Mode & Beauty alle pijlers

35-45jr, wat kan echt niet meer..?

31-01-2020 08:56 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Croptops 🧐🤪
Minirok 🤔
Fluoriserend shirt....🤯

Nee maar ik merk wel dat nu ik in het bovenstaande hokje val ik sommige kleding gewoon niet meer aan kan doen zonder enige vorm van gêne.
Hoe zit het met jullie?
Andere leeftijden mogen natuurlijk ook reageren. :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele lelijke knieën, waarvan ééntje ook nog dikker is. Ik liep als slanke 20 jarige al niet in rokjes boven de knie. Voel je juist lekker in een tent :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-01-2020 09:05
maar er zijn ook kledingstukken die ik boven (of ander) een bepaalde maat ook niet meer geschikt vind, dat is vaker doorslaggevend dan leeftijd
Eens.
Ligt er helemaal aan in welke staat je lichaam verkeert.
Ken veertigers met een strakker lijf dan sommige jonge meiden.

En dan nog moet je lekker dragen waar je zelf zin in hebt.
Mijn advies: let eens wat minder op elkaars uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
Crop tops vind ik sowieso niet mooi maar een korte rok kan best bij veel leeftijden nog.
dolfje wijzigde dit bericht op 31-01-2020 09:26
1.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat niet kan?

Je kleden, zoals anderen vinden dat je je zou moeten kleden op een bepaalde leeftijd.
Dat staat nooit.

Ik zie liever iemand die alles uit de OP draagt en daarin uitstraalt zichzelf te zijn, dan iemand die zich kleed zoals anderen vind dat zou moeten.
Vind ik het altijd mooi? Nee, maar het maakt het straatbeeld en mensen zoveel leuker.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
31-01-2020 09:16
Dat kun je niet zo stellig zeggen. Het gaat om het totaalplaatje. Een crop top met een ribcage jeans kan prima. Een minirok met dikke panty en lang vest vaak ook.
Dit inderdaad. Ik denk dat er geen een kledingstuk is dat op zichzelf sowieso niet kan.
Maar er zijn wel bepaalde looks die er sneu uit zien. Zoals wat Honingdropje omschrijft.
AnAppleADay schreef:
31-01-2020 09:27
Dit inderdaad. Ik denk dat er geen een kledingstuk is dat op zichzelf sowieso niet kan.
Maar er zijn wel bepaalde looks die er sneu uit zien. Zoals wat Honingdropje omschrijft.
Wie bepaalt dat, wat ‘niet kan’ en wat gebeurt er als je onverhoopt iets draagt wat blijkbaar in het grote ‘dit kan echt niet’ boek staat?
Ik ben inmiddels 37 maar bestel nog steeds kleding bij de Large en zweer bij mijn doctor Martens. Mijn smaak is mijn smaak daar doet een getal in mijn paspoort niks aan af.
Alle reacties Link kopieren
Th∅rdis schreef:
31-01-2020 09:28
Wie bepaalt dat, wat ‘niet kan’ en wat gebeurt er als je onverhoopt iets draagt wat blijkbaar in het grote ‘dit kan echt niet’ boek staat?
Ja ik heb het al veranderd in 'ziet er sneu uit' want het kàn natuurlijk altijd.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
31-01-2020 09:26
Wat niet kan?

Je kleden, zoals anderen vinden dat je je zou moeten kleden op een bepaalde leeftijd.
Dat staat nooit.

Ik zie liever iemand die alles uit de OP draagt en daarin uitstraalt zichzelf te zijn, dan iemand die zich kleed zoals anderen vind dat zou moeten.
Vind ik het altijd mooi? Nee, maar het maakt het straatbeeld en mensen zoveel leuker.
:kneel:
Alle reacties Link kopieren
Th∅rdis schreef:
31-01-2020 09:28
Wie bepaalt dat, wat ‘niet kan’ en wat gebeurt er als je onverhoopt iets draagt wat blijkbaar in het grote ‘dit kan echt niet’ boek staat?

Dan word je afgefikt. Kom je bij 'hotter than my daughter' of wat dan ook, want stél je voor dat je draagt wat JIJ leuk vindt. Nee, het moet eerst door de 'kan dit wel'-keuring. :nope:

Ik zeg: laat de bloemtjesjurken maar komen!
Later is nu
Elfje* schreef:
31-01-2020 09:25
Mijn advies: let eens wat minder op elkaars uiterlijk.
Maar het is juist ook heel leuk om naar andermans uiterlijk te kijken. Ik kan er echt van genieten wanneer iemand uitbundig is gekleed of totaal andere kleding dan dat je verwacht bij een leeftijd.
Van achter 20 en van voren 40.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ik qua leeftijd (40+) nog alles aankan.
Wil niet zeggen dat ik dat ook doe, veel dingen (croptop, fluor, UGG’s zijn al genoemd, daar wil ik graag nog de tuinbroek aan toevoegen en de broeken met scheuren) vind ik gewoon echt niet mooi.
De truien met popsterren, ‘grappige’ disneytruien en truien met teksten als ‘Trut’ daar vind ik mezelf dan wel weer te oud voor.

Maar als ik naar mijn pubers luister zou ik me eigenlijk in bloemetjesjurken met ceintuurtje moeten hijsen. Zij vinden mij overal te oud voor. Mijn effen donkerblauwe kleding is oké, maar ik moet niet te gek doen hoor! Al helemaal niet naar een ouderavond of zo!
Ik trek aan wat ik zelf leuk vind en wat ik mooi vind staan bij mezelf. Wat een ander daarvan vindt zal me dan verder een zorg zijn. En ja, mijn smaak is nu echt wel anders dan toen ik 18 was, maar als ik een minirok met een dikke panty leuk vind, trek ik dat echt nog wel aan.
anoniem_299267 wijzigde dit bericht op 31-01-2020 09:34
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
31-01-2020 09:14
Hm, ik zag laatst een vrouw van rond de 45 met van die Famke Louise vlechten, een hippe trainingsbroek en van die dikkezolen gympen. Aan haar figuur lag het niet, maar vond het er toch aanstellerig uitzien. Denk dat ze iets teveel meeging in de stijl van haar tienerdochter, die liep er namelijk vergelijkbaar gekleed naast.
Dit zag ik ook laatst, een dame van minstens rond de 40 die heel jeugdig gekleed ging, met zo'n kort pufferjack en van die grove sneakers. Zag er toch een beetje maf uit met zo'n "oud" hoofd erboven. Al vind ik ook dat je gewoon moet dragen wat je leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
31-01-2020 09:25
Mijn advies: let eens wat minder op elkaars uiterlijk.
dit topic gaat over op jezelf letten, en wat jezelf niet meer aantrekt

Maar je open-deur is altijd welkom hoor
Dreamer schreef:
31-01-2020 09:32
Dan word je afgefikt. Kom je bij 'hotter than my daughter' of wat dan ook, want stél je voor dat je draagt wat JIJ leuk vindt. Nee, het moet eerst door de 'kan dit wel'-keuring. :nope:

Ik zeg: laat de bloemtjesjurken maar komen!
Dat vind ik wel anders, daar zitten zonder uitzondering mensen met forse problematiek en issues die er niet zo bij lopen omdat ze dat oprecht mooi vinden, van wat ik er van gezien heb. Er is altijd een verhaal van misbruik, mishandeling, ellende, nare scheidingen enz.

Maar los van die extremen moet iedereen lekker dragen wat hij wil
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van dat programma alleen maar voorstukjes gezien, dus geen idee van de problematiek erachter.

Weet wel dat vrouwen in het buitenland vaak opgehemeld worden als 'zó goed gekleed' en dan zie ik in Lissabon oudere vrouwen met hempjes, minirokjes en slippers en denk "oh, zo moet het dus" :mrgreen:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar hotter then my daugther
Niet geschoten is altijd mis
Dreamer schreef:
31-01-2020 09:37
Ik heb van dat programma alleen maar voorstukjes gezien, dus geen idee van de problematiek erachter.

Weet wel dat vrouwen in het buitenland vaak opgehemeld worden als 'zó goed gekleed' en dan zie ik in Lissabon oudere vrouwen met hempjes, minirokjes en slippers en denk "oh, zo moet het dus" :mrgreen:
Ah nee joh die ‘buitenlandse vrouwen’ zijn niet anders dan de Nederlandse. Dat hangt net als hier nogal af van of je in een durp in Friesland kijkt tussen de dames van de plattelandsvrouwenclub of op zaterdagavond in het hipste en duurste restaurant van Amsterdam, op de markt op maandagochtend in Kutkrabbeveen of op de vrijdagmiddagborrel op de Zuid as.

Ik zie in spanje en Italië net zoveel vrouwen in spijkerbroek, joggingpak of slippers als hier hoor. Dat hele ‘in het buitenland kleden ze zich veel vrouwelijker’ gaat echt niet op.
lilalinda schreef:
31-01-2020 09:34
dit topic gaat over op jezelf letten, en wat jezelf niet meer aantrekt

Maar je open-deur is altijd welkom hoor
Ik ben niet de enige die dit zegt hier.
Alle reacties Link kopieren
Th∅rdis schreef:
31-01-2020 09:42
Ah nee joh die ‘buitenlandse vrouwen’ zijn niet anders dan de Nederlandse. Dat hangt net als hier nogal af van of je in een durp in Friesland kijkt tussen de dames van de plattelandsvrouwenclub of op zaterdagavond in het hipste en duurste restaurant van Amsterdam, op de markt op maandagochtend in Kutkrabbeveen of op de vrijdagmiddagborrel op de Zuid as.

Ik zie in spanje en Italië net zoveel vrouwen in spijkerbroek, joggingpak of slippers als hier hoor. Dat hele ‘in het buitenland kleden ze zich veel vrouwelijker’ gaat echt niet op.

Klopt, dat roep ik ook altijd :sun:
Later is nu
Het wordt tegenwoordig wel erg vaak geschreven dat je vooral niet op een ander moet letten, of er niks van mag vinden.
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
31-01-2020 09:42
Ik ben niet de enige die dit zegt hier.
joh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven