Lijf & Lijn alle pijlers

Geen borsten

14-02-2020 21:53 121 berichten
---
anoniem_395458 wijzigde dit bericht op 27-07-2020 02:46
Reden: mail gestuurd met reden
99.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je 15 kilo zwaarder bent en je hebt wat vet, dan kun je overwegen een borstvergroting te laten doen met eigen vet.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
De pil kan inderdaad effect hebben. Bier ook :cheers:
Er zijn al zoveel mensen met klachten jaren later, echt hele zieke mensen. Van de implantaten.

Klinkt heel hard maar ik heb grote borsten en ik heb ze nooit fijn gevonden, zitten al vanaf de brugklas in de weg, doen pijn bij bij sporten en op festivals heb ik 2 bh's aan... en hele dure BH's, mannen kijken alleen naar je tieten, ze zitten eraan als je uitgaat, het is helemaal vreselijk bij borstvoeding, leuke kleding is een uitdaging.

Ik had ze liever niet gehad. Echt.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 22:22
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend dat je er zo van baalt. Ik snap dat een borstvergroting een laatste stap is, dat is ook niet niks.
Ik weet dat ze bij de primark van die bh’s hebben die 2 cupmaten toevoegen, misschien kun je die proberen in de kleinste maat gewoon om te kijken hoe het bevalt en hoe het eruit ziet, misschien kan dat de stap naar een borstvergroting vermakkelijken?
Verder weet ik eigenlijk ook niet zo goed wat je verder kunt doen, sterkte!
https://www.geld.nl/zorgverzekering/ver ... vergroting
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat je ten einde raad bent.
Klinkt niet fijn.
Ik heb eigelijk geen tips over hoe je ‘meer borst zou kunnen kweken’. Behalve dan inderdaad een borstvergroting.
Ik hoop eigelijk dat je met de tijd kunt zien wat mooi is aan jezelf, ook als je ‘plat’ bent.
Mijn beste vriendin is altijd ‘plat’ geweest, maar oh zo mooi. Aan aandacht kwam zij nooit te kort...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou terug gaan naar de huisarts. Ik vind het zorgelijk klinken dat je geen seksuele relatie durft aan te gaan vanwege je lichaam. En wat precies de oplossing zou moeten zijn weet ik niet maar nu staat het je flink in de weg.

Geef bij de huisarts niet alleen de oorzaak van je problemen weer maar juist ook de gevolgen die je van het probleem ondervindt.
Balen hoor, ik snap dat je er mee zit.
Mijn advies: een paar dingen doen met kleding waar je je prettig genoeg bij voelt en dan "gewoon" accepteren dat het nou eenmaal zo is. Hoge shirtjes dragen, BH's met vulling en hoe het daarna is, zo is het.
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zal ook even vertellen waar het vandaan komt. Ik heb een deuk tussen mijn ribben, het borstbeen zit naar binnen zegmaar (kippeborst). Aan de ene zijkant zitten de ribben ook 'raar'- en daarom is het geheel dus ook scheef. Ik heb wel borsten, vroeger cup A/B maar inmiddels A, maar dingen als lage shirtjes en bikini's heb ik nooit gedragen, dat ziet er echt niet uit. Ik draag graag V-hals shirtjes die wat hoger zijn en heb voor het zwemmen gewoon een badpak, met een beetje vulling.
Ik heb me er jarenlang druk over gemaakt, maar ook de door mijn dokter voorgestelde oplossing 'operatie waarbij de ribben worden losgemaakt en weer goed vastgezet, kans op blijvende lidtekens en pijn bij verandering van het weer' wilde ik niet. Daardoor had ik wel het idee dat dat altijd nog kon, en zo lang ik dat niet wilde het blijkbaar niet erg genoeg was. In mijn V-hals shirtjes enzo voelde ik me gewoon overdag vrij en prima.
Mijn eerste vriendje heb ik met het schaamrood op mijn wangen hakkelend vertelt dat mijn borstkas wel een beetje raar was, zodat hij niet zou schrikken. Bleek dat het hem niks uit maakte. Ook mijn man maakt het niks uit, hij vraagt zelfs waarom ik niet gewoon een bikini aan doe, want ik zie er toch prima uit. Maar hij accepteerd wel dat ik dat niet vind.
Affijn, blijkbaar heb ik me jarenlang voor niks druk gemaakt. Kledingkeuze ben ik inmiddels zo aan gewend dat het me niet opvalt wat ik wel of niet kan dragen, ik neem aan dat als je op grote voet leeft je ook niet weer elke keer bij schoenmaat 36 gaat staan kwijlen, dus ik heb echt geen behoefte meer om rekken met bikini's of lage zonnehemdjes door te spitten naar iets dat misschien wel staat.
Misschien is mijn bericht meer een hart onder je riem: het komt echt wel goed met jou en je sexleven als je er anders uit ziet dan wat in de modeblaadjes staat. Kies kleding die jou goed staat (warme hemden in de zomer lijkt me niet relaxed, vraag anders eens op een rustige maandagmiddag in een goede kledingzaak om advies) en waar jij je goed in voelt. En dan proberen op te houden er over te piekeren :hug:

P.S. liever niet quoten, misschien haal ik later wat weg van dit bericht.
anoniem_122552 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 22:39
0.82% gewijzigd
Luci_Morgenster schreef:
14-02-2020 22:21
Er zijn al zoveel mensen met klachten jaren later, echt hele zieke mensen. Van de implantaten.

Klinkt heel hard maar ik heb grote borsten en ik heb ze nooit fijn gevonden, zitten al vanaf de brugklas in de weg, doen pijn bij bij sporten en op festivals heb ik 2 bh's aan... en hele dure BH's, mannen kijken alleen naar je tieten, ze zitten eraan als je uitgaat, het is helemaal vreselijk bij borstvoeding, leuke kleding is een uitdaging.

Ik had ze liever niet gehad. Echt.
Hier idem.
Net als heel grote borsten zie je heel kleine borsten ook.
En met zoals je mannen hebt die op grote borsten vallen heb je ook zat mannen die niks met borsten hebben.
Ik zou me qua sex daar niet druk om maken, grof gezegd zie je van te voren heus wel dat je geen dolly Parton bent dus dat schift al goed.
Ik zou als ik jou was padded bralettes dragen, verder doet geribte tricot wonderen om er gevulder uit te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna 30 en ik heb ze ook niet! Net als jij, nog geen cup A waardig. Toch ben ik "volslank". Ik heb er jaren mee gezeten, mezelf niet mooi gevonden, kleding dat niet goed zat. Ook het aangaan van een relatie moeilijk gevonden om die reden. Maar echt! Toen ik ouder werd, werd het zoveel minder belangrijk. Een mooie vrouw is zoveel meer dan alleen tieten. Ik denk het, maar mannen en vele anderen ook. Nu, vind ik het nog steeds af en toe jammer niet grote kadetten te hebben, maar ik ben wel echt voldoende blij met mezelf. Ondanks dat het op 20 jarige leeftijd onoverkomelijk leek. Dit soort dingen, ga je in perspectief zien. Echt.
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
Ga vooral niet de pil slikken om borsten te krijgen, want dat werkt zo niet.
De pil is voor anticonceptie of tegen menstruatieklachten.

Als de pil een borstenwondermiddel was dan zou ik na 10 jaar pil slikken vast echt hele fantastische borsten hebben gehad. :lol:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Borsten kunnen wel groter worden door de pil. Zal zeker niet bij iedereen zijn.

Ik vind het bij slanke meiden best mooi als ze geen borsten hebben, maar denk niet dat jij daarmee geholpen bent.
En er zijn ook genoeg mannen die van kleine borsten (of weinig tot geen) houden.
Probeer vergelijkingsmateriaal te vinden, vrouwen die jij mooi vindt. Wie weet kan je het op die manier leren accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net als enkele andere hier ook met het probleem grote borsten. Eigenlijk stom dat het zo verkeerd is verdeeld. Ik had graag wat ervan aan je willen geven.
Pijn bij beweging, wonden van krabben door jeuk, zweten tussen de borsten en mannen die je gewoon ziet omkijken is ook niet prettig. Hierdoor draag ik ook geen bikini. Heb ik ook jaren in jongenskleding gelopen omdat ik mij schaamde en was ik er nooit met gymles omdat ik mij teveel schaamde voor stuiterde ballen wat voor bh je ook aantrekt.
Ik begrijp dat dit misschien niet is wat je lezen wilt, omdat je enkel maar blij zou zijn met een A cubje. Maar het andere uiterste is ook echt niet fijn.
Ik hoop dat je een lieve vriend gaat treffen die hier blij mee gaat zijn. Ook jij bent mooi. Ik was ook pas 24 toen ik mijn eerste vriend had overigens. Mét voorgevel.
Met eigen vet is ook een optie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet helemaal plat. Ik heb genoeg borstweefsel om met een push-up of voorgevormde bh toch een beetje borsten te creëeren. Maar als ik in mijn blootje sta, zie je daar nog weinig van terug. En als ik lig, lijk ik echt een jongetje. Jij bent er nu niet mee geholpen, maar ik heb het gelukkig nooit erg gevonden. Ook mijn ex-(bed)partners niet. Maar als je er echt zo mee zit, zou ik toch een gesprek met de huisarts aangaan. Hetzij om te leren accepteren, of om te kijken wat er (medisch) mogelijk is.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Heb je andere dingen die je wel mooi vindt aan jezelf? Focus dan daar de aandacht op.
Als je een man hebt die van je houdt, zal hij er vast geen probleem van maken. Verder begrijp ik wel heel goed dat het vervelend is voor jou om borsten te hebben. Maar borsten zijn niet alles bepalend. Een borstvergroting is ook niet gezond. Implantaten kunnen gaan lekken en ze moeten om de zoveel jaar vervangen worden.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder, midden 70, met cup AA zei een paar jaar terug tegen mij: ik wilde dat ik in deze tijd jong was geweest, dan had ik mijn borsten onmiddellijk laten vergroten.
Niet enorm, maar een B- cup. Zij voelde en voelt zich er toch - wat mensen ook zeiden of zeggen - enorm onzeker over.
Misschien kun je een verwijzing vragen naar een plastisch chirurg en met die chirurg de veiligheid van eventuele protheses bespreken?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
14-02-2020 22:21
Ik had ze liever niet gehad. Echt.
Meen je dat echt? Ik heb zelf ook grote borsten (D/E cup), maar ik heb dit nooit als een probleem ervaren. Oke, mannen kijken ernaar, maar als ik mijn kleding daarop aanpas (niet te bloot en niet te strak) heb ik daar geen last van. Pijn tijdens het sporten is prima te verhelpen met een goede sport bh. Ik ben er vroeger op school ook echt wel eens mee geplaagd (duh, pubers)
Maar oke, 1 nadeel: het is nogal wat gewicht om te dragen, ik moet zorgen dat ik niet krom ga lopen maar om nu te zeggen dat ik ze liever niet had gehad? Nee, dat toch niet....

Overigens heb ik dan weer geen kont. Het is altijd wel wat..
libe wijzigde dit bericht op 14-02-2020 23:40
4.42% gewijzigd
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar!
Ik snap helemaal wat je bedoelt met kleine borsten en géén borsten. Meiden die vroeger klaagden over hun kleine borsten begreep ik echt niet, ze hádden toch borsten!?

Nu mag ik misschien niet helemaal meepraten want ik ben niet 100% plat, kan net een aa-cup vullen. Maar sommige periodes ben ik wel zo goed als plat. Zal wel iets met vocht vasthouden te maken hebben of zo.

Ik ben wat dit onderwerp betreft altijd nogal van de weg van acceptatie en niet van operatief vergroten. Maar in jouw geval zou ik het wel begrijpen. In mijn eigen geval trouwens ook, alleen ben ik veel te bang voor complicaties en vond ik het blijkbaar toch ook niet erg genoeg.

Mijn tips:
- Voorgevormde bh's, dan lijkt het toch alsof je iets hebt.
- Geef het de tijd, zoals iemand hier al zegt, als je wat ouder wordt ga je er anders over denken.
- Ik heb nooit een man negatief horen doen over mijn afwezige borsten. Ik gok dat mannen al blij zijn dat ze aan je mogen zitten, die cupmaat doet er in hun opwinding niet meer toe :-D
- Bovendien kun je beter niet op mannen vallen die dat zo ontzettend belangrijk vinden. Dan zoeken ze maar een ander.
- Ik vond het ook niet echt leuk om me bloot te geven bij iemand, maar echt, het went, je verandert van gedachten. Op een gegeven moment ben je wel klaar met altijd maar dat hempje aanhouden.
- Zoek kleding uit die bij je past. Er zijn uiteindelijk toch maar weinig mensen die echt alles kunnen dragen en hen goed staat. Iedereen heeft zijn schoonheidsfoutjes. En met een voorgevormde bh blijft jouw schoonheidsfoutje 'kleine borsten', en niet 'geen borsten'. Hoe je er onder je kleding uitziet dat ziet bijna toch geen mens. Ja, in bikini wel. Ik heb het ook wel tijden enigzins vermeden. Maar op een gegeven moment wordt je makkelijker. Met 36 graden heb ik geen zin meer om me te verstoppen.
- Zie de voordelen van makkelijk bewegen en sporten!

Ik ben nu eind 30 en ik sta er niet zo vaak meer bij stil. Had ik op mijn 22e een operatie laten doen die blijvende gezondheidsschade had opgeleverd, dan had ik er nu nog steeds elke dag bij stil moeten staan. Zo denk ik dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
14-02-2020 22:20
Als je 15 kilo zwaarder bent en je hebt wat vet, dan kun je overwegen een borstvergroting te laten doen met eigen vet.
Dat is ook nog niet zo makkelijk hoor.
Daar zijn heel veel behandelingen voor nodig en bij elke bijvulling ga je weer onder volledige narcose.
Elke keer lekt ook een groot gedeelte weer weg op een natuurlijke manier.
Kan jaren duren voor je een beetje borsten hebt.
Alle reacties Link kopieren
Met de tijd kan je nog een borstvergroting overwegen, als je een tijdje werkt en er wel geld voor hebt, er is geen haast bij. Er zijn berichten te vinden van mensen die er klachten over hebben maar ik ken ze niet. Ken wel veel vrouwen die er heel tevreden mee zijn.
Met eigen vet ken ik niet maar klinkt veiliger.
Alle reacties Link kopieren
Poeh heel lastig. Ik snap wel wat je ermee zit.
Ik had zelf juist grote borsten en ik hebbze laten verkleinen. Ik ben helemaal niet tefen cosmetische operaties maar ik snap wel dat je niet zomaar siliconen laat zetren. Zou ik zelf ook niet snel doen.
Eerlijk is eerlijk, ik zou er wel wat aan laten doen. Je zit er duidelijk heel erg mee.
Ga een gesprek aan met cosmetisch chirurg over wat de mogelijkheden zijn. Idd misschien met lichaamseigen vet? En daarna bekijken of je het er voor over hebt.
Ik zou niet gaan voor grote borsten maar een a of b. Netjes.
Alle reacties Link kopieren
Jouw lichaam is goed zoals het is. Niet elke man zal op je vallen, net zoals jij niet op elke man valt. Mannen kijken in eerste instantie naar je uitstraling, niet naar je borsten.

Misschien kun je eens naar een "vrouwencirkel" gaan? Daar kun je open praten over je gevoelens.

Every woman needs a tribe.
https://youtu.be/SiDh2-QArQs
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 22 en ik heb ook AA. Nu heb ik anorexia dus nu heb ik echt helemaal niets meer, maar voordat ik een eetstoornis kreeg had ik ook niets. Niet compleet plat, maar niet veel. Draag al jaren sportbh's (van die lichte) want normale bh's zitten echt ruk met zo weinig tiet.

Ik kon me er vroeger druk om maken, maar nu maakt het me geen reet meer uit eerlijk gezegd.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven