Mode & Beauty alle pijlers

Donkere ingevallen kringen verminderen met fillers?

14-01-2020 18:08 19 berichten
Hi! :hello:

Ik zag wel een eerder topic (uit 2016 geloof ik) hierover, maar die beantwoord niet helemaal de vraag die ik heb. Ik heb namelijk behoorlijk last van rood/paarse kringen onder mijn ogen, en het is ook ingevallen zeg maar. Is de laatste jaren steeds wat erger geworden, en nu lijk ik net een junkie als ik geen foundation/concealer opdoe! Ik denk dat het vooral komt omdat mijn huid heel erg dun is..Sinds ik richting de 30 ga is het echt erg geworden. Heb er heel erg last van, zonder make-up durf ik tegenwoordig al niet eens mijn familie onder ogen te komen.. :-$

Zit dus zwaar te denken aan fillers..om in ieder geval dat wat ingevallen is op te vullen. Maar ik kom er niet helemaal uit op internet, en ook niet als ik op andere fora kijk.
Graag zou ik ervaringen lezen van anderen die dit hebben gedaan. Maar ook hoeveel het nou ongeveer kost. Ik lees bij de een 300 maar bij de ander 800.. Nogal een verschil. Zal ook aan het soort filler liggen waarschijnlijk. Ook zou ik graag willen weten hoeveel ml je hebt gedaan voor die prijs. Ik lees dus op sites van klinieken bij 1 ml hyaluronzuur bijv 300 euro, maar is dat dan 0,5 ml per oog of....? Ook zou ik graag willen weten in hoeverre het tegen de (gekleurde) kringen heeft geholpen, en misschien kan iemand me een kliniek adviseren?

Thank youuu! :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me een heel naar gebied om in te prikken. Sommige hebben het al met 18 jaar en dan helpt wat meer eten en minder stress. Natuurlijk niet mollig worden maar een heel klein mini-laagje vet erbij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tot 2 jaar geleden 3 maal fillers genomenen. Was erg tevreden. Wel om 10mnd ongeveer herhalen. Prikken valt mee. Je krijgt verdoving. Ik zag er sowieso minder hol uit...frisse blik. Sinds ik beter slaap niet meer nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
14-01-2020 21:21
Ik heb tot 2 jaar geleden 3 maal fillers genomenen. Was erg tevreden. Wel om 10mnd ongeveer herhalen. Prikken valt mee. Je krijgt verdoving. Ik zag er sowieso minder hol uit...frisse blik. Sinds ik beter slaap niet meer nodig.
Vind dit wel een interessant onderwerp!

@Amber: Waarom ben je ermee gestopt?
Ik heb eigen vet uit mijn heup laten plaatsen onder mijn ogen. Ik zag er doodmoe uit en bij Velthuis heb ik een ooglift van mijn bovenste oogleden laten doen en de arts stelde voor, na mijn klacht over holle ogen, om middels een kleine liposuctie vet uit mijn heup te halen en onder mijn ogen te plaatsen. Voordeel is dat het definitief is en niet tijdelijk zoals fillers. Niet goedkoop met een paar maal fillers heb je het er al uit. Ik heb er absoluut geen spijt van. Was wel met een roesje dus ook niets van gevoeld en herstel was goed. Geen pijn en geen blauwe plekken, na een week ging ik weer werken.
viva-amber schreef:
14-01-2020 21:21
Ik heb tot 2 jaar geleden 3 maal fillers genomenen. Was erg tevreden. Wel om 10mnd ongeveer herhalen. Prikken valt mee. Je krijgt verdoving. Ik zag er sowieso minder hol uit...frisse blik. Sinds ik beter slaap niet meer nodig.
Okey, dan was het denk ik niet al te erg als je het nu je beter slaapt niet meer nodig hebt?
Ik ben bang dat beter slapen bij mij niet heel veel zal doen helaas..
Hoeveel ml per 'oog' deed je dan? En hoeveel kostte dat als ik vragen mag?
OnlineVivaVrouw schreef:
14-01-2020 23:16
Vind dit wel een interessant onderwerp!

@Amber: Waarom ben je ermee gestopt?
Dat zegt ze toch?
Jojanneke12 schreef:
14-01-2020 23:31
Ik heb eigen vet uit mijn heup laten plaatsen onder mijn ogen. Ik zag er doodmoe uit en bij Velthuis heb ik een ooglift van mijn bovenste oogleden laten doen en de arts stelde voor, na mijn klacht over holle ogen, om middels een kleine liposuctie vet uit mijn heup te halen en onder mijn ogen te plaatsen. Voordeel is dat het definitief is en niet tijdelijk zoals fillers. Niet goedkoop met een paar maal fillers heb je het er al uit. Ik heb er absoluut geen spijt van. Was wel met een roesje dus ook niets van gevoeld en herstel was goed. Geen pijn en geen blauwe plekken, na een week ging ik weer werken.
Oké! dus dat hoeft maar eenmalig..Dat zou wel ideaal zijn! Zal idd wel erg prijzig zijn ja...Paar duizend euries gok ik? Had je ook last van donkere(doorschijnende vaatjes oid) kringen? Zo ja, is dat daarmee ook verminderd?
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 0.75 ml per oog. Ik heb 2 jaar 2/3 maal per week last gehad van fors nachtelijk burengerucht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het afgelopen juni laten doen, omdat ik dit ook heel erg had en altijd te horen kreeg dat ik er moe uit zag. Dit was ik zo zat dat ik ben gaan googlen of er iets aangedaan kon worden, uiteindelijk heb ik een traangootbehandeling laten doen bij Faceland voor 200 euro. Echt een enorm verschil en echt zo erg de moeite waard. Ik moet nu wel weer, maar hoe vaker je het doet hoe minder snel je het weer moet laten doen.

Het prikken viel mij heel erg mee! Je krijgt van te voren emla zalf gesmeerd op het gebied en dan is het echt goed te doen.
Carpediem123 schreef:
17-01-2020 09:50
Ik heb het afgelopen juni laten doen, omdat ik dit ook heel erg had en altijd te horen kreeg dat ik er moe uit zag. Dit was ik zo zat dat ik ben gaan googlen of er iets aangedaan kon worden, uiteindelijk heb ik een traangootbehandeling laten doen bij Faceland voor 200 euro. Echt een enorm verschil en echt zo erg de moeite waard. Ik moet nu wel weer, maar hoe vaker je het doet hoe minder snel je het weer moet laten doen.

Het prikken viel mij heel erg mee! Je krijgt van te voren emla zalf gesmeerd op het gebied en dan is het echt goed te doen.
Okey, 200 euro valt heeeel erg mee! Dan zou ik zeer binnenkort al kunnen! :cheer:
Hoeveel per oog is er geïnjecteerd?
Blijft het lang dik/blauw? Denk dat ik wel paar daagjes vrij moet nemen :blauwoog:
Ik heb op internet wel wat mindere dingetjes gelezen over faceland..maar dat was vooral over slecht bereikbaar zijn..
Al kun je overal wel slechte dingen over vinden als je het opzoekt natuurlijk..
Ik ben vooral bang voor de "bobbeltjes" waar sommige het over hebben..maar dat kan altijd gebeuren denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Soms is het niet blauw. Alleen wanneer een ader springt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het 1x laten doen met een heel mooi resultaat. Het heeft bij mij langer dan een jaar gezeten.
Daaromniet schreef:
20-01-2020 12:15
Ik heb het 1x laten doen met een heel mooi resultaat. Het heeft bij mij langer dan een jaar gezeten.
Okey, waar als ik vragen mag? En de kosten?
Kan al bijna niet meer wachten haha. Liever gisteren dan vandaag :-D
viva-amber schreef:
20-01-2020 12:08
Soms is het niet blauw. Alleen wanneer een ader springt.
Oke, misschien valt het mee dan. En anders alleen tijdelijk ff blauw toch. Dat is niet zo erg.
Die traangootbehandeling is nieuw voor mij. Hebben meer mensen hier die laten doen?
Alle reacties Link kopieren
Faceland gebruikt ook teosyal. Net even wat duurder maar blijft langer zitten!
Ik heb een afspraak bij faceland 6 februari. Ben benieuwd!
viva-amber schreef:
20-01-2020 12:08
Soms is het niet blauw. Alleen wanneer een ader springt.
Waar heb jij het laten doen? Was je tevreden? Ik 'zie' je vaker op het forum, dus bij jou heb ik niet het gevoel dat je een ingehuurde influencer bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven