Vakantie Rhodos

19-01-2020 21:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben al een tijdje aan het uitkijken voor een vakantie Ik ben er nog niet helemaal uit, maar mijn voorkeur gaat uit naar Rhodos. Hebben jullie tips voor mij?
Ter info: ik reis alleen.
Shoot!
Als je in de zomer gaat, vergeet dan niet naar de valley of butterflies te gaan, dat is spectaculair mooi. :)
Alle reacties Link kopieren
Ooit in villas duc geweest. Enorme aanrader als je van comfort en rust houdt! Loopafstand naar doepje met leuke restaurantjes en naar het strand. Maar ook op complex heerlijk toeven. Service aan je bedje, gras ipv stenen rond zwembad en geen glijbanen e.d. dus weinig kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar Rhodos stad gaan. Wij zijn daar een week geweest. Prachtige oude stad. Maak eens een wandeling door de oude gracht die er rondom loopt. Geweldig.
Alle reacties Link kopieren
De oude stad is prachtig idd. Maar wat doe je graag? Wandelen in kloven, liggen op het strand, naar de toeristische centra gaan?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Elizabethie schreef:
19-01-2020 21:38
Ik zou naar Rhodos stad gaan. Wij zijn daar een week geweest. Prachtige oude stad. Maak eens een wandeling door de oude gracht die er rondom loopt. Geweldig.
Dit inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Een ordinaire TVP :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vlindervallei, Ostrich farm, Lindos, thermen Kalithea, de 7 bronnen. Zomaar een greep uit leuke dingen. Een auto huren is wel een must. Oude stad is aardig voor even maar zelf ben ik er geen fan van. Mandraki haven is leuk en een boottochtje ook. Kolymbia is het warmst en rond Rhodos stad is de meeste wind. Veel plezier!
Ik vond de jeep safari met Rhodes Adventures super. De eigenaresse Carolien, is een Nederlandse en ging zelf mee. Je kunt ook zelf rijden in een van de jeeps, maar ik vond de route door de bergen best heftig en heb dat niet gedaan.
De route is prachtig, je komt o.a. ook bij de 7 bronnen een natuurgebied in het binnenland.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-01-2020 21:13
Als je in de zomer gaat, vergeet dan niet naar de valley of butterflies te gaan, dat is spectaculair mooi. :)
Bedankt voor de tip. Dat had ik ook al vernomen dat dat de moeite is. Staat zeker op mijn to-do lijst! 🙂
Alle reacties Link kopieren
snoepzak schreef:
19-01-2020 21:29
Ooit in villas duc geweest. Enorme aanrader als je van comfort en rust houdt! Loopafstand naar doepje met leuke restaurantjes en naar het strand. Maar ook op complex heerlijk toeven. Service aan je bedje, gras ipv stenen rond zwembad en geen glijbanen e.d. dus weinig kinderen!
Bedankt! Dat is wel de regio waar ik naartoe wil. Ik ga het zeker bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Elizabethie schreef:
19-01-2020 21:38
Ik zou naar Rhodos stad gaan. Wij zijn daar een week geweest. Prachtige oude stad. Maak eens een wandeling door de oude gracht die er rondom loopt. Geweldig.
Hier heb ik al foto's van gezien. Is idd heel mooi. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
19-01-2020 21:41
De oude stad is prachtig idd. Maar wat doe je graag? Wandelen in kloven, liggen op het strand, naar de toeristische centra gaan?
Ik heb niet zo'n type dat hele dagen op het strand gaat liggen. De bedoeling is om een auto te huren en effectief dingen te gaan bezoeken.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
19-01-2020 22:21
Vlindervallei, Ostrich farm, Lindos, thermen Kalithea, de 7 bronnen. Zomaar een greep uit leuke dingen. Een auto huren is wel een must. Oude stad is aardig voor even maar zelf ben ik er geen fan van. Mandraki haven is leuk en een boottochtje ook. Kolymbia is het warmst en rond Rhodos stad is de meeste wind. Veel plezier!
Dank je wel voor de vele tips! Ik ga dit zeker bekijken. De bedoeling is wel om een auto te huren.
Alle reacties Link kopieren
Oemayra schreef:
19-01-2020 23:33
Ik vond de jeep safari met Rhodes Adventures super. De eigenaresse Carolien, is een Nederlandse en ging zelf mee. Je kunt ook zelf rijden in een van de jeeps, maar ik vond de route door de bergen best heftig en heb dat niet gedaan.
De route is prachtig, je komt o.a. ook bij de 7 bronnen een natuurgebied in het binnenland.
Bedankt, dat is echt iets voor mij 😃. Dit ga ik zeker bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven