Roompot Kustpark Texel

14-02-2020 20:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is iemand al eens op dit Park geweest? Is er genoeg te doen qua zwembad, speeltijd etc voor 2 jongens van 9 en 11?
Zijn 2 keer toen ze klein waren naar Landal Sluftervallei geweest, dat vond ik toen al wat verouderd. En een klein zwembad.
Alle reacties Link kopieren
De huisjes vond ik een dikke prima. Veel beter/nieuwer/schoner dan centerparcs. Het zwembad daarentegen stelt dan weer niet veel voor. Maar Texel zelf is heel leuk, dus er is genoeg te doen op t eiland zelf, als t weer een beetje meezit.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op Texel naar de Krim gegaan. Die hebben een groot nieuw zwembad met meerdere glijbanen en op het park ook speelgelegenheid. Wij hebben jongere kinderen dus of de speeltuin aansluit weet ik niet, het zwembad zeker wel.
Alle reacties Link kopieren
Aija schreef:
14-02-2020 20:06
Wij zijn op Texel naar de Krim gegaan. Die hebben een groot nieuw zwembad met meerdere glijbanen en op het park ook speelgelegenheid. Wij hebben jongere kinderen dus of de speeltuin aansluit weet ik niet, het zwembad zeker wel.
Zijn de huisjes ook modern?
Alle reacties Link kopieren
remedialteacher schreef:
14-02-2020 20:01
Is iemand al eens op dit Park geweest? Is er genoeg te doen qua zwembad, speeltijd etc voor 2 jongens van 9 en 11?
Zijn 2 keer toen ze klein waren naar Landal Sluftervallei geweest, dat vond ik toen al wat verouderd. En een klein zwembad.
Huisjes landal sluftervelei zijn in ieder geval vernieuwd. Moderne inrichting.

Ik heb zelf herinneringen van roompot als oudbollig en meer stacaravans als huisjes.
Alle reacties Link kopieren
remedialteacher schreef:
14-02-2020 20:35
Zijn de huisjes ook modern?
We zaten in een safaritent, die zijn gloednieuw met keukenblok en sanitair. Huisjes enkel van buiten gezien.
Alle reacties Link kopieren
Overigens kan je volgens mij ook losse tickets kopen voor het zwembad, voor als je toch een ander park kiest.
Alle reacties Link kopieren
Op De Krim wordt veel georganiseerd, ook het zwembad is super. Bioscoop, evenementenhal, animatie team, manege, kapper etc
Je zit helemaal in het noorden, vlakbij strand, vuurtoren, en Labora, het lekkerste, huisgemaakte ijs van Texel
Alle reacties Link kopieren
oh, ik lees even mee! wij gaan van de zomer ook naar dit park, en ben erg benieuwd.
ik hoor wel van iedereen dat Texel super leuk is!
geloof in het ongelooflijke, realiteit is ook maar een woord.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch voor Slutfervallei gaan; huisjes zijn vernieuwd en ze hebben nu ook mooie huisjes met rieten kappen bijvoorbeeld. Wij gingen af en toe zwemmen bij de Krim, erg leuk zwembad met (banden) glijbanen.
Roompot zijn we ook geweest, vonden we erg verouderd.
Alle reacties Link kopieren
Indiansummer schreef:
15-02-2020 00:27
oh, ik lees even mee! wij gaan van de zomer ook naar dit park, en ben erg benieuwd.
ik hoor wel van iedereen dat Texel super leuk is!
Texel is echt super leuk! Drie keer in de zomer geweest toen de kinderen nog klein waren.
Wij zijn een paar jaar geleden op dat park geweest, maar met een dreumes. Het 5 persoonshuisje waar wij in zaten was nogal verouderd, maar het park stond verder vol met een stuk modernere huisjes. Het zwembad is niet supergroot, maar op zich is er op Texel genoeg te doen als je het park af gaat. Bezoek aan Ecomare kan ik zeker aanraden.

Ik ben zelf als kind op het park bij de Krim geweest, maar hoe het toen was lijkt me nu niet meer representatief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven