Geen Carnaval maar verkleedfeest...

14-02-2020 17:31 230 berichten
Kan het nog gekker?

Op een openbare school in Zevenaar wordt Carnaval voortaan verkleedfeest genoemd. Carnaval is katholiek dus dat past niet op een openbare school volgens de oudervereniging.

https://www.ad.nl/binnenland/carnaval-m ... ad0c941eb/


Slaan we nu niet een beetje heel erg door?
Ik durf me niet eens meer om te kleden. Ik loop nu al drie maanden rond in hetzelfde kloffie.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2020 20:19
Ik durf me niet eens meer om te kleden. Ik loop nu al drie maanden rond in hetzelfde kloffie.
Je moet je ook niet omkleden maar VERKLEDEN
Alle reacties Link kopieren
Ik bedenk me net dat er een heel lelijk groepje mensen is dat zich ook altijd verkleed
Alle reacties Link kopieren
Laat mensen en in Brabant en Limburg lekker hun feest blijven vieren . die snappen het. Mensen van daarbuiten die denken dat het om zat worden gaat en vreemd gaan hebben het feest niet begrepen.
icequeen2000 schreef:
14-02-2020 20:00
dus maw de meerderheid moet zich aan de minderheid aanpassen zodat de minderheid uiteindelijk meerderheid wordt omdat ze denken van op die manier diverse culturen aan te trekken op hun school!
je houdt gewoon rekening met elkaar in plaats van eerst tellen of je met de meeste bent zodat je schijt kan hebben aan je medemens
Je kunt ook Sinterklaas voortaan een verkleedfeest noemen. Net als de Islam.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
14-02-2020 20:00
dus maw de meerderheid moet zich aan de minderheid aanpassen zodat de minderheid uiteindelijk meerderheid wordt omdat ze denken van op die manier diverse culturen aan te trekken op hun school!
Als jij de stem van de meerderheid bent, dan sluit ik me graag bij de minderheid aan
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
14-02-2020 20:25
Je kunt ook Sinterklaas voortaan een verkleedfeest noemen. Net als de Islam.
En de katholieke kerk. En de klux klux klan.
Alle reacties Link kopieren
viennas schreef:
14-02-2020 20:27
Als jij de stem van de meerderheid bent, dan sluit ik me graag bij de minderheid aan
nog een linkse snowflake
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-02-2020 20:24
je houdt gewoon rekening met elkaar in plaats van eerst tellen of je met de meeste bent zodat je schijt kan hebben aan je medemens

ze houden juist geen rekening met elkaar ze houden enkel rekening met maar een deel van de gemeenschap
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
14-02-2020 20:25
Je kunt ook Sinterklaas voortaan een verkleedfeest noemen. Net als de Islam.
Ik had vorig jaar een hoofddoek om met Carnaval. Mocht toch overal binnen.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
14-02-2020 20:28
nog een linkse snowflake

Waar is de tijd dat we blij waren met sneeuw?
DAT WORDT ONS OOK AL AFGEPAKT!!!
nounou
Alle reacties Link kopieren
Het is heel voorspelbaar maar reken er maar op dat er dit jaar met de optocht een hoop mensen verkleed gaan als Chinees met mondkapjes op.
vrijenblij20220 schreef:
14-02-2020 20:24
Laat mensen en in Brabant en Limburg lekker hun feest blijven vieren . die snappen het. Mensen van daarbuiten die denken dat het om zat worden gaat en vreemd gaan hebben het feest niet begrepen.
Waar gaat het dan om?
https://youtu.be/fqzIIK0Xb1k
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
14-02-2020 20:33
Waar is de tijd dat we blij waren met sneeuw?
DAT WORDT ONS OOK AL AFGEPAKT!!!
Ik ben nog nooit blij geweest met sneeuw. Ik hoop weer op 40 graden.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
14-02-2020 20:28
nog een linkse snowflake
:moon:
Ik zie jou eigenlijk alleen maar dom blaten hier op het forum. Zo jammer dat de minderheid van de domme rechtse stemmers de meerderheid van de intelligente rechtse stemmers overstemt.
Alle reacties Link kopieren
viennas schreef:
14-02-2020 20:37
:moon:
Ik zie jou eigenlijk alleen maar dom blaten hier op het forum. Zo jammer dat de minderheid van de domme rechtse stemmers de meerderheid van de intelligente rechtse stemmers overstemt.
en ik vind jou een hele domme wss zou je nog akkoord gaat met die linkse ouders van dat scholeke!
icequeen2000 schreef:
14-02-2020 20:28
nog een linkse snowflake
Zegt de icequeen
Alle reacties Link kopieren
tegenwoordig wordt iedereen als rechts bestempeld als ge niet met de meute meeloopt! ik ben geen volger van niks niet en heb enkel mijn gedacht! ja we moeten ons vooral laten doen door die linkse meute die het voor iedereen wilt verpesten op lange termijn maar ze dom zijn ze dat ze dat niet inzien!
Zazamaenade schreef:
14-02-2020 20:33
Waar is de tijd dat we blij waren met sneeuw?
DAT WORDT ONS OOK AL AFGEPAKT!!!
Sneeuw is wit dus evil, weg met sneeuw
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
14-02-2020 19:43
nee ik zeg dat linkse blanken erachter zitten die DENKEN VAN TE SPREKEN IN NAAM VAN ALLOCHTONEN! lees het nog eens duidelijk dat je dat deel gemist heb! denken dubbel onderstreept moest je het missen!

Vlak de atheisten niet uit. Die zitten hierachter.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
14-02-2020 20:41
tegenwoordig wordt iedereen als rechts bestempeld als ge niet met de meute meeloopt! ik ben geen volger van niks niet en heb enkel mijn gedacht! ja we moeten ons vooral laten doen door die linkse meute die het voor iedereen wilt verpesten op lange termijn maar ze dom zijn ze dat ze dat niet inzien!

Je bent niet links. Je bent niet rechts. Je bent....?
Alle reacties Link kopieren
Foechoer schreef:
14-02-2020 20:58
Vlak de atheisten niet uit. Die zitten hierachter.

Hmm, ik denk dat de communisten erachter zitten.
nounou
Foechoer schreef:
14-02-2020 20:59
Je bent niet links. Je bent niet rechts. Je bent....?
Een bloemetjesgordijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven