Dubbele signalen?(Geen OP)

16-02-2020 23:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 10:03
Reden: OP verwijderd
99.72% gewijzigd
I never failed, I just found another way how not to do things
Alle reacties Link kopieren
Seks is voor beide niet ons ding, schrijf je. Maar nu hij geen aanstalten maakt, baal je er wel van?

Bankhangen is overigens wel saai als eerste en tweede date....
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Meer dat seks best wel prima is, maar voor in de latere toekomst ofzo. Ik vind het zelf zo stom dat de norm tegenwoordig lijkt te zijn om zo snel mogelijk met iemand het bed in te duiken.

Met aanstalten bedoel ik meer gewoon zoenen of basic aanrakingen ofzo? Idk gewoon meer laten zien dat hij meer bedoelt dan vriendschap oid?

Misschien is dit ook lekker vaag hoor
I never failed, I just found another way how not to do things
Alle reacties Link kopieren
Hij wil dat je op zijn bank komt liggen. Hij is te lam om daar vanaf te komen. Zoek een actiever type, eentje die wél wil schaatsen met je!
Alle reacties Link kopieren
Je kan het hem vragen.
madamzonderm wijzigde dit bericht op 16-02-2020 23:54
83.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
16-02-2020 23:42
Hij wil dat je op zijn bank komt liggen. Hij is te lam om daar vanaf te komen. Zoek een actiever type, eentje die wél wil schaatsen met je!
Ja ik vind het eigenlijk ook best lame om twee keer hetzelfde te doen. Nou werkt hij wel 5, soms 6 dagen in de week, wat zwaarder werk waarbij zijn wekker om 5.30 gaat. Hij zegt veel moe te zijn daardoor.

Maar ben het met je eens dat hij actiever zou mogen zijn
I never failed, I just found another way how not to do things
Alle reacties Link kopieren
Roxxeanne schreef:
16-02-2020 23:45
Ja ik vind het eigenlijk ook best lame om twee keer hetzelfde te doen. Nou werkt hij wel 5, soms 6 dagen in de week, wat zwaarder werk waarbij zijn wekker om 5.30 gaat. Hij zegt veel moe te zijn daardoor.

Maar ben het met je eens dat hij actiever zou mogen zijn
En tijdens het versieren zet hij vast zijn beste beentje voor, dus dit is wat hij te bieden heeft, vermoed ik. Hij zal niet veranderen hoor. Daten is ook er achter komen dat het tijd is voor een volgende kennismaking.
Alle reacties Link kopieren
Maar iemand een idee hoe dit werkt bij mannen? Wat wil hij nou? Virnedne? meer? Send halp

Vraag het hem elke ( jongen) man is verschillend.
Maar de tweede date was hij dus ZIEK begrijpelijk dat hij niet zin had in schaatsen.
Stel gewoon zelf een date voor... en hapt hij niet zoek je gewoon verder.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
16-02-2020 23:56
Maar iemand een idee hoe dit werkt bij mannen? Wat wil hij nou? Virnedne? meer? Send halp

Vraag het hem elke ( jongen) man is verschillend.
Maar de tweede date was hij dus ZIEK begrijpelijk dat hij niet zin had in schaatsen.
Stel gewoon zelf een date voor... en hapt hij niet zoek je gewoon verder.
Die nacht appte hij me dat ie naar z’n vriend was gegaan nog, en daar dronken is geworden.. Ziek..?
I never failed, I just found another way how not to do things
Alle reacties Link kopieren
Roxxeanne schreef:
16-02-2020 23:59
Die nacht appte hij me dat ie naar z’n vriend was gegaan nog, en daar dronken is geworden.. Ziek..?
Je kunt hem ook gewoon appen en voorstellen dat je geneukt wilde worden.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin. Hij kan dus wel de deur uit om zich lam te zuipen met z'n vriendjes, maar gezellig schaatsen met jou issie te ziek voor.

Wat een pareltje. Ik zou 'm houden.
Olina schreef:
17-02-2020 00:01
Je kunt hem ook gewoon appen en voorstellen dat je geneukt wilde worden.
Rt. Dan had hij het gedaan. Wees duidelijk Meis!
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
17-02-2020 00:12
Wat een onzin. Hij kan dus wel de deur uit om zich lam te zuipen met z'n vriendjes, maar gezellig schaatsen met jou issie te ziek voor.

Wat een pareltje. Ik zou 'm houden.
Dit, leuke relatie gaat dat worden als je het niet afkapt.
Alle reacties Link kopieren
Roxxeanne schreef:
16-02-2020 23:39
Meer dat seks best wel prima is, maar voor in de latere toekomst ofzo. Ik vind het zelf zo stom dat de norm tegenwoordig lijkt te zijn om zo snel mogelijk met iemand het bed in te duiken.

Met aanstalten bedoel ik meer gewoon zoenen of basic aanrakingen ofzo? Idk gewoon meer laten zien dat hij meer bedoelt dan vriendschap oid?

Misschien is dit ook lekker vaag hoor

Klopt. En dat met ziek zijn en daarna nog naar een vriend en dronken worden... dit is de laatste man op aarde ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven