Wachten op besteld eten ?

21-01-2020 00:15 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vanavond van 15.00 tot 22.00 ( het duurde tot 01.00 ) een “feestje” gehad waarbij qua eten weinig was.
De drank was daarintegen wel rijkelijk aanwezig.
Nu hebben wij net via thuisbezorgd een pizza besteld, alleen wachten wij nu al anderhalf uur en hebben nog niets..
Ze schijnen tot 02.00 open te zijn, maar als ik nu bel krijg ik een voicemail..

Wij hebben al geen honger meer en willen gewoon gaan slapen...

Wat zouden jullie doen ? Wachten tot ...? Terwijl de trek allang weg is ?

Of gaan slapen ?
Alle reacties Link kopieren
hopelijk heb je nog niet betaald
Alle reacties Link kopieren
Zeker wachten op de pizza. Je kan het de bezorger niet aandoen om hem daar te laten staan. Dat is echt onfatsoenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja afhankelijk of je al betaald hebt.
Anders zou ik als ik jou was gaan slapen.
Wel lang hoor!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt niet meer wachten. 1,5 uur is echt onacceptabel.
Alle reacties Link kopieren
Emma93 schreef:
21-01-2020 00:17
Zeker wachten op de pizza. Je kan het de bezorger niet aandoen om hem daar te laten staan. Dat is echt onfatsoenlijk.

Ik vind het onfatsoenlijk om je klanten 1,5 uur te laten wachten op eten.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice: Onzin. De bezorger kan daar ook niets aan doen. Ik denk dat je beter gewoon op hem kan wachten. Hij moet al zo laat over straat. En soms loopt een planning anders. Een beetje geduld is niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nog niet betaald.
Normaal deed ik dit wel maar wij hebben weleens 2 uur zitten wachten en uiteindelijk geen eten ontvangen ( ook geen geld terug ).

Ik krijg ze ook echt niet aan de telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Briefje op je deur hangen dat je gaat slapen en dat de bezorger zich de moeite van het aanbellen kan besparen?
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Emma93 schreef:
21-01-2020 00:21
Jane-Ice: Onzin. De bezorger kan daar ook niets aan doen. Ik denk dat je beter gewoon op hem kan wachten. Hij moet al zo laat over straat. En soms loopt een planning anders. Een beetje geduld is niets mis mee.

Je mag het onzin noemen, beetje wachten? 1,5 uur is geen beetje wachten hoor.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
1,5 uur is hier wel normaal, wel het maximale hoor. Ik zou nog opendoen als ze er binnen een kwartiertje zijn. Lekker morgen als lunch. Daarna de deur niet meer open doen.
Emma93 schreef:
21-01-2020 00:17
Zeker wachten op de pizza. Je kan het de bezorger niet aandoen om hem daar te laten staan. Dat is echt onfatsoenlijk.

> Anderhalf uur wachten op een pizza. Dat is pas onfatsoenlijk.
Ze konden mij de boom in.
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen wachten wij al bijna twee uur dus wij gaan toch maar slapen..

Ik vind dit zelf niet fijn maar ik kan ze ook niet bereiken en wij zijn ook moe.
Alle reacties Link kopieren
We hebben om 22.35 besteld...
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch prima nog een half uurtje wachten. Dat vind ik wel zo netjes. Die mensen werken ook heel hard dag in dag uit.
Emma93 schreef:
21-01-2020 00:34
Je kan toch prima nog een half uurtje wachten. Dat vind ik wel zo netjes. Die mensen werken ook heel hard dag in dag uit.
Blijkbaar niet Emma. :)
Alle reacties Link kopieren
CatLady33 schreef:
21-01-2020 00:30
1,5 uur is hier wel normaal, wel het maximale hoor. Ik zou nog opendoen als ze er binnen een kwartiertje zijn. Lekker morgen als lunch. Daarna de deur niet meer open doen.
Ik eet geen pizza als lunch. En al helemaal geen opgewarmde pizza van 10 euro.
Normaal is hier 40/50 minuten. En anders krijg je Bericht als het langer duurt, of nemen ze op zijn minst de telefoon op..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar voedselverspilling. Die pizza kan morgen prima mee naar het werk in stukjes gesneden als je hem zelf niet wil.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
21-01-2020 00:35
Blijkbaar niet Emma. :)
Twee uur op eten wachten vind ik best lang . Helemaal als er ondertussen geen communicatie mogelijk is.
Maar ik wacht nog heel even en hoop dat er nog iemand komt..
Alle reacties Link kopieren
Echt onacceptabel om zo lang te moeten wachten en dan ook nog eens niet bereikbaar zijn. Ik vraag me af of ze echt zo laat nog zouden aanbellen, volgens mij is die toko al lang gesloten en hebben ze je gewoon laten zitten.

Ik zou op dit tijdstip ook zeker niet meer gaan eten, de meeste mensen liggen nu op bed. Bizar eigenlijk.
welcomehome schreef:
21-01-2020 00:39
Twee uur op eten wachten vind ik best lang . Helemaal als er ondertussen geen communicatie mogelijk is.
Maar ik wacht nog heel even en hoop dat er nog iemand komt..
Ik zou lekker m'n mandje induiken. 2 uur is meer dan lang genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Emma93 schreef:
21-01-2020 00:37
Ik vind het maar voedselverspilling. Die pizza kan morgen prima mee naar het werk in stukjes gesneden als je hem zelf niet wil.

Ik bestel die pizza omdat ik hem nu wil eten.
Niet omdat ik morgen pizza als lunch wil, anders bestel ik morgenmiddag wel verse pizza als lunch. Ik ben ook gewoon moe en wil graag gaan slapen.
Als ik van het bedrijf waar ik zo juist besteld heb zou horen hoe of wat, dan zou ik nog wel kunnen wachten,
Met een tijd van bezorgen in mijn hoofd.

Ik hoor nu niets..
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan toch maar slapen. Morgen weer op tijd er uit en de trek is al helemaal weg.
Ik was die pizza een uur geleden zelf gaan ophalen.

Maar nu ... zou ik gewoon gaan slapen.
En de bel uitzetten.

Ze eten hem zelf maar op.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt online besteld en als je belt krijg je geen gehoor? Dan denk ik dat ze er al niet meer waren toen je online bestelde.

Zaterdag- en zondagavond in de dinner-spits vind ik 2 uur wachten begrijpelijk. Om middernacht zou dat ding er toch wel binnen een half uur/45 min moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven