stoofvlees

14-02-2020 19:04 9 berichten
Ik weet zeker dat er een topic is met allemaal lekkere stoofvleesrecepten. Als ik de zoekfunctie gebruik komen er alleen topics van 2017 en ouder maar het was nog maar een half jaar geleden ofzo. Kan iemand het voor mij terugvinden of tippen hoe ik moet zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je deze bedoelt:

eten/draadjesvlees-wat-doe-ik-fout/list ... 0/30785134
Nummer*Zoveel schreef:
14-02-2020 19:08
Ik denk dat je deze bedoelt:

eten/draadjesvlees-wat-doe-ik-fout/list ... 0/30785134

Dat is 'm. Fijn dankjewel! :)
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
14-02-2020 19:15
Dat is 'm. Fijn dankjewel! :)
Graag gedaan!

Overigens heb ik laatst ervaren dat gewoon op gevoel wat in die pan flikkeren ook prima werkt. Echte boter, scheutje wijn, scheut ketjap, peper, zout, kruidnagel en laurierblad, en je komt al een heel eind.
Nummer*Zoveel schreef:
14-02-2020 19:18
Graag gedaan!

Overigens heb ik laatst ervaren dat gewoon op gevoel wat in die pan flikkeren ook prima werkt. Echte boter, scheutje wijn, scheut ketjap, peper, zout, kruidnagel en laurierblad, en je komt al een heel eind.

Ik had de laatste keer een plakje ontbijtkoek toegevoegd (naar tips van anderen) voor de binding, maar vond het te zoet helaas. Ik vind het leuk om alles nog eens na te lezen. :)
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
14-02-2020 19:22
Ik had de laatste keer een plakje ontbijtkoek toegevoegd (naar tips van anderen) voor de binding, maar vond het te zoet helaas. Ik vind het leuk om alles nog eens na te lezen. :)
Daar heb ik me nog nooit aan gewaagd. Terwijl ik wel van zoet hou, maar dan liever in Indische gerechten.
herfstappeltaart schreef:
14-02-2020 19:22
Ik had de laatste keer een plakje ontbijtkoek toegevoegd (naar tips van anderen) voor de binding, maar vond het te zoet helaas. Ik vind het leuk om alles nog eens na te lezen. :)
Dan heb je teveel ontbijtkoek gebruikt denk ik, of te weinig bier of wijn (Ik gebruik ontbijtkoek alleen in comi met bier of wijn ;)). Bij goede balans is het erg lekker en zeker niet echt zoet. Ik doe er altijd nog een bouillonblokje bij, laurierblaadje, uien, champions en knoflook.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
14-02-2020 19:18
Graag gedaan!

Overigens heb ik laatst ervaren dat gewoon op gevoel wat in die pan flikkeren ook prima werkt. Echte boter, scheutje wijn, scheut ketjap, peper, zout, kruidnagel en laurierblad, en je komt al een heel eind.
Zo doe ik het altijd, trek de kruidenla en keukenkast open om te zien wat er nog staat.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
14-02-2020 19:44
Dan heb je teveel ontbijtkoek gebruikt denk ik, of te weinig bier of wijn (Ik gebruik ontbijtkoek alleen in comi met bier of wijn ;)). Bij goede balans is het erg lekker en zeker niet echt zoet. Ik doe er altijd nog een bouillonblokje bij, laurierblaadje, uien, champions en knoflook.
Oh ja, een bouillonblokje had ik er inderdaad ook nog ingegooid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven