Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
14-02-2020 10:06
Wat genant dit zeg. Kan je niet een soap aanzetten?

Nou idd. Schrijf dan iig een paar woorden zoals 'sterkte' of 'beterschap' dan komt dit topic ook bovenop je lijstje.
tvp is echt ordinair bij een topic als deze.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
14-02-2020 16:42
Natuurlijk bestaan die wel.
Maar ik viel meer over het deel over allerlei info willen vergaren via een of ander anoniem type ipv eerst met je partner praten.
Echt: waarom je helemaal mee laten slepen door iemand die iets anoniem stuurt?

Maar goed, TO lijkt spoorloos verdwenen.
Ik zou ook zeker met mijn partner praten, maar ook de dame in kwestie om bewijs vragen.
Ik heb zelf eens een vrouw anoniem screenshots gestuurd. Ik datete met een man waarvan ik er later achterkwam dat hij dus met haar samen was. In eerste instantie werd ze boos op mij, en geloofde mij niet.
Tot ik dus foto's en screenshots stuurde.
Ik heb dit dus ook anoniem gedaan om mijzelf te beschermen.
Heb het met hem overigens meteen afgekapt. Ik stuurde haar geen bericht om het tussen hen kapot te maken en er zelf met de man vandoor te willen gaan. Ik wilde haar laten weten wat hij uitvroot. Was er zelf natuurlijk ook pissed om.
Is een ander verhaal dan van TO, omdat die vrouw waarschijnlijk wel wist dat hij al een relatie heeft. Maar ik snap het anoniem sturen wel.
litalily wijzigde dit bericht op 14-02-2020 17:14
20.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zijn er inmiddels al screenshots gestuurd TO?
Oblio schreef:
14-02-2020 14:15
Even advocaat van de duivel spelen
Vriend appt ‘Cruella’ eerst: ‘ze weet het.Reageer straks dat je van niets weet.’
Dan de ‘echte’ ’ mail naar haar, met To in bcc.
En haar reactie. Als antwoord.
Eng
Blijf vooral doorgaan met stoken. Daar help je to echt mee.
salinarosseno schreef:
14-02-2020 17:03
Nou idd. Schrijf dan iig een paar woorden zoals 'sterkte' of 'beterschap' dan komt dit topic ook bovenop je lijstje.
tvp is echt ordinair bij een topic als deze.



Vragen om een update lijkt me net zo ordinair


salinarosseno schreef:
14-02-2020 17:05
Zijn er inmiddels al screenshots gestuurd TO?
Alle reacties Link kopieren
LitaLily schreef:
14-02-2020 17:03
Ik zou ook zeker met mijn partner praten, maar ook de dame in kwestie om bewijs vragen.
Ik heb zelf eens een vrouw anoniem screenshots gestuurd. Ik datete met een man waarvan ik er later achterkwam dat hij dus met haar samen was. In eerste instantie werd ze boos op mij, en geloofde mij niet.
Tot ik dus foto's en screenshots stuurde.
Ik heb dit dus ook anoniem gedaan om mijzelf te beschermen.
Heb het met hem overigens meteen afgekapt. Ik stuurde haar geen bericht om het tussen hen kapot te maken en er zelf met de man vandoor te willen gaan. Ik wilde haar laten weten wat hij uitvroot. Was er zelf natuurlijk ook pissed om.
Is een ander verhaal dan van TO, omdat die vrouw waarschijnlijk wel wist dat hij al een relatie heeft. Maar ik snap het anoniem sturen wel.
wat laag
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
14-02-2020 17:52
Vragen om een update lijkt me net zo ordinair

Waarom? Het is al tig keer gevraagd maar er is geen antwoord op en juist dit zou alles duidelijk maken.
Marana schreef:
14-02-2020 17:52
Vragen om een update lijkt me net zo ordinair
We zijn allemaal sensatiebelust hier, dus vragen om een update of een ordinaire teauveaupeau is nog eerlijker dan hetzelfde bedoelen met een knuffelemoticon
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
14-02-2020 18:43
We zijn allemaal sensatiebelust hier, dus vragen om een update of een ordinaire teauveaupeau is nog eerlijker dan hetzelfde bedoelen met een knuffelemoticon

Precies.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
13-02-2020 18:35
Ik vind dat je te snel conclusies trekt. Ik sta ook wang aan wang op de foto met een man. Met mijn homoseksuele ex-collega wel te verstaan, toen wij een selfie maakten als groet naar onze andere ex-collega’s via Facebook.
Nee joh! Da's geen invullen en projecteren. Dat doen alleen......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
14-02-2020 18:43
We zijn allemaal sensatiebelust hier, dus vragen om een update of een ordinaire teauveaupeau is nog eerlijker dan hetzelfde bedoelen met een knuffelemoticon

Nee, niet eens. Ik vind een tvp toch echt onbeschofter.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
salinarosseno schreef:
14-02-2020 18:21
Waarom? Het is al tig keer gevraagd maar er is geen antwoord op en juist dit zou alles duidelijk maken.
TO heeft nu wel iets anders aan haar hoofd.
Vind het al heel netjes dat ze hier begin van de middag nog even een update geeft gegeven voordat vriend thuis kwam.
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
13-02-2020 21:43
Dat die onbekende vrouw een trut is, maakt haar verhaal nog niet onwaar.
Ik lees verschillende zaken die de alarmbellen doen rinkelen: zij weet van de ziekte van TO, wat toch heel vertrouwelijke informatie is, vriend is in het verleden al eerder vreemd gegaan, vriend heeft een baan waarbij hij s'-nachts weg is en dus gelegenheid heeft om buiten de pot te pissen, zij heeft een foto waarbij ze wang aan wang staan.
Zulke foto's heb ik met collega's
Ik hen tijdens m'n werk geen tijd om te neuken. Niet overdag en niets 's nachts.
En ik weet ook alles over TO's ziekte. Het hele verhaal Staat namelijk gewoon op dit forum. En als je wil kan je een identiteit snel achterhalen hoor.....

Maarverder allemaal retebetrouwbaar en alarmerend....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
blauwe_framboos schreef:
13-02-2020 22:50
Waarom zou hij het mailadres hebben van een oude klasgenoot van de middelbare school? Betekent dit dat ze contact hebben gehouden?
Is dat verboden dan?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
13-02-2020 22:58
Ook knettergekke vrouwen kunnen een nummertje maken met een bezette vent waarop ze verliefd denken te zijn
Er móet gewoon iemand vreemd gaa in jouw wereld hè?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 23:13
Ja dit.
Ik hoop het echt niet voor je maar ik vind het geen overtuigend verhaal.

En kun je haar nu ook op social media vinden nu je haar echte naam hebt?
Checken of er meer van haar en hem samen online staat?
En dan mag ik niks invullen?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
LD199 schreef:
13-02-2020 23:23
Apart. Misschien weet hij wel meer dingen van die avond niet meer. :)
Gut gut gut......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Isolde123 schreef:
14-02-2020 01:09
Wat een wantrouwen en aannames hier.
Wie zegt dat de vrouw op de foto ook achter het bericht zit?
En wat was wel een goede reactie van haar vriend geweest? Hij kan het ook niet goed doen hè.

Persoonlijk word ik liever bedrogen dan dat ik wantrouwig word. Het eerste is namelijk niet mijn karma, het tweede wel.

Ook zijn er van mij wel ergere foto's gemaakt op feestjes.
En vertel ik halfvreemden de raarste persoonlijke informatie.
En ik heb ook nog wel ergens een wraakzuchtige ex liggen die zomaar mijn vriend zou kunnen mailen met een kletskoek verhaal.
Bekenden beweren ook wel eens wat over mijn vriend, maar soms krijg ik dan wel de indruk dat ik mijn vriend beter ken en dat ze uit hun nek lullen.

Een mailtje van een onbekende zou niet je relatie moeten kunnen breken.
Maar dit is een dusdanig vreemde en afwijkende opvatting, die mag je in dit topic niet hebben hoor!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me 24 uur niet bemoeit met dit topic omdat mij opvattingen niet gewaardeerd werden ik vanalles "invulde".

TO. Ik vind het echt enorm erg voor je dat je dit door moet maken. Maar blijf met je man in gesprek. Hou vertrouwen in je eigen beoordelingsvermogen. Vergeet de rest.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-02-2020 18:14
wat laag
Ja je hebt gelijk, verder met hem gaan en haar niks laten weten was netter van me geweest. O_o
2east schreef:
14-02-2020 19:41
Ik heb me 24 uur niet bemoeit met dit topic omdat mij opvattingen niet gewaardeerd werden ik vanalles "invulde".

TO. Ik vind het echt enorm erg voor je dat je dit door moet maken. Maar blijf met je man in gesprek. Hou vertrouwen in je eigen beoordelingsvermogen. Vergeet de rest.
goed dat je je afwezigheid hebt gecompenseerd!
Alle reacties Link kopieren
keukenstoel schreef:
14-02-2020 14:42
Waarom schrijft hij die mail niet in bijzijn van jou om zo transparant mogelijk te zijn?

Check zijn tel als hij terug is op datum van gister wie hij gebeld heeft
Ziek!!!
jouw leven is een keuze
2east schreef:
14-02-2020 19:41
Ik heb me 24 uur niet bemoeit met dit topic omdat mij opvattingen niet gewaardeerd werden ik vanalles "invulde".

TO. Ik vind het echt enorm erg voor je dat je dit door moet maken. Maar blijf met je man in gesprek. Hou vertrouwen in je eigen beoordelingsvermogen. Vergeet de rest.
Ja was lekker rustig, maar je begint al weer lekker! :yawnee:
Alle reacties Link kopieren
LitaLily schreef:
14-02-2020 19:44
Ja je hebt gelijk, verder met hem gaan en haar niks laten weten was netter van me geweest. O_o
Je weet zelf hoe fout je zat
2east schreef:
14-02-2020 19:41
Ik heb me 24 uur niet bemoeit met dit topic omdat mij opvattingen niet gewaardeerd werden ik vanalles "invulde".
Niet omdat je een ban had?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven