Mode & Beauty alle pijlers

Spray tan

20-02-2020 19:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

In mei ga ik een weekje naar de zon. Gezien ik zo wit ben als een melkfles zou ik het leuk vinden om een kleurtje te hebben voor dat weekje. Heeft er iemand ervaring met spray tan en hoelang blijft het zitten?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Vervaagt in ongeveer 7 dagen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
En het beschermt niet tegen de zon, dus je moet evengoed smeren he!
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
20-02-2020 19:48
Ja. Vervaagt in ongeveer 7 dagen.
Tenzij je veelvuldig in het zwembad ligt... dan gaat het wat sneller!

Ik gebruik al heel lang spray tan en zit amper nog vol in de zon. Ben wel eens wezen sprayen in een cabine maar gebruik liever zelf een tanning mousse. Dan kan je op vakantie eventueel ook weer bijwerken.
Alle reacties Link kopieren
k.middleton schreef:
20-02-2020 20:36
Tenzij je veelvuldig in het zwembad ligt... dan gaat het wat sneller!

Ik gebruik al heel lang spray tan en zit amper nog vol in de zon. Ben wel eens wezen sprayen in een cabine maar gebruik liever zelf een tanning mousse. Dan kan je op vakantie eventueel ook weer bijwerken.
Oh jij doet het zelf!? Ik wil eigenlijk naar een salon
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
20-02-2020 20:38
Oh jij doet het zelf!? Ik wil eigenlijk naar een salon
Ja als je het met regelmaat een kleurtje wil dan kies je vanzelf wel of het thuis met een mousse en bijbehorende attributen te doen :-D

Maar in een cabine beviel uitstekend hoor, mooie egale dekking. Leek alsof ik een week in de zon al had gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Ook nog tips waar ik verder op moet letten als ik een salon kies? Merk tan ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik gun mezelf af en toe een spray-tan omdat je kanker krijgt van regelmatig onder de zonnebank gaan bovendien duurt het for ever voor je een beetje een kleurtje hebt. Ik doe het zo'n 2-3 keer per jaar en je hebt er een dikke week lol van. Goed scrubben van te voren en 8 uur in laten werken en makkelijke kleding aan en 's avonds niet in een wit bed gaan liggen ;-)
Ik vind het een top uitvinding en ik heb een adresje gevonden waar het voor 20 euro kan. Zeker als je op vakantie wil en niet zo wit wil aankomen is het een goede. Ik doe het ook vaak om die reden.
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
20-02-2020 20:52
Ook nog tips waar ik verder op moet letten als ik een salon kies? Merk tan ofzo?
Je niet vergeten om te draaien als dat moet. Afbeelding
sjulia wijzigde dit bericht op 20-02-2020 21:04
1.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
20-02-2020 20:52
Ook nog tips waar ik verder op moet letten als ik een salon kies? Merk tan ofzo?
Ik ga altijd naar Sundays. Geen tips voor een merk tan oid, volgens mij is het overal wel hetzelfde.
Ik heb, net als jij, een witte huid.
Voor mijn bruiloft wilde ik een kleurtje en besloot het van tevoren uit te proberen.
Gelukkig maar, want ik vond het heel nep eruit zien. Ook al was het een lichte kleur, ik vond het nog erg donker uitvallen.
Ik vind het bij anderen ook niet echt mooi.
Alle reacties Link kopieren
Elmasunshine_ schreef:
20-02-2020 21:00
Ik gun mezelf af en toe een spray-tan omdat je kanker krijgt van regelmatig onder de zonnebank gaan bovendien duurt het for ever voor je een beetje een kleurtje hebt. Ik doe het zo'n 2-3 keer per jaar en je hebt er een dikke week lol van. Goed scrubben van te voren en 8 uur in laten werken en makkelijke kleding aan en 's avonds niet in een wit bed gaan liggen ;-)
Ik vind het een top uitvinding en ik heb een adresje gevonden waar het voor 20 euro kan. Zeker als je op vakantie wil en niet zo wit wil aankomen is het een goede. Ik doe het ook vaak om die reden.
Echt een topuitvinding hè, ik zit zelfs niet eens meer in de echte zon als het niet hoeft. En toch altijd een prachtig tintje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven