Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Nog niet meteen voorbarige conclusies trekken, maar inderdaad reageer op haar bericht. Misschien kunnen jullie even bellen met elkaar eventueel.
Vervelend dat je nu ook ziek bent, beterschap!
Print-screentje naar je vriend sturen en vragen wat voor gekkie je nou weer aan je fiets hebt hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst wat online speurwerk doen. Haar op alle social media opzoeken en profiel bekijken. Zou het kunnen dat ze je vriend kent. Waar woont ze, waar werkt ze, hebben ze gemeenschappelijke connecties?
MarvelousMrsMaisel schreef:
13-02-2020 09:09
Print-screentje naar je vriend sturen en vragen wat voor gekkie je nou weer aan je fiets hebt hangen.
Nee niet doen! Als het wel echt is geef je hem nu de kans om een smoes te bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vanavond je vriend vragen: ken jij ene "Annemarie Harmsen"?
En luisteren wat hij vertelt en wat hij niet-vertelt

Niet nu gaan appen of screenshots sturen.
Als (ALS) het fout zit, geef je hem tijd een mooi verhaal te verzinnen voor vanavond
Alle reacties Link kopieren
Trek haar inderdaad eerst maar eens na. Kijken waar haar connecties liggen.

Wie weet is het een jaloerse bitch die probeert hem een loer te draaien.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Niet direct conclusies trekken. Heb je een goede relatie, bespreek dit met je vriend. Goh ik zag zo'n vreemd berichtje in mijn inbox. ken jij deze persoon? weet jij waar dit over gaat?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
lilalinda schreef:
13-02-2020 09:14
Ik zou vanavond je vriend vragen: ken jij ene "Annemarie Harmsen"?
En luisteren wat hij vertelt en wat hij niet-vertelt

Niet nu gaan appen of screenshots sturen.
Als (ALS) het fout zit, geef je hem tijd een mooi verhaal te verzinnen voor vanavond

Inderdaad, zoiets dus.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-02-2020 09:14
Ik zou vanavond je vriend vragen: ken jij ene "Annemarie Harmsen"?
En luisteren wat hij vertelt en wat hij niet-vertelt

Niet nu gaan appen of screenshots sturen.
Als (ALS) het fout zit, geef je hem tijd een mooi verhaal te verzinnen voor vanavond
Ik zou wachten tot hij thuis is.
Alle reacties Link kopieren
lattemachiato schreef:
13-02-2020 09:10
Ik zou eerst wat online speurwerk doen. Haar op alle social media opzoeken en profiel bekijken. Zou het kunnen dat ze je vriend kent. Waar woont ze, waar werkt ze, hebben ze gemeenschappelijke connecties?
+1
Je vriend zal het ontkennen, want óf het is echt niet waar óf het is wel waar en dan deed hij het stiekem, wat direct de reden is waarom hij het gaat ontkennen.
Je wilt de waarheid weten neem ik aan.
Dan kan het geen kwaad om nu op het bericht te reageren. Dat je het je moeilijk kunt voorstellen en graag 'bewijs' wil voordat je haar gelooft.
Als ze details heeft zal ze die wel geven. Ze wilde tenslotte stoken of zoiets.
En met die informatie kun je je vriend confronteren of controleren.
Als ze geen hard bewijs levert, dan kletst ze misschien uit haar nek.
lattemachiato schreef:
13-02-2020 09:10
Ik zou eerst wat online speurwerk doen. Haar op alle social media opzoeken en profiel bekijken. Zou het kunnen dat ze je vriend kent. Waar woont ze, waar werkt ze, hebben ze gemeenschappelijke connecties?
Ik ook. Eerst uitzieken, dan uitzoeken. Je hebt de info van je vriend en wellicht staat er ook van alles over haar waaruit je kunt opmaken dat het bs is, of juist niet.
Voor hetzelfde geld is het een mafkees die dit random doet. Naam Googlen doet soms al wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat rot dit. Ben ook wel benieuwd of je kan zien dat ze connecties heeft met je vriend. Woont ze in de buurt bijv?
Ik zou nu niks tegen je vriend zeggen, dan heeft ie de tijd een smoes te bedenken. Ik zou in gesprek gaan met die vrouw. Kijken wat ze te zeggen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft niet gereageerd met een profiel met voor- en achternaam. Lijkt alsof het profiel speciaal is aangemaakt om contact met mij op te nemen. Kan dus geen research doen helaas. Woont wel nabij de plaats waar mijn vriend werkt. Ik ga haar een bericht terug sturen.
Waarom plaats je Vraagtekens bij het feit dat hij aan het werk is? Vertrouw je dat ook niet?
Alle reacties Link kopieren
In gesprek gaan met haar zou ik ook doen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, niet met haar praten
Je hebt een relatie met je man, niet met deze mevrouw
Alle reacties Link kopieren
Ai daar word je niet blij van, ook al is het niet waar je bent toch aan het piekeren.
Ik zou op onderzoek uitgaan en wel een berichtje sturen naar haar als ik dat gedaan had.
I like being a mess. It's who I am.
Ik zou haar ook een bericht sturen en nog niks naar je vriend sturen o.i.d. eerst kijken wat dit te betekenen heeft. Pas daarna het gesprek aangaan (face2face) met je vriend..
Alle reacties Link kopieren
Er is wel wat mis met je realtie en/of jouw persoonlijkheid als je je door 1 bericht(je) van een wildvreemde vrouw, zo uit het evenwicht laat brengen.

Zelfs als er niets aan de hand is en dit gewoon een vergissing/zieke grap/persoonsverwisseling is, zou ik dáár wel een sover na gaan denken.

Vertrouwen dat jij in je partner lijkt te hebben is niet bijster hoog.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-02-2020 09:30
Waarom plaats je Vraagtekens bij het feit dat hij aan het werk is? Vertrouw je dat ook niet?
Hij is al de hele week voor het werk van huis, dat klopt wel. Hij mailt me ook altijd de details (adres hotel etc.). Maar wie weet is zij daarbij. Ik word gek.
Chocolotje schreef:
13-02-2020 09:22
Je vriend zal het ontkennen, want óf het is echt niet waar óf het is wel waar en dan deed hij het stiekem, wat direct de reden is waarom hij het gaat ontkennen.
Je wilt de waarheid weten neem ik aan.
Dan kan het geen kwaad om nu op het bericht te reageren. Dat je het je moeilijk kunt voorstellen en graag 'bewijs' wil voordat je haar gelooft.
Als ze details heeft zal ze die wel geven. Ze wilde tenslotte stoken of zoiets.
En met die informatie kun je je vriend confronteren of controleren.
Als ze geen hard bewijs levert, dan kletst ze misschien uit haar nek.
Nou zeg Chocolotje! Waarom ga je er vanuit dat de vriend van TO direct zal ontkennen?
Er is toch ook een optie dat, ALS het waar is, hij dat toegeeft?

Ik hoop btw voor TO dat het BS is, en het dus NIET waar is #stuurtvirtualhug
Alle reacties Link kopieren
Beertje88 schreef:
13-02-2020 09:35
Ik zou haar ook een bericht sturen en nog niks naar je vriend sturen o.i.d. eerst kijken wat dit te betekenen heeft. Pas daarna het gesprek aangaan (face2face) met je vriend..
Wat een onzin, trek dan direct de stekker uit je relatie
Alle reacties Link kopieren
Als je een goede relatie hebt, of denkt dat je een goede relatie hebt, is toch je eerste gedachte om dit te delen met je vriend? Als ik nooit ook maar iets had gemerkt en dit kwam zo uit de lucht vallen, zou ik haar wantrouwen, en niet mijn vriend, met wie ik al jaren een relatie heb.
Ik zou hem wel direct bellen, van moet je kijken, ken jij haar? Dan merk je heus wel aan zijn reactie hoe het zit en of hij haar kent.
Wanneer één zo'n opmerking van een jouw onbekende vrouw direct het wantrouwen wakker schudt, dan zat het vertrouwen al niet heel erg diep.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven