Mode & Beauty alle pijlers

Wat raden jullie aan van Paula's Choice?

11-01-2020 10:25 53 berichten
Ik heb al veel geprobeerd qua gezichtsverzorging.
Momenteel loveli( reiniger, mist, day night oil) en soms oog creme q10 van kruidvat. maar volgens mij kan het beter
Ik lees veel goeds over paulas choice dus mss ga ik dat proberen als loveli op is

Maaar er zijn veel producteb toner bha exflo...etc
Wat raden jullie aan
Ik heb een normale tot droge huid ( denk ik) af en toe wst rode plekjes/ droge plekjes. Soms een pukkeltje ( denk hormonaal want het is meer sinds de stop met de pil) en rodige wangen soms meer soms minder

Het is trouwens wel erg duur zag ik!! Maar ja goede producten zijn ook wel wat waard maar dan koop ik graag meteen het goede
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik zelf de facewash van Dr Organic. Redelijk duur, maar is vaak in de aanbieding. Ik zou sowieso voor een zo’n natuurlijk mogelijk product gaan met bijvoorbeeld aloe vera en zonder sulfaten/siliconen etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou beginnen met een miniset. Zijn momenteel rond de 30 euro (aanbieding). Bijv. de donkerblauwe Resist. Geeft je genoeg product om te kijken of het wat voor je is en dan een 2% BHA erbij, die is er ook in mini.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet welke dr. Organic je gebruikt maar ik had er eentje en daar zat parfum in. Dat is voor mij meteen een no go want het is onnodig en het kan irriteren.
Lady_Day schreef:
11-01-2020 10:41
Ik zou beginnen met een miniset. Zijn momenteel rond de 30 euro (aanbieding). Bijv. de donkerblauwe Resist. Geeft je genoeg product om te kijken of het wat voor je is en dan een 2% BHA erbij, die is er ook in mini.
Ohh dat is de anti aging zie ik
Grappig want ik dacht eerder aan die witte calm set

Wat is prc 2 % bha, waarvoor gebruik je dat

In die set zit ook 5 % aha exfoliant zag ik
Gebruik je dat en daarnaast de bha?
Welke volgorde en waarvoor dient het
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je alles eerst lezen

https://www.paulaschoice.nl/nl/beginnersguide/routines
Alle reacties Link kopieren
Hoe minder hoe beter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Calm is voor gecombineerde, vette huid. Je gaf aan droge huid vandaar Resist. Weet niet hoe oud je bent maar als ik opnieuw kon beginnen dan zou ik vanaf mijn 20e een anti-aging regime (en lifestyle) aanhouden.

AHA en BHA zijn beiden exfolianten. BHA dringt dieper door tot in de poriën. Ik denk dat de AHA wat milder is. Ik gebruik zelf dagelijks BHA nu en heb een bodylotion met 10% AHA (werkt echt goed).

Hier uitleg over AHA en BHA:

https://www.paulaschoice.com/skin-care- ... exfoliants
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-01-2020 10:53
Hoe minder hoe beter.
Dacht ik ook altijd maar ben ik van terug gekomen. Ik gebruikte lange tijd alleen maar jojoba-olie, als cleanser en moisturizer maar nu ik producten gebruik met 'actives' zie en voel ik wel degelijk een verschil.
Calm is er - zover ik kan zien- voor vette huid maar ook voor droge en rode huid

Dat wordt nog moeilijk kiezen straks....

Oja maar als je aha gebruikt kun je dan ook bha gebruiken of is het het een of t ander?
Bij bha staat voor vette huid en rode huid. Vet heb ik denk ik niet masr rood wel een beetje ( wangen, plekjes)
viva-amber schreef:
11-01-2020 10:53
Hoe minder hoe beter.
Als ik niks gebruik of alleen was met water wordt mn huid er niet mooier op merk ik
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
11-01-2020 11:05
Calm is er - zover ik kan zien- voor vette huid maar ook voor droge en rode huid

Dat wordt nog moeilijk kiezen straks....

Oja maar als je aha gebruikt kun je dan ook bha gebruiken of is het het een of t ander?
Bij bha staat voor vette huid en rode huid. Vet heb ik denk ik niet masr rood wel een beetje ( wangen, plekjes)
Oh, had die voor droge huid niet gezien, sorry.

AHA en BHA kun je beiden gebruiken. Bijv. AHA 's ochtends en BHA 's avonds (staat ook in link die ik deelde).

Zelf ben ik begonnen met Resist donkerblauw en daarna heb ik andere producten toegevoegd. Ik denk nl. niet dat ik een echt droge huid heb, meer vochtarm. Ik gebruik nu een combi van verschillende lijnen. Ik kijk naar de ingredienten. Ik had wat hardnekkige onzuiverheden en die zijn na een paar maanden BHA gebruik helemaal weg.

Sja, begin gewoon met iets en kijk wat het doet voor je.
Ja bedankt!!

Ja tzt maar eens wat kopen
Sws de mini denk ik dan kan ik nog switchen indien nodig

Zag dat bol het ook heeft, ideaal want ik heb soms bonnen voor bol
Ik heb nu de bha calm 1 %
Maar mn huid is af en toe erg vurig
Rode plekjes
Weet niet of het droog of meer geirriteerd is maar het prikt ook erg

Probeer nu de bha niet elke dag te gebruiken maar mn huid is nog erg met rode vlekjes
Alle reacties Link kopieren
Ja, sorry.. had het erbij moeten zeggen. Langzaam opbouwen. Ik gebruik het nu elke dag zonder problemen maar heb het wel opgebouwd. Het is een exfoliant. Beetje tinteling is okay maar erg prikken niet. Dan is je 'moisture barrier' aangetast. Even rustig aan met exfolianten de komende weken.

Ik krijg dat soms van retinol. Dan bouw ik op en is er niets aan de hand en opeens gebruik ik het elke dag en bingo... dan prikt het.
Ik probeer nu om de dag en dan alleen smorgens
Ik deed elke dag 2 x

Hopen dat het wel goed gaat werken....mn gezicht voelt wel glad
Alle reacties Link kopieren
Paulas choice is idd wel wat prijzig maar ze hebben zeer regelmatig kortingsacties van 15 of 20 procent. Als je handig inkoopt dat scheelt dat veel.

Er is als het goed is een soort van tool op de site waarin je jouw huidtype en problemen kan ingeven. Ook kan je voor een simpele of uitgebreide routine kiezen.
Ik zou eerst voor de simpelste gaan. En dan is het handigste een mini set. Dat is al een mooi start pakketje: wash exfoliant en dag en nacht creme. Als je deze gebruikt hebt kan je kijken of je iets aan wil passen of extra toevoegen.

Ik gebruik zelf de balans en de resist licht blauw door elkaar. Met een aantal boosters erbij. In loop van jaren ben ik uitgaan breiden. Drupje van dit. Likje van dat.
Mijn huid is echt heel mooi nu!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de bha gel. Werd geadviseerd door de klantenservice. Zelfde werking als de liquid maar dan goedkoper.

Heb jaren acne gehad en door de clear lijn helemaal vanaf gekomen.

Nu gebruik ik van de licht blauwe resist liJn: serum, nachtcreme en de gekleurde dagcreme.

Huid ziet er heel mooi, gaaf en glad uit. Het is duur maar het geld meer dan waard. Eens in de zoveel tijd zijn er kortingen van 20% dit scheelt een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
13-02-2020 22:29
Ik gebruik de bha gel. Werd geadviseerd door de klantenservice. Zelfde werking als de liquid maar dan goedkoper.

Heb jaren acne gehad en door de clear lijn helemaal vanaf gekomen.
Ik gebruik ook de bha liquid, helpt heel erg voor mijn onzuivere huid. Heb ik gekocht toen ik een waardebon van pc bij cosmopolitan kreeg, deze staat nog steeds online op hun site. Is een van €75 dus kun je veel van kopen!

Welke producten van de clear lijn gebruik jij? Dan wil ik die kopen van de rest van mijn waardebon :)
Alle reacties Link kopieren
ineke_kruithof24 schreef:
17-02-2020 17:23
Ik gebruik ook de bha liquid, helpt heel erg voor mijn onzuivere huid. Heb ik gekocht toen ik een waardebon van pc bij cosmopolitan kreeg, deze staat nog steeds online op hun site. Is een van €75 dus kun je veel van kopen!

Welke producten van de clear lijn gebruik jij? Dan wil ik die kopen van de rest van mijn waardebon :)
Heb nu producten van de resist lijn.

Merkte dat van de clear ( nu mijn acne weg was) iets te veel uitdroogde. Had enkel de facewash en niacimide.

De combi van deze 2 en bha gel hebben mijn acne huid omgetoverd in mooie zacht velletje.

Als dagcreme de resist met een klein beetje kleur.



En nu sinds kort de serum van van de resist lijn.





En
Alle reacties Link kopieren
Gebruikt iemand de Defense lijn? Bij Paula’s choice raden ze die mij aan alleen ik kan niet zoveel recensies vinden. Ik had de resist voor de gecombineerde huid alleen vind de nachtcrème iets te licht (en ben eind 20 blijkbaar is die beter als je iets ouder bent)

De niacinamide booster raadde ze ook aan, gebruikt iemand die?
anoniem_330723 wijzigde dit bericht op 17-02-2020 20:51
Reden: Toevoeging
10.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Elvy25 schreef:
17-02-2020 20:50
De niacinamide booster raadde ze ook aan, gebruikt iemand die?
Ja, ervaring mee. Heel prettig in het gebruik, wel even wennen aan de waterdunne substantie (paar keer geknoeid). Maar inmiddels gebruik ik deze niet meer. Ik vond hem érg veel duurder dan de niacinamide van the ordinary, maar niet persé erg veel beter. Als ik weinig verschil merk, ga ik niet voor de duurdere. De substantie is wel anders: PC dus waterig dun, the ordinary is meer een vloeibare gel.
Dus wel fijn spul, maar er zijn goedkopere alternatieven die wat mij betreft net zo goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
11-01-2020 11:06
Als ik niks gebruik of alleen was met water wordt mn huid er niet mooier op merk ik
Nee, dat is logisch inderdaad. Voor mij is het minimale:
- reiniger
- spf
- antioxidanten (hoeft niet apart als dit al in de spf of moisturizer zit, maar als extra is vitamine C een goede die ik zelf niet graag oversla)
- retinol of een andere vitamine A afgeleide (alleen als je iets aan huidveroudering wil doen)
- moisturizer zonder spf

Ik gebruik niet alles van Paula's Choice, alhoewel ik een groot fan van het merk ben. Ik heb voor sommige producten goedkopere alternatieven gevonden. Als ik ergens vanaf gestapt ben van PC, dan is dat alleen om de prijs, nooit vanwege het feit dat ik ontevreden was over een product. Ik kan me nog steeds helemaal vinden in de visie van Paula Begoun op huidverzorging, en dat pas ik ook toe op andere merken en ook op make up.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nachtcreme van Defense. Ik vind em wel okay maar ben er niet lyrisch over. Ik gebruik nu de Omega nachtcreme en die vind ik wel heel fijn. Ik wissel deze af met het Rehydrating Moisture Masker.
Alle reacties Link kopieren
Elvy25 schreef:
17-02-2020 20:50
Gebruikt iemand de Defense lijn? Bij Paula’s choice raden ze die mij aan alleen ik kan niet zoveel recensies vinden. Ik had de resist voor de gecombineerde huid alleen vind de nachtcrème iets te licht (en ben eind 20 blijkbaar is die beter als je iets ouder bent)

De niacinamide booster raadde ze ook aan, gebruikt iemand die?
Ik heb deze gekregen maar vind hem erg vet.
Afbeelding

Gebruik zelf eigenlijk alleen een nachtcrème overdag, hou niet van voelbare crèmes.

Afbeelding


In de zomer gebruik ik, als ik veel buiten ben, wel iets met een factor.

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven