Gezondheid alle pijlers

Neus correctie Turkije

21-01-2020 14:18 130 berichten
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een goede arts in Turkije. Online heb ik al rondgekeken, maar het zijn veelal oude topics en oude prijzen. Ik ben benieuwd of er dames zijn, welke zich hebben laten opereren en of iemand kennen die zich hebben laten helpen. Ging dit via een Nederlandse organisatie/contactpersoon of rechtstreeks via een Turkse arts. In Nederland ben ik jaren geleden geholpen en deze arts heeft mijn neus echt verpest. Ik ben dus voorzichtig en wil dus goed rondkijken, voordat ik actie onderneem. Ik heb daarbij de indruk dat Turkse artsen beter zijn als Nederlandse artsen. Daarbij scheelt de prijs ook enorm.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 14:25
Reden: .
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Recept voor disaster.
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
21-01-2020 14:22
Recept voor disaster.
Dat dus.
Ik begrijp wel dat het goedkoper is. Maar er wordt zoveel voor gewaarschuwd om het niet niet te doen. Vooral in die tv programma's waar er achteraf van alles mis blijkt te zijn.
Beter meer betalen en het lekker in NL laten doen.
Lijkt me een rode vlag dat prijsverschil .
Ik zou het niet aandurven, zeker omdat het in het verleden als eens mis gegaan is.
hannaa45 schreef:
21-01-2020 14:22
Recept voor disaster.
Dit hoeft niet altijd. In Nederland heb ik het al laten doen en dit is echt niet goed gedaan. Ik kijk liever bij de privaat klinieken in Turkije. Deze lopen voor op de rest van Europa.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/gezond/nederlandse-ar ... ~a47fcbda/
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Wie haar/zijn neus schendt, schendt haar/zijn aangezicht. Kijk er mee uit.
.
vivagirl2013 schreef:
21-01-2020 14:28
Dit hoeft niet altijd. In Nederland heb ik het al laten doen en dit is echt niet goed gedaan. Ik kijk liever bij de privaat klinieken in Turkije. Deze lopen voor op de rest van Europa.
Ik geloof best dat er mensen tevreden zijn.
Maar hoe kom jij te weten of zo´n privé kliniek en de betreffende chirurg daadwerkelijk goed is? En wat als het niet goed gaat? Vlieg je dan even terug of moet je dan in allerijl hier een arts zoeken die het kan oplossen?
Rosalind schreef:
21-01-2020 14:27
Ik zou het niet aandurven, zeker omdat het in het verleden als eens mis gegaan is.
Rondlopen met mijn huidige neus is ook geen optie. Vandaar dat ik goed wil rondkijken.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 14:41
Reden: .
0.83% gewijzigd
Rosalind schreef:
21-01-2020 14:31
Ik geloof best dat er mensen tevreden zijn.
Maar hoe kom jij te weten of zo´n privé kliniek en de betreffende chirurg daadwerkelijk goed is? En wat als het niet goed gaat? Vlieg je dan even terug of moet je dan in allerijl hier een arts zoeken die het kan oplossen?
Door dus vooraf onderzoek te doen naar artsen, die goed aangeschreven staan. Via hun website, foto’s en ervaringen van andere mensen. Sommige werken met een Nederlandse organisatie samen en kan je vooronderzoek laten doen. Als ik het laat doen, blijf ik sowieso minimaal een week in Turkije.
Alle reacties Link kopieren
vivagirl2013 schreef:
21-01-2020 14:28
Dit hoeft niet altijd. In Nederland heb ik het al laten doen en dit is echt niet goed gedaan. Ik kijk liever bij de privaat klinieken in Turkije. Deze lopen voor op de rest van Europa.

Ik zie nergens Turkije in deze lijst.

https://thebestschools.org/features/bes ... rld-today/
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je erop ... . Google eens over plastische chirurgie in Turkije ... .
Dank je wel.
vivagirl2013 schreef:
21-01-2020 14:35
Door dus vooraf onderzoek te doen naar artsen, die goed aangeschreven staan. Via hun website, foto’s en ervaringen van andere mensen. Sommige werken met een Nederlandse organisatie samen en kan je vooronderzoek laten doen. Als ik het laat doen, blijf ik sowieso minimaal een week in Turkije.
Hoe weet je of ze goed aangeschreven staan?
Een mooie website kan iedereen in elkaar draaien, (goede) recencies ook.

Ik zou het alleen maar aandurven als ik persoonlijk mensen kende met goede ervaringen.
anoniem_382756 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 14:39
8.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vivagirl2013 schreef:
21-01-2020 14:35
Als ik het laat doen, blijf ik sowieso minimaal een week in Turkije.
En dan valt je neus er in de tweede week af, als je weer in Nederland bent.
Eurus schreef:
21-01-2020 14:36
Ik zie nergens Turkije in deze lijst.

https://thebestschools.org/features/bes ... rld-today/
Turkse artsen studeren niet alleen in Turkije. Ik begreep dat die ook in andere landen kunnen studeren. Zoals In Frankrijk, Engeland en de USA. Zegt niet zoveel.
Rosalind schreef:
21-01-2020 14:38
Hoe weet je of ze goed aangeschreven staan?
Een mooie website kan iedereen in elkaar draaien, (goede) recencies ook.

Ik zou het alleen maar aandurven als ik persoonlijk mensen kende met goede ervaringen.
Vandaar mijn vraag op de site en dan verder kijken en onderzoeken.
vivagirl2013 schreef:
21-01-2020 14:35
Als ik het laat doen, blijf ik sowieso minimaal een week in Turkije.
Maar dat is nog geen garantie voor succes. Dat blijkt wel uit je eerste operatie.

Van mij mag je hoor. Maar zelf zou ik, zeker na zo´n ervaring, erg voorzichtig zijn.
hannaa45 schreef:
21-01-2020 14:39
En dan valt je neus er in de tweede week af, als je weer in Nederland bent.
Overdrijven is ook een vak. Mocht ik last hebben, dan ga ik terug.
Alle reacties Link kopieren
vivagirl2013 schreef:
21-01-2020 14:43
Overdrijven is ook een vak. Mocht ik last hebben, dan ga ik terug.
Wordt het toch nog een duur grapje.
Rosalind schreef:
21-01-2020 14:42
Maar dat is nog geen garantie voor succes. Dat blijkt wel uit je eerste operatie.

Van mij mag je hoor. Maar zelf zou ik, zeker na zo´n ervaring, erg voorzichtig zijn.
Ik ben voorzichtig. Ik kijk al tijden rond. Het is niet dat ik morgen geholpen moet worden. Ik wil een goede arts met goede ervaring. Nederlandse artsen hebben naar mijn bescheiden mening een hele andere kijk op de vorm van een neus, dan Turkse artsen. Het is dat ik geen Turks spreek. Anders had ik Turkse forums kunnen bekijken en lezen.
Dom. Heel erg dom.
Je spreekt geen Turks en wil een of andere arts met een leuke website en wat goede recensies aan je neus laten zitten? Moet je doen.

Besef wel dat er genoeg Nederlandse artsen zijn die heel goed zijn in neuscorrecties en die jou niet meer willen helpen als je je in Turkije hebt laten opereren.

Wat is er nu verpest aan je neus? Of is het niet helemaal geworden wat jij graag had gewild?
Alle reacties Link kopieren
Turkse artsen zijn echt nosejobs experts. Omdat in Turkije plastische chirurgie echt heel veel word uitgevoerd.
En ze spreken gewoon Engels hoor. Is geen 3e wereldland.
Ik zou gaan voor de grote privaat ziekenhuizen of klinieken in Istanbul. Die hebben allemaal topartsen.
*TanteSjaan* schreef:
21-01-2020 14:54
Dom. Heel erg dom.
Je spreekt geen Turks en wil een of andere arts met een leuke website en wat goede recensies aan je neus laten zitten? Moet je doen.

Besef wel dat er genoeg Nederlandse artsen zijn die heel goed zijn in neuscorrecties en die jou niet meer willen helpen als je je in Turkije hebt laten opereren.

Wat is er nu verpest aan je neus? Of is het niet helemaal geworden wat jij graag had gewild?
Ja, ik besef al te goed dat er Nederlandse artsen zijn. Ik heb mijn neus al door een erkende Nederlandse arts laten doen, maar deze heeft mij neus dusdanig verpest dat het er niet normaal uit ziet. Hij heeft het zelf ook erkend en durft het niet aan om het te corrigeren. Niet dat ik dit nog wil. Andere Nederlandse artsen komen met een oplossing, die ik niet zie zitten qua vorm, gezien het prutserige werk van de voorganger. Het zal dan heel hoekig worden. Niet mijn keuze voor een neus.

Het zit dus niet alleen in mijn hoofd, als je dat denkt. Meerdere artsen hebben ook erkend dat het prutswerk is, waar ik grof geld voor heb betaald. Ik wil een verfijnde neus die er natuurlijk uit ziet en ga niet over een nacht ijs.

Daarbij alle artsen spreken Engels en dit spreek ik ook.

Het is niet dat ik niet weet waar ik mee bezig ben, want dit speelt al jaren en ben dus nog aan het rondkijken. Ik zou het fijn vinden als er mensen zijn die hun ervaringen kunnen en willen delen.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 15:21
Reden: .
0.07% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven