Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal 🤗

Sorry sorry sorry! Heb een hectische week gehad. Nieuwe baan begonnen (helemaal te gek!) moeilijk gesprek gehad met een meeting (niet van nieuwe baan) was weer wat anders. + gevraagd voor een metal band waar ik volgende week ga kijken en meespelen of het wat is. Totaal andere muziekstyle dan met 10-Strings, maar wel muziek waar ik zelf erg van houd. Dus erg druk gehad, ben ook erg moe door alle indrukken.

Ik heb nog niets gelezen, dus ga ik straks eens doen.

Qua eten was het gewoon vaak kippenpoten of vissticks en zalm. Met gewokte groenten etcetera. Aardappelen, rijst of pasta.

Nu 4 boterhammen met roomboter en 4 eieren gekookt. Beker thee en beker koffie koffiemelk.

Een fijne zondag allemaal.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
wat gezellig viva! hebben je logeetjes een beetje geslapen?
chris heb je een leuk/lekker etentje gehad en coetje hoe was jouw feest gisteren?
zenzeo hoe is het met jou? alles zn gangetje?
ik mis hb ook al even, hoop dat ze gewoon druk is en niet ziek ofzo. de griep heerst weer momenteel dus het zou maar zo kunnen natuurlijk..
coetje hopelijk was de echo van je vriend goed?

ik ga zo iets leuks doen: a.s zaterdag heb ik na meer dan 20 jaar weer een proefles paardrijden, heb 2 maneges gevonden in de buurt die nog plek hebben in mijn schaarse vrije tijd :-) ik wil bij beiden een proefles nemen en dan kijken waar ik me het meeste thuis voel en daar dan gaan lessen. de ene manege heb ik dus zaterdag een proefles, de andere moet nog terugreageren met data waarop ze tijd heeft. ik heb er heel veel zin in maar vind het ook superspannend!!
Alle reacties Link kopieren
Lekker bezig, HB! 4 Eitjes, wow.
Leuk hè, paardrijden, Liz. Ik ga geregeld met kleindochter naar de manege. Gezellig, daar.

Hier 1 ei. Op een boterham met kaas. En koffie.
Alle reacties Link kopieren
ja zenzeo paardrijden is zeker leuk, ik heb vroeger 5 jaar les gehad maar ben gestopt toen ik het zelf moest gaan betalen.
ik zie dat ik tegelijk met hb aan het posten was, fijn je hier weer te zien :-)
gefeliciteerd met je nieuwe baan en wat leuk dat je bent gevraagd voor een andere band, veel succes met beiden! ii kan me voorstellen dat je wel ff moe bent van alle nieuwe indrukken.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een cracker met kaas op en brinta met appel en rozijn, zit nu aan mijn 2e kop koffie. ik was om 8 uur eruit en zoon pas om 9.45 dus ik heb lekker ff tijd voor mezelf gehad vanmorgen :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Herkenbaar Viva.zo.n fotoshoot., mocht er nog n kleinkind bijkomen.zoals destijds bij mijn broer het geval was, moest de hele mikmak weer opnieuw op de foto😀

H.B.ook weer terug .fijn dat je weer even de tijd genomen hebt.om mee te schrijven. Sorry hoef je niet te zeggen.maar we missen je als je er niet bent.goed teken toch?
Gisteren had ik n drukke dag..ik geloof dat ik hier alleen gistermorgen geweest ben.
Maar was n hele leuke dag .en n gezellig etentje .en vooral lekker.vlees met
haricoverse weet niet of ik het goed schrijf, met gekarameliseerde noten.erg lekker.en kleine aardappeltjes.
En ijs na. 👍

Lekker Liz zo.n rustig begin van de zondag. En weer beginnen met paardrijden. Ben benieuwd.succes.

Zenzeo.je ligt in ieder geval nog een ei op mij voor. Ik heb er niet een gehad.
Wel n vers gebakken broodje met smeerkaas, en de andere helft met leverworst. En koffie.
Fijne zondag allen . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
'Haricots verts' :P

Vanavond hier een stamppot met gegrilde paprika's. Met kipfilet en citroensaus.
En nu een espresso.
Alle reacties Link kopieren
ja precies, haricots verts heten die dingen, ook wel boontjes genoemd door de minder dure mensen chris ;-) :lol:
Alle reacties Link kopieren
als het maar lekker en gezellig was, daar gaat het om toch als je uit eten gaat? :-)
Alle reacties Link kopieren
Het was lekker en gezellig Liz.maar we waren uitgenodigd door mijn nichtje ,en zij had gekookt.
Inderdaad haricots verts .zie het zo voor mij staan op n blikje in de supermarkt 😀en vanmorgen wilde het mij niet te binnen schieten.en had ook geen zin om te googelen..
Vanmiddag op ziekenbezoek bij mijn broer.die is gestruikeld over n paaltje.en ik moest er eerst om lachen toen hij het vertelde, maar heeft toch veel last van zijn knie. Wat kun je toch soms dom vallen.
Goed en wel thuis.kreeg ik nog visite. Paar patatjes gegeten met sla ..en nu in bed. Nog even lezen. Trusten allemaal😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
HB, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Logisch dat je moe bent van al die nieuwe indrukken. Wat gaaf dat je gevraagd bent voor een band!

Liz, wat leuk dat je paardrijden weer gaat oppakken! Slim om bij twee verschillenden maneges te kijken. Ik ben benieuwd hoe je het vind. Lekker he even tijd voor jezelf op de vroege ochtend.

Chris, ja er zijn weer baby's onderweg. Maar dan fotoshoppen we ze er wel bij haha. Lekker om zo uitgenodigd te worden om te komen eten. Klinkt goed. Ongeluk zit in een klein hoekje hè. Gelukkig valt het mee als ik het goed begrijp.

ZZ, heb jij nog iets van je pakketje gehoord?

Coetje, is vast aan het bijkomen, ik hoop dat je het leuk hebt gehad.

Het inslapen was een beetje lastig, maar toen ze eenmaal sliepen, hebben de logeetjes prima geslapen.

We hebben ontbeten met flensjes.
Daarna hebben alle ouders van de logeerende kinderen afgesproken in het bos. Lekker een wandeling gemaakt, wat gedronken met elkaar en toen allemaal onze eigen kinderen weer meegenomen.

Oudste had goed geslapen, maar dit soort dingen kost haar toch wel veel energie. In de middag rustig geknutseld en tv gekeken.

Vanavond moussaka gegeten en een salade van komkommer, tomaat, olijven en feta.
Alle reacties Link kopieren
Moet lachen Viva.allemaal onze eigen kinderen weer mee genomen.je zal maar met de verkeerde thuiskomen😁
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
19-01-2020 23:14
Moet lachen Viva.allemaal onze eigen kinderen weer mee genomen.je zal maar met de verkeerde thuiskomen😁
:rofl:
Tot nu toe nog niet gebeurd.
Maar wat niet is, kan nog komen.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, Viva. Mijn jongste kleinkind (vooral) is ook dol op logeren.
Ja, het pakje is dus retour gegaan en ik kreeg het geld teruggestort.
Maar geen zin het opnieuw te bestellen. Heb genoeg shirtjes, eigenlijk.
Maar nu heb ik weer een ander probkeem. Had 5 bussen Nivea hairmilk besteld, kon het elders niet meer vinden en het is een sublieme spray, ruikt zoooo lekker. Topprodukt!
Maar ook deze leverancier blijkt niet te kunnen leveren, dus geld moet teruggestort worden.
Ff in de gaten houden.

Heb de smoor in dat het uit het assortiment is. Ik heb nog wel 3 bussen op voorraad. Zuinig aan mee doen.

De paprika's uit pot waren nogal zout (5 gr.) en ik kreeg dus meteen last van strakke benen.
Maar ik weet dan wel weer waar ik het voor doe. Dat motiveert me zeker.

Nu nog een kappie (zoutarm) met boter en dan slapen.

Chris, leuk dat je nichtje had gekookt!euk dat je nichtje had gekookt!

Slaap lekker, everybody!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Even snel een teken van leven :P
Enorm gezellig feest gehad,gister meegeholpen met opruimen en toen velde de koorts mij.Thuis meteen naar bed gegaan,nu even eruit om jongste naar school te helpen en dan snel weer in bed want nog steeds koorts.
Alle reacties Link kopieren
Slaap die koorts eruit, Coetje!
Fijn dat het leuk was.

Koffie. Grote bak.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap coetje.

H.b. Succes in je nieuwe baan, en ben benieuwd naar het nieuws in je muzikale carrière.of het is wat je er van verwacht, die nieuwe band .👍

Zenzeo grote bak koffie. verder nog niks?
Ik koffie.met boterham met ei.ja ik eet het ei altijd op n boterham.zijn veel mensen die het zo eten.maar ik op brood .moet dan n beetje dikke roomboter onder..mag zo af en toe.
En n boterham met pindakaas.
Zit nog n beetje te lummelen ben ook nog niet aan gekleed.
Fijne maandag. 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb n nieuwe heel lichtgrijze wollen jas gekocht, gingen wij zaterdag weg.
Spat er in de auto n blikje cassis uit elkaar. Mijn eigen schuld .
Hele jas en de auto zaten er onder.
Weer naar huis gegaan.jas onder de douche met lauwwarm water afgespoeld .auto van binnen schoon gemaakt .
En weer weg.met andere jas natuurlijk. Stemming was niet al te best.
Maar gelukkig is mijn jas weer schoon geworden
En de auto ook.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fuit en brood met Camembert plus ei.

Wat heb je dan de pest in, hè, als je zo'n ongelukje hebt.
Gelukkig is de jas weer schoon.
Ik had iets dergelijks, met de broodvorm. Die bracht ik naar boven (waar de bakmachine staat), maar ik viel op de trap en de hele kledder van meel/water/gist/olie droop vd trap af.
Alle reacties Link kopieren
kopje thee en een banaan
maar vanochtend in alle vroegte al ontbeten
Alle reacties Link kopieren
wat schrikken dat je viel op de trap, hopelijk heb jij je geen pijn gedaan zenzeo?
chris gelukkig zijn jouw nieuwe jas en de auto weer schoon geworden, echt balen is dat altijd als je zulke smeerongelukjes hebt :-( hopelijk heb jij ook alles weer schoon gekregen zenzeo?
coetje weer koorts.. wat is dat toch steeds? echt rot voor je! zeker na zo'n leuk feest. hopelijk gaat het nu wat beter met je?
viva heeft gelukkig haar eigen meiden weer terug.. fijn altijd als ze weer thuis zijn he.
Alle reacties Link kopieren
Oh zenzeo .ook zo’n troep.hoop,dat je n houten trap hebt,in ieder geval een die makkelijk schoon te maken is.

Mijn man srptelt zich dan altijd extra aan.ik ging de auto uit.hij bleef zitten .loop ik terug .ja ik plak vast aan het stuur zegt ie. 😀het was ook n plakzooi.
N vakje waar kleingeld in ligt .en elastiekjes.en wat kleine dingen die hapje onderweg wel eens nodig hebt.kon alles weggooien.het klein geld natuurlijk niet .most ik wel afwassen. Zooi. Bah.
Maar dolblij natuurlijk dat mijn jas niet onder de rooie troep zat. Nou kleurt rood en grijs wel mooi bij elkaar.maar in dit geval toch liever niet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nee! Mijn trap is bekleed.
Ik heb het op laten drogen en hoop dat zoon het wil opzuigen en dat het dan goed is.
Vond het vervelender dat ik die bakvorm opnieuw moest vullen en dan weeeeer naar boven..
Dat vallen heb ik nu om de haverklap. Klote!

Zit nu in een espressobarretje. Lekker.
Alle reacties Link kopieren
Bah wat n ellende zenzeo. Ik ken trouwens die nivea niet. Is die alleen online te koop.of gewoon wel bij de drogist.
Ik pak meestal wat ik hebben wil.en kijk niet wat er verder nog staat.

Zo ben ik n keer met n bak erwtensoep gestruikeld .wat n troep.ook op de vloer bedekking .plus met de arm op n glazen tafel.bloed en soep .en hals over kop de auto in en naar de eerste hulp. .
Flinke jaap in de arm.stuk of wat hechtingen .is n flink litteken geworden,
Bloed en de soep natuurlijk in de vloer bedekking getrokken.hadden er in de rappigheid thee doeken overheen gegooid. .en ik moest in het zieken huis steeds weer opnieuw vertellen hoe het gebeurd was. I.v.m.eventueel huiselijk geweld. Had mijn man zo het politie bureau in kunnen praten 😅
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk! Voor jezelf, natuurlijk, maar ook die zooi!

Ik denk dat ze die 'wonderspray' uit het assortiment gegooid hebben. Zonde.
Ik kocht het online.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven