Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
14-02-2020 16:16
Als ik even advocaat van de duivel mag spelen: zou het kunnen dat de Deep State hierachter zit?
Nee joh! Herman brood! Dit heeft dit bedacht tijdens het klaverjassen met Elvis. Die 2 zijn al jaren gevangen op area 51, tussen de aliens.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
14-02-2020 19:47
Niet omdat je een ban had?
Nee. Medeforummers vinden dat ik te veel vertrouwen in manlief had, vonden het gek dat ik vond dat ze met haar man moest praten in plaars van zo'n internettroll en nog iets....

O ja. Ik vulde te veel in.....

(En zat gisteravond in de sauna met een vriendin)
jouw leven is een keuze
2east schreef:
14-02-2020 19:55
Nee. Medeforummers vinden dat ik te veel vertrouwen in manlief had, vonden het gek dat ik vond dat ze met haar man moest praten in plaars van zo'n internettroll en nog iets...
Ja vind ik ook een belachelijk idee. Waarom zou je naar hem luisteren als je ook de speurneus uit kan hangen en achter z'n rug om z'n vrienden kan uithoren? Ik bedoel hij is een man hoor dus per definitie schuldig.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
14-02-2020 19:58
Ja vind ik ook een belachelijk idee. Waarom zou je naar hem luisteren als je ook de speurneus uit kan hangen en achter z'n rug om z'n vrienden kan uithoren? Ik bedoel hij is een man hoor dus per definitie schuldig.
Dat vergeet ik altijd....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-02-2020 19:46
Je weet zelf hoe fout je zat
Jezus Christus doe ff normaal zeg. Een vrouw inlichten over t vreemdgaan van r vriend is fout?. Mss hoor jij bij t clubje dat liever niets wil weten, ik heb vanuit mezelf geredeneerd dat ik t wel zou willen weten. Klaag me maar aan.
LitaLily schreef:
14-02-2020 20:26
Jezus Christus doe ff normaal zeg. Een vrouw inlichten over t vreemdgaan van r vriend is fout?. Mss hoor jij bij t clubje dat liever niets wil weten, ik heb vanuit mezelf geredeneerd dat ik t wel zou willen weten. Klaag me maar aan.
je hebt geredeneerd vanuit jezelf ja. en daarmee heb je dan een ander lastig gevallen
LitaLily schreef:
14-02-2020 20:26
Jezus Christus doe ff normaal zeg. Een vrouw inlichten over t vreemdgaan van r vriend is fout?. Mss hoor jij bij t clubje dat liever niets wil weten, ik heb vanuit mezelf geredeneerd dat ik t wel zou willen weten. Klaag me maar aan.
Het is niet strafbaar maar wel heel zielig
Alle reacties Link kopieren
LitaLily schreef:
14-02-2020 20:26
Jezus Christus doe ff normaal zeg. Een vrouw inlichten over t vreemdgaan van r vriend is fout?. Mss hoor jij bij t clubje dat liever niets wil weten, ik heb vanuit mezelf geredeneerd dat ik t wel zou willen weten. Klaag me maar aan.
Je hebt vanuit jezelf geredeneerd én je eigen wraakgevoelens gevolgd. Ten koste van haar.
LitaLily schreef:
14-02-2020 20:26
Jezus Christus doe ff normaal zeg. Een vrouw inlichten over t vreemdgaan van r vriend is fout?. Mss hoor jij bij t clubje dat liever niets wil weten, ik heb vanuit mezelf geredeneerd dat ik t wel zou willen weten. Klaag me maar aan.
Ik zou het ook willen weten hoor en zou precies hetzelfde hebben gedaan als jij.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
14-02-2020 20:40
Je hebt vanuit jezelf geredeneerd én je eigen wraakgevoelens gevolgd. Ten koste van haar.
Ik had geen wraakgevoelens, ik heb t zelf meteen afgekapt met die man zodra ik wist dat hij een vriendin had. En hij ging vreemd ten koste van haar. Ik ben zelf ooit bedrogen door een ex en ik zou maar wat graag willen dat iemand t mij verteld had.
Mijn mond valt ervan open dat sommigen het laag, zielig en fout van mij vinden dat ik t haar verteld heb. Ik heb haar juist willen behoeden voor wat k zelf meegemaakt heb.
Maargoed, de meningen zijn blijkbaar verdeeld over of zoiets wel of niet vertellen t juiste is.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
14-02-2020 20:40
Ik zou het ook willen weten hoor en zou precies hetzelfde hebben gedaan als jij.
Dank je wel
LitaLily schreef:
14-02-2020 20:48
Ik had geen wraakgevoelens, ik heb t zelf meteen afgekapt met die man zodra ik wist dat hij een vriendin had. En hij ging vreemd ten koste van haar. Ik ben zelf ooit bedrogen door een ex en ik zou maar wat graag willen dat iemand t mij verteld had.
Mijn mond valt ervan open dat sommigen het laag, zielig en fout van mij vinden dat ik t haar verteld heb. Ik heb haar juist willen behoeden voor wat k zelf meegemaakt heb.
Maargoed, de meningen zijn blijkbaar verdeeld over of zoiets wel of niet vertellen t juiste is.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Vrouwen die boos worden op een andere vrouw die eerlijk is vind ik dan weer zielig.
Je kan balen van de boodschap, maar de boodschapper zielig vinden vind ik echt heel vreemd gedrag.
Suzan_1991 schreef:
14-02-2020 20:40
Ik zou het ook willen weten hoor en zou precies hetzelfde hebben gedaan als jij.
Ik ook! Je hebt het juiste gedaan!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-02-2020 18:14
wat laag
Dat ze het anoniem deed bedoel je? Dat ze haar geïnformeerd heeft vind ik wel knap hoor. Onlangs is een van mijn goede vriendinnen behoorlijk bedonderd waarbij zij er later achter kwam dat hij meerdere lijntjes open had staan.. zij heeft met die andere dames contact opgenomen. Dit niet anoniem, zij vonden het fijn dat ze zo eerlijk was.
LitaLily schreef:
14-02-2020 20:48
Ik had geen wraakgevoelens, ik heb t zelf meteen afgekapt met die man zodra ik wist dat hij een vriendin had. En hij ging vreemd ten koste van haar. Ik ben zelf ooit bedrogen door een ex en ik zou maar wat graag willen dat iemand t mij verteld had.
Mijn mond valt ervan open dat sommigen het laag, zielig en fout van mij vinden dat ik t haar verteld heb. Ik heb haar juist willen behoeden voor wat k zelf meegemaakt heb.
Maargoed, de meningen zijn blijkbaar verdeeld over of zoiets wel of niet vertellen t juiste is.
het was gewoon niet jouw zaak
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-02-2020 21:01
het was gewoon niet jouw zaak
Zou je het zelf niet willen weten dan?
LitaLily schreef:
14-02-2020 20:48
Ik had geen wraakgevoelens, ik heb t zelf meteen afgekapt met die man zodra ik wist dat hij een vriendin had. En hij ging vreemd ten koste van haar. Ik ben zelf ooit bedrogen door een ex en ik zou maar wat graag willen dat iemand t mij verteld had.
Mijn mond valt ervan open dat sommigen het laag, zielig en fout van mij vinden dat ik t haar verteld heb. Ik heb haar juist willen behoeden voor wat k zelf meegemaakt heb.
Maargoed, de meningen zijn blijkbaar verdeeld over of zoiets wel of niet vertellen t juiste is.
Je hebt gedaan wat jij het juiste vond en daar mag je trots op zijn.
Ik zou het ook willen weten, wat mij betreft niets mis met je actie :cat:
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt DeKenau, viavia2013, K79, en Nepalese33.
Heel fijn te lezen dat jullie er ook zo over denken. Ik voelde mij er al rot over..
Ik zal mijn verhaal en mening hierover verder laten voor wat t is.
S-Meds schreef:
14-02-2020 20:29
je hebt geredeneerd vanuit jezelf ja. en daarmee heb je dan een ander lastig gevallen
Logisch, redeneren doe je altijd vanuit jezelf
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-02-2020 19:46
Je weet zelf hoe fout je zat
Hoezo zit zij fout? Ze rommelde niet met hem terwijl ze wist dat hij een relatie had, ze kwam erachter dat hij een relatie had en dus liet ze het zijn vriendin weten.

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Mijn vriend ging ook vreemd, hield er een hele relatie op na. Ik was dat meisje echt dankbaar dat ze contact met mij zocht en mij screenshots en foto’s stuurde. Ik was nu nog niet getrouwd met hem en had geen kinderen. Ik wil zo’n man ook helemaal niet.

Ik vind het een ander verhaal als een vrouw bewust een relatie aangaat met een bezette man en daarna dus die vrouw inlicht. Dat vind ik wel achterbaks.
.
Alle reacties Link kopieren
LitaLily schreef:
14-02-2020 20:48
Ik had geen wraakgevoelens, ik heb t zelf meteen afgekapt met die man zodra ik wist dat hij een vriendin had. En hij ging vreemd ten koste van haar. Ik ben zelf ooit bedrogen door een ex en ik zou maar wat graag willen dat iemand t mij verteld had.
Mijn mond valt ervan open dat sommigen het laag, zielig en fout van mij vinden dat ik t haar verteld heb. Ik heb haar juist willen behoeden voor wat k zelf meegemaakt heb.
Maargoed, de meningen zijn blijkbaar verdeeld over of zoiets wel of niet vertellen t juiste is.
Dat dat de reden van het vertellen is, daar geloof ik niets van. Ik denk dat je een ander het geluk ook niet gunt wat je zelf ook niet krijgt. Het een ander vertellen is het proberen te verzachten van je eigen leed. Als je een ander het verdriet wilt besparen, dan onderneem je hele andere stappen.
Ongeloofwaardig en onoprecht gedrag.
Alle reacties Link kopieren
LitaLily schreef:
14-02-2020 20:48
Ik had geen wraakgevoelens, ik heb t zelf meteen afgekapt met die man zodra ik wist dat hij een vriendin had. En hij ging vreemd ten koste van haar. Ik ben zelf ooit bedrogen door een ex en ik zou maar wat graag willen dat iemand t mij verteld had.
Mijn mond valt ervan open dat sommigen het laag, zielig en fout van mij vinden dat ik t haar verteld heb. Ik heb haar juist willen behoeden voor wat k zelf meegemaakt heb.
Maargoed, de meningen zijn blijkbaar verdeeld over of zoiets wel of niet vertellen t juiste is.
Zoals ik hierboven al zei, ik was dat meisje ook ontzettend dankbaar dat ze mij had ingelicht.
Maar goed niet iedereen kan dat waarderen, en dat mag natuurlijk. Sommige willen het liever niet weten.
.
Alle reacties Link kopieren
isa__88 schreef:
14-02-2020 21:15

Ik vind het een ander verhaal als een vrouw bewust een relatie aangaat met een bezette man en daarna dus die vrouw inlicht. Dat vind ik wel achterbaks.
En dan nog is het soms wel goed om het weten voor je gaat trouwen en zeker voor er kinderen zijn.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
14-02-2020 21:18
En dan nog is het soms wel goed om het weten voor je gaat trouwen en zeker voor er kinderen zijn.
Klopt maar zo’n vrouw vind ik zelf dan ook ontzettend fout. Ik zou het haar dan ook deels kwalijk nemen en dus niet naar haar willen luisteren.
In mijn geval wist dat meisje echt niet dat ik nog met hem samenwoonde en wij nog een relatie hadden. Ze deed het misschien wel om hem te sarren door het te vertellen aan mij. Maar ik nam het haar niet kwalijk. Was allang blij dat ik er op tijd achter was gekomen en hem mijn huis uit kon zetten :)
.
LitaLily schreef:
14-02-2020 21:07
Heel erg bedankt DeKenau, viavia2013, K79, en Nepalese33.
Heel fijn te lezen dat jullie er ook zo over denken. Ik voelde mij er al rot over..
Ik zal mijn verhaal en mening hierover verder laten voor wat t is.
Ik had eroverheen gelezen gehad dat je niet wist dat hij bezet was. In dat geval kan ik het ook wel begrijpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven