Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
Andre post wel een foto van zijn band met een ‘Love you’.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie het verhaal gezien op de insta van Monique?
...
Alle reacties Link kopieren
Zeer sexy bikinifoto met de tekst ' solo para ti'
...
Alle reacties Link kopieren
Misschien worden we vanavond gebombardeerd met Valentijns kiekjes vanuit restaurant en hotelbed?
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
14-02-2020 12:30
Hebben jullie het verhaal gezien op de insta van Monique?

net gekeken maar ik zie geen nieuwe foto van haar in bikini. misschien kijk ik niet goed?
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
10-11-2019 22:44
Ik vind het sneu voor Monique, ingeruild worden voor een nóg oudere vrouw.
Voor de rest vind ik er niet zoveel van.
Dit vind ik dan weer heel erg kort door de bocht en beperkt. Alsof dat het ergste is als je uit elkaar gaat en alsof je potentiële partners alleen op leeftijd kiest.
Alle reacties Link kopieren
Mensen zie de nieuwste storie op insta van monique, er staat letterlijk 'André <3 Monique 14-2-20 happy valentinesday'
Of ze zijn weer bij elkaar of Monique heeft iets minder klasse dan er nu overal geroepen wordt.
Dansenaanzee schreef:
14-02-2020 19:35
Mensen zie de nieuwste storie op insta van monique, er staat letterlijk 'André <3 Monique 14-2-20 happy valentinesday'
Of ze zijn weer bij elkaar of Monique heeft iets minder klasse dan er nu overal geroepen wordt.
Toen mijn kinderen klein waren kregen ze ook altijd wat met Valentijn . Denk echt voor haar zoontje .
Dansenaanzee schreef:
14-02-2020 19:35
Mensen zie de nieuwste storie op insta van monique, er staat letterlijk 'André <3 Monique 14-2-20 happy valentinesday'
Of ze zijn weer bij elkaar of Monique heeft iets minder klasse dan er nu overal geroepen wordt.
Haar / hun zoontje heet ook Andre .
anoniem_393502 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 20:45
0.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Owja! Natuurlijk xD
Alle reacties Link kopieren
die bikini foto heb ik net gezien met flink inkijk, en behoorlijk ordi.
Met solo para ti erbij (alleen voor jou)
Nou ik zet mijn geld echt in op dat die twee weer bij elkaar zijn.
Nee joh.

Ik denk dat we nu pas zien dat ze gewoon nog goed met elkaar door een deur kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Dansenaanzee schreef:
14-02-2020 19:35
Mensen zie de nieuwste storie op insta van monique, er staat letterlijk 'André <3 Monique 14-2-20 happy valentinesday'
Of ze zijn weer bij elkaar of Monique heeft iets minder klasse dan er nu overal geroepen wordt.
Gadverdamme wat smerig dat ze die hond zo in de mond van haar kind laat likken. Echt te goor voor woorden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Zal Rachel leuk vinden als Dre en Monique weer back on track zijn :rofl:
Ik gok ook op dat ze haar zoontje bedoelt.
minnimouse schreef:
14-02-2020 20:57
Zal Rachel leuk vinden als Dre en Monique weer back on track zijn :rofl:

:rofl:
Ik zie geen sexy bikinifoto of het valentijnsbericht op Monique’s instagram, wel allerlei andere curacaofoto’s. Komt dat omdat ik haar niet volg?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-02-2020 20:57
Zal Rachel leuk vinden als Dre en Monique weer back on track zijn :rofl:
:lmao:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
14-02-2020 21:18
Ik zie geen sexy bikinifoto of het valentijnsbericht op Monique’s instagram, wel allerlei andere curacaofoto’s. Komt dat omdat ik haar niet volg?
Staat in haar stories. Kun je denk ik niet zien als je haar niet volgt.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-02-2020 21:31
Staat in haar stories. Kun je denk ik niet zien als je haar niet volgt.
Ik volg haar ook niet, maar zag wel een vrij ordinaire foto voorbij komen en een diepe gleuf... (boezem)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
14-02-2020 21:18
Ik zie geen sexy bikinifoto of het valentijnsbericht op Monique’s instagram, wel allerlei andere curacaofoto’s. Komt dat omdat ik haar niet volg?
Afbeelding

Ik neem aan dat het om deze foto gaat? Vond ‘em bloed ordinair.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
ja die foto is het. en daarbij staat dus 'alleen voor jou'
VGM1980 schreef:
14-02-2020 21:44
ja die foto is het. en daarbij staat dus 'alleen voor jou'
Ik vind ze niet zo mooi eerlijk gezegd :bonk:
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
14-02-2020 21:44
ja die foto is het. en daarbij staat dus 'alleen voor jou'
Alleen voor jou zou ik dan als privé berichtje gestuurd hebben. Of het is voor André bedoelt en ze loopt Maasland te stangen...

Dat Valentijns berichtje kon nog op de zoon slaan, maar deze tekst + foto niet.
We mogen immers aannemen dat alleen voor jou niet op hun zoon André jr slaat en geen borstvoeding meer krijgt :$
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven