Mode & Beauty alle pijlers

Oogmakeup remover zonder olie.

24-01-2020 15:13 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een goede oogmakeup remover die dus geen olie bevat. Het probleem voor mij is dat ik mijn oogmakeup (en dan vooral mijn oogpotlood die dus niet waterproof is) alleen maar goed kan verwijderen als er olie in zit. Maar welk merk ik ook gebruik er blijft door die olie altijd een soort van waasje op mijn ogen achter. Zelfs als ik die van Lancome gebruik. Iemand een tip? Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe altijd een double cleanse. M.n. oogmakeup verwijderen met Clinique Take the Day Off en daarna nog met een andere reiniger om alle resten te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
ik zweer bij doekjes, vooral die van Garnier, werken top!
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
24-01-2020 15:21
ik zweer bij doekjes, vooral die van Garnier, werken top!
Was je daarna niet nog een keer je gezicht? Ik heb het idee dat met die doekjes mijn huid toch niet helemaal schoon wordt.
Alle reacties Link kopieren
Micellair water.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik gewoon alleen warm water.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik deze voor huid en ogen. Het werkt echt heel goed. Je hoeft niet te wrijven. Ik breng het aan op mijn huid en ogen en masseer zachtjes mijn wimpers. Dan is het meeste er al vanaf als ik spoel met water. Vaak nog een herhaling voor de laatste beetjes. Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik deze, met lotion.
https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... gJv7_D_BwE

Mij is ooit verteld door de oogarts toen ik nog lenzen had, dat olie heel slecht is voor je ogen.
Lady_Day schreef:
24-01-2020 15:16
Ik doe altijd een double cleanse. M.n. oogmakeup verwijderen met Clinique Take the Day Off en daarna nog met een andere reiniger om alle resten te verwijderen.
Clinique is zó fijn! :)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook micellair water met de roze dop van Garnier en soms de Etos lotion oogmake up removers (die vochtige schijfjes zeg maar). Hiermee krijg ik waterproof make up goed mee weg zonder dat t gaat irriteren.

Ik vermijd ook olie omdat dat niet goed is voor je ogen en kijkt niet zo fijn door lenzen.
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren
Ooglotion pads van de Etos
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
24-01-2020 15:23
Was je daarna niet nog een keer je gezicht? Ik heb het idee dat met die doekjes mijn huid toch niet helemaal schoon wordt.
soms, maar dan gooi ik er gewoon een plens water over heen. Ik heb juist het idee dat er een verzorgend iets achter blijft ;-)
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
24-01-2020 15:25
Micellair water.
Dat is bij mijn waterproofmascara (Max Factor, de enige die mij bij niet smelt) niet genoeg. Warm water al helemaal niet.
Ik gebruik altijd oliepads, en de olierestjes haal ik wel weg met micellair water, de roze van Garnier inderdaad.
Maar ik heb ook een fles Vichy Purete Thermale eyemake-up remover waterproof. Die is net zo goed als de olie en niet vet.
Maar de oliepads zijn veel goedkoper, en makkelijk mee te nemen op vakantie, dus ik koop geen nieuwe meer.
Ik zie dat het wel een nieuwe fles zit (nu wit en blauw, eerst alleen blauw), hoop dat de inhoud nog steeds hetzelfde is.
Kost ongeveer een tientje, bij de apotheek (of online).
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer al geruime tijd bij die wasbare ontschminkingsdoekjes. Ik heb de tip hier gelezen op het topic van welke beautyproducten echt werken. Ik heb er bij action en bij primark gekocht.

Werkt echt goed. In de winter met warm water, in de zomer met koid water , onder de douche... kan allemaal. Geen product, geen vettig laagje dat achterblijft. En heel goedkoop.

Edit: hema heeft ze ook https://www.hema.com/nl-be/mooi-verzorg ... guEALw_wcB. Die van action en primark vind ik niet meer online.
mrsniceguy wijzigde dit bericht op 24-01-2020 16:14
28.60% gewijzigd
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Er blijft geen waas op je ogen achter als je het watje nat maakt met wat warm water en goed uitknijpt.

Oogmakeupverwijderaar zonder olie is de hel voor je wimpers.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik deze. Maar draag alleen oogmakeup (eyeliner, oogpotloot en mascara)
https://www.ah.nl/producten/product/wi9 ... mgEALw_wcB

Gewoon een soort tonic.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
manestraal schreef:
24-01-2020 15:13
Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een goede oogmakeup remover die dus geen olie bevat. Het probleem voor mij is dat ik mijn oogmakeup (en dan vooral mijn oogpotlood die dus niet waterproof is) alleen maar goed kan verwijderen als er olie in zit. Maar welk merk ik ook gebruik er blijft door die olie altijd een soort van waasje op mijn ogen achter. Zelfs als ik die van Lancome gebruik. Iemand een tip? Alvast bedankt.

Die kant en klare doekjes van de Etos miccelair in gele verpakking. Haalt mijn waterproof mascara er goed af en heb ook lenzen.
Ik gebruik altijd de Micellair reinigingswater van Garnier (roze dop) en de reinigingsdoekjes (ook roze verpakking).

Ik had ook dat probleem van t waasje maar ook dat de huid rondom mn ogen prikte na t reinigen. Met Micellair heb ik daar geen last meer van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven