Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2149 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
20-01-2020 07:56
Ja die vind ik ook leuk!
Het zit qua emotie een beetje op de zelfde lijn als This is us en Greys Anatomy. Mocht iemand nog meer tips weten van dat soort series. Niet romantisch of zoetsappig, maar gewoon emotie, vriendschap, familie what ever... ;-
Alle reacties Link kopieren Quote
Account2 schreef:
20-01-2020 20:28
Het zit qua emotie een beetje op de zelfde lijn als This is us en Greys Anatomy. Mocht iemand nog meer tips weten van dat soort series. Niet romantisch of zoetsappig, maar gewoon emotie, vriendschap, familie what ever... ;-
The Good Doctor (Videoland? )
En Station 19 is van de makers van Grey's. Vind ik ook erg leuk.
Maar geloof niet dat dat op een streamingsdienst staat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Account2 schreef:
20-01-2020 20:28
Het zit qua emotie een beetje op de zelfde lijn als This is us en Greys Anatomy. Mocht iemand nog meer tips weten van dat soort series. Niet romantisch of zoetsappig, maar gewoon emotie, vriendschap, familie what ever... ;-
Chicago fire, op Fox.

Station 19 komt/kwam geloof ik op net5.
RikM schreef:
20-01-2020 10:02
Hmm, maar even kijken hoe het gaat dan. Misschien dat ik afhaak.

Ik zag dat er nog een Stephen King-serie is, The Outsider. Dat ziet er ook wel veelbelovend uit. Is op HBO/Ziggo XL, als het goed is.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/16/ni ... n-a3987096
Dank voor de tip, gelijk aangezet!
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
20-01-2020 20:42
The Good Doctor (Videoland? )
En Station 19 is van de makers van Grey's. Vind ik ook erg leuk.
Maar geloof niet dat dat op een streamingsdienst staat.
Oh station 19 vind ook zeker erg leuk! Net als het vroegere Private practise.
The Good dokter heb ik ooit de eerste aflevering gezien. Misschien toch maar eens weer een keer proberen
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
20-01-2020 21:05
Chicago fire, op Fox.

Station 19 komt/kwam geloof ik op net5.
Chicago Fire ga ik ook opsnorren.
Is This is us seizoen 1 nu nog ergens te zien?
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee lacuba.
Wij kijken nu Absentia op videoland, we hebben de eerste 3 afleveringen nu gezien en die bevielen goed! Er zijn 2 seizoenen van, maar alleen seizoen 1 staat nu op videoland. Hopelijk komt seizoen 2 er ook nog op :-)
Voor wie daar niet op wil wachten, op amazon prime zijn wel beide seizoenen te vinden las ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Door de streaming diensten Netflix en Videoland kijk ik weinig TV. Maar nu heb ik dus dankzij de TV op NPO plus "Hoogvliegers" ontdekt. Eindelijk iets wat me weer pakt.
Ja, en NPO heeft wel meer series.

HOLLANDS HOOP is gestart met seizoen 3.

Victoria wordt vanaf seizoen weer herhaalt, maar is niet terug te kijken.

BBC First heeft ook een paar series die terug te kijken zijn via ON DEMAND.

Naam ben ik kwijt, maar is een 6 delige serie die speelt in jaren 50 na de oorlog.
Ik was niet van plan ook te reageren, maar NPO heeft ook een paar series waarvoor ik geen tijd heb. Zoals Oogappels met opstandige pubers.
Series waarvan het eerste seizoen meestal wel leuk is.

Hollands Hoop is volgens mij net als PENOZA op dvd te huur of via andere abonnementen te bekijken. Veel series zijn daar terug te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Account2 schreef:
08-02-2020 23:18
Door de streaming diensten Netflix en Videoland kijk ik weinig TV. Maar nu heb ik dus dankzij de TV op NPO plus "Hoogvliegers" ontdekt. Eindelijk iets wat me weer pakt.
Meen je niet. Dat heeft werkelijk niets met de werkelijkheid te maken. Wij liggen in een stuip van het lachen om die serie.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
10-02-2020 05:03
Meen je niet. Dat heeft werkelijk niets met de werkelijkheid te maken. Wij liggen in een stuip van het lachen om die serie.

Ja echt ik vind hem wel leuk, mooie beelden ook. Tuurlijk heeft het niks met de werkelijkheid te maken. Maar ik vind hem wel onderhoudend.

Hollands Hoop vind ik ook geweldig, seizoen 1 vond ik ijzersterk met "workie workie" ;-) Duurde heel lang voor seizoen 2 kwam, dan ben ik gelijk het verhaal kwijt. En nu dus weer heel lang voor seizoen 3. Ik ga ze allemaal opnemen en achter elkaar kijken. Dat lijkt me beter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag op Fox reclame voorbij komen van een nieuwe serie 911 Lone Star met Rob Lowe, begint geloof ik 11 maart. Dat lijkt me wel wat.
dolfje schreef:
10-02-2020 20:23
Ik zag op Fox reclame voorbij komen van een nieuwe serie 911 Lone Star met Rob Lowe, begint geloof ik 11 maart. Dat lijkt me wel wat.

Ja lijkt mij ook fijn. Ik vind Rob Lowe wel fijn kijken :biggrin:

In Code Black is hij ook te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
10-02-2020 05:03
Meen je niet. Dat heeft werkelijk niets met de werkelijkheid te maken. Wij liggen in een stuip van het lachen om die serie.
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook naar hoogvliegers. Lekker ding ook! Zal mij worst wezen of het klopt of niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-02-2020 21:26
Ik kijk ook naar hoogvliegers. Lekker ding ook! Zal mij worst wezen of het klopt of niet.

Is dat nog ergens terug te kijken. Ik zag pas vanmiddag in een herhaling van Op1 een stukje.
Lijkt me erg vermakelijk. Vooral Kim van Kooten.


Edit: ik heb het over een andere serie dus. Hollands hoop.
Lijkt niet eens op elkaar 😁
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 10-02-2020 21:31
13.84% gewijzigd
Netflix: Le bazar des la charité, Banlieusards, Dogs of Berlin (zeer goed), De Bende van Jan de Lichte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nouschi schreef:
10-02-2020 21:26
Ik kijk ook naar hoogvliegers. Lekker ding ook! Zal mij worst wezen of het klopt of niet.
Precies, gewoon leuke serie met een knipoog naar Top Gun... ;-)
RikM schreef:
01-01-2020 15:06
Pijnlijk. Nu het eerste seizoen van The Mandalorian is afgelopen, zegt iedereen massaal z'n Disney+ abonnement op.

https://www.serietotaal.nl/nieuws/10145 ... andalorian
Ja, het is ook gewoon niet veel dat Disney +.
The Outsider vond ik ook wel wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb vast onder een steen geleefd maar nu pas het eerste seizoen van True Detective gekeken (ziggo).
Heel erg goed. Goede sfeer en goed geacteerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jee wat irritant zeg, ik kijk het tweede seizoen van A million little things op Videoland en er staan maar 7 afleveringen op maar er zijn er al 11 geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
13-02-2020 18:23
Jee wat irritant zeg, ik kijk het tweede seizoen van A million little things op Videoland en er staan maar 7 afleveringen op maar er zijn er al 11 geweest.
Huh die volg ik ook...hij wordt elke week op woensdag toch aangevuld?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat wist ik niet, heb een berichtje naar Videoland gestuurd en daar zeiden ze dat er inderdaad 1 per week bij kwam. Ik dacht dat het hele seizoen er al op stond.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven