Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

28-12-2019 19:46 2966 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Het is echt de volgende fase dan he, Severus Snape.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan moeilijk Suzy, als er zo weinig bekend over is.

Severus, spannend hoor. Hoop dat jullie het heel gezellig gaan hebben samen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Hi Yfke! :hello:

Sterkte met de onzekerheid, Suzy
Severus_Snape schreef:
14-02-2020 19:20

Hier erg moe, pijn gaat redelijk als ik zie hoe moe ik ben. Best raar om te beseffen dat komende week echt de laatste week in mijn eigen huisje is. Ook erg leuk natuurlijk, maar ook een beetje raar wel.
Spannend hoor. En lijkt me inderdaad ook raar. Hou je je huis nog wel even aan?
Alle reacties Link kopieren
Hi, het gaat hier wederom niet zo goed, dus alleen even een sterkte voor iedereen! :hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Hier een veel te intensieve dag. Nu met migraine en veel pijn in bed.
Lise en Kohaku :hug:
Sterkte, Lise en Kohaku :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor Lise en Kohaku. :hug:

Hier ook een te drukke week denk.
Morgen en overmorgen werken.
Dan heb ik er in een week tijd weer 32 uur opzitten én 8 uur school.
En mijn huishouden én zorg voor het paard én mantelzorg moeder én 10 uur huiswerk.
Niet zo gek dus dat ik me nu ff niet helemaal lekker voel.
Heb nogal veel pijn nu dus ik neem weer eens een bakje pijnstillers en kruip lekker mijn bed in.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje, ik zou denk ik halverwege al omvallen als ik jouw lijstje af zou moeten werken :bonk: Knap hoor, dat je dit volhoudt. Waarschijnlijk ben je het gewend, maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Lientje denk je ook aan jezelf? Dan maar een keer wat minder van de rest, als je instort hebben ze helemaal niets meer aan je.

Kohaku en lise sterkte.

Ik hou mijn huis nog ongeveer 2 maanden aan. Het is iddhet beginnen aan een nieuwe fase, maar ook wel het opgeven van mijn eigen plekje. Ben erg gehecht aan mijn zelfstandigheid en het huis waarin we gaan samenwonen is van mijn vriend en blijft dat ook, dus dat is een raar idee.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat paard overslaan, Lientje. Kost heel veel extra tijd. Net als met het huishouden is dat gewoon Fem haar pakkie an en ze kan ook zelf wel iemand zoeken die het beestje verzorgt als ze zelf niet kan.
Dingen thuis kan je makkelijk even tussendoor doen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Heb je een eigen ruimte waar je je terug kan trekken severus?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens bioscoopkaartjes gewonnen bij de omroep hier. Ze vroegen op fb wie kaartjes wilde winnen. Nou! Die wil ik wel winnen.
Hoera! Leuk joh!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
14-02-2020 22:23
Heb je een eigen ruimte waar je je terug kan trekken severus?
Ja het huis is groot genoeg daarvoor. Verder neem ik ook eigen meubels mee, en mijn piano en gitaar en andere muziekinstrumenten dusnkan wel mijn eigen plekje creëren. Dat was ook wel een voorwaarde voor mij om de stap te gaan zetten.
"After all this time?" "Always."
suzyqfive schreef:
14-02-2020 22:24
Ik heb trouwens bioscoopkaartjes gewonnen bij de omroep hier. Ze vroegen op fb wie kaartjes wilde winnen. Nou! Die wil ik wel winnen.
Hoera! Leuk joh!
Tof! En sterkte met de onzekerheid! :heart:

Ik heb al drie keer alles gelezen maar mijn hoofd maakt er geen geheel van.

Ben nogal moe van vandaag maar de tuinbeurs was heel leuk! Ik heb van R nog bloemen gehad voor Valentijnsdag, moet ze alleen nog zelf groeien want het zijn zaadjes en de wortels van gipskruid (zo benieuwd!). :cheer2:

Geen paniek in de trein dus dat was ook heel fijn. Wel weer veel pijn in mijn heup en kuiten nu. :-[
Ben niet meer hier. Schaam mij kapot over gisteren.
Ook niet via de Whats app
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 07:02
2.60% gewijzigd
Nartjie, het klinkt alsof het niet goed met je gaat. Kan ik iets voor je doen? Je hoeft je niet te schamen hoor. Ik ben de koningin van aparte acties!
Alle reacties Link kopieren
Alle denkbare klachten zijn samen een grote deeglap, dokters steken daar met vormpjes ziekten uit, maar je houdt altijd stukjes deeg over. Je kunt de restjes opnieuw kneden maar er blijven altijd stukjes zonder vorm over.

Lees ik net in een boek als citaat van een arts van het VUmc.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Nartjie, schamen is nergens voor nodig. We zijn hier altijd blij van je te horen :heart: Vervelend juist voor jou dat het nu minder gaat.

Yellow, dat klinkt als een fijne dag. Al zou een tuinbeurs voor mij een soort hel op aarde zijn, maar dat terzijde

Severus, fijn dat je je eigen plekje hebt in je nieuwe thuis. Hopelijk voel je je ook snel thuis.

Leuk, kaartjes winnen, Suzy! Weet je al naar welke film je gaat?
Alle reacties Link kopieren
Nartjie, mag ik je een kaartje sturen? Als je wilt?

Ik zit nog op, ik was bijna in slaap gevallen maar moest ineens heel nodig plassen en daarna dus niet meer kunnen slapen. Dus..aan de warme melk met honing(ja ja, weer al, oefenen dan word het minder eng) en een peertje.

Ik heb echt heel erg het gevoel dat ik kilo's aangekomen ben, maar dat zal vast wel niet want vertekend beeld. Wel gaat het qua automutilatie kut, gister mijn spullen terug gehad maar tja..Spanning kwam echt tot het plafond en kon niet meer uitstellen. Heel erg teleurgesteld in mezelf maar de begeleiding vond dit totaal niet nodig en een van de begeleiders vanavond die heeft ze ook een poos zichzelf pijn gedaan dus het voelt dan fijn dat ze weet hoe kut het voelt.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Nartjie: je hoeft je niet te schamen, echt niet, :hug:
Alle reacties Link kopieren
Eens met iedereen, je bent niet de enige die psychische meuk hier post om het zo maar te zeggen, en dan nog is het echt echt niet erg. Ik zou graag willen dat ik je zou kunnen helpen. :hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Nartjie sterkte.

Ik heb niets gelezen waarvoor jij je hoeft te schamen.

Is het een idee om toch maandag je spver (of hoe jouw begeleiding maar heet) te appen, mailen of bellen?

Je bent hier altijd welkom. Wanneer jij maar wil en zin hebt. Ook als reageren of mee lezen met alle verhalen niet lukt.
Nartjie, waarom moet jij je schamen vanwege gisteren? Denk je dat het ons nooit overkomt?
Blijf gewoon want ook jij bent gewoon een mens. :worship:

Welterusten en een goede nacht voor jullie allemaal. :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven