Snap hem niet

27-02-2020 15:02 39 berichten
Hoii ik heb een vraag. Tijdens carnaval bleef ik slapen bij een vriendin en haar vriend. Samen met nog twee vrienden van hem. Van tevoren dronken we met zijn allen in en gingen we uit. Ik merkte dat ik één van die vrienden leuk vond, dat hij me grappig leek te vinden en we hadden steeds oogcontact. Toen we naar de stad gingen, ging ik achterop bij hem op de fiets. We zochten elkaar regelmatig op en flirtten met elkaar. We hadden best veel drank op. Toen we na de stapavond terugkwamen, lagen wij 3en in de huiskamer. Hij kwam naar me toe en we zoenden een beetje. Maar voor het grootste gedeelte van de avond lagen we lepeltje lepeltje op de bank. Hij was super lief/teder. Echter op een gegeven moment zijn we toch meer apart gaan liggen en heb ik geprobeerd te slapen en ging een beetje van hem af liggen. De volgende ochtend was hij afstandelijk, en dat rijmde niet met zijn eerdere gedrag. Ik weet niet of dat komt omdat toen iedereen op was en hij zich ongemakkelijk voelde ofzo. Ik viel in ieder geval dan ook nogal stil en wist niks tegen hem te zeggen. Ik vraag me af of hij spijt heeft van die nacht (hoewel er dus niet is gebeurd). Ook vraag ik me af of mannen zoiets kunnen doen (teder zoenen, spoonen) als ze niet in iemand geïnteresseerd zijn.
Alle reacties Link kopieren
alcohol
Alle reacties Link kopieren
De alcohol idd. Laat mensen dingen doen die ze normaal wat minder makkelijk zouden doen.
Alle reacties Link kopieren
Alles kan.

En ook: alcohol.
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dat je geen seks gehad heb.
Geniet van t gevoel vergeet de persoon
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
kennelijk was je zonder de alcohol niet leuk genoeg, of schaamde hij zich, of heeft hij een vriendin, of ............

Het maakt niet uit wat de reden was. Het was leuk tijdens de carnaval, daarna niet meer.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alcohol.

En aangezien wij niet helderziend zijn, kunnen we geen antwoord geven op vragen over wat hij nou bedoelt, wilde, voelde etc.
Alle reacties Link kopieren
Alcohol en de hele sfeer van de dag/avond eromheen.
Dat was smorgens natuurlijk weg.
Zegt niks over of hij je niet leuk vind. Misschien is het gewoon geen ochtendmens.

En niet alleen mannen kunnen "zoiets doen".
Ik heb voor mijn vaste relatie regelmatig ons gehad.
Gewoon omdat het kon, omdat we op dat moment allebei zin hadden. Niet perse omdat we zo geïnteresseerd waren in elkaar.
Van deze mannen weet ik behalve een voornaam niks.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
Alle reacties Link kopieren
drank
Okee, ja het is meer dan ik me gwn niet kan voorstellen wat er fijn is aan platonisch zoenen/knuffelen met iemand waarin je niet geïnteresseerd bent. Maar goed, mannen zijn denk ik al snel blij dan als ze vrouwenlichaam tegen zich aan hebben. En de drank ja, t was miss wel de kat op het spek binden. Jammer dat ik m wel enigzins leuk vind
Alle reacties Link kopieren
Misschien had hij gewoon een kater ;-)

Heb je z’n nummer? App hem dan gewoon eens of hij zin heeft in een date.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Door de alcohol was hij vrijer dan hij van zichzelf gewend was.
Hij maakte daardoor toenaderingen naar jou welke hij anders nooit zou doen.
De volgende dag werd hij zich bewust van wat hij gedaan had en wist zich geen houding meer te geven omdat hij vond dat zijn gedrag grensoverschrijdend was geweest volgens zijn standaarden.
Oftewel, hij weet zich even geen houding te geven want hij kan geen hoogte krijgen van hoe jij zijn gedrag ervaren hebt, want alhoewel jij zijn gedrag die nacht accepteerde, kreeg hij blijkbaar niet een duidelijk toestemming signaal van jou, dus weet hij niet of hij in zijn dronken kop over jouw grenzen heen is gegaan en een #metoo heeft gecreëerd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Nee heb ik niet. Ik ben de vgnde ochtend best snel weggegaan toen hij zo deed. Zelfbehoud denk ik . Niet zo handig :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Het was carnaval, hij wilde sex, het bleef bij knuffelen en wat zoenen. Hij was telleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin kan je heus zijn nummer geven. Of jouw nummer doorsturen aan hem! Weet je ook snel genoeg of hij interesse heeft of niet :)
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Of teleurgesteld? Had gehoopt op passie??

Heb je hem al benaderd?
Alle reacties Link kopieren
Minder drinken...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou er lag ook een ander iemand in die kamer. Dus dat was niet mijn intentie en vgm ook niet die van hem mag ik hopen o_o . Nee heb hem nog niet benaderd. Het is al bijna een week geleden en miss komt t drm nogal gek over dat ik nog helemaal aan m denk. Dus zit in dubio. Hij heeft ook geen poging gedaan om contact met mij op te nemen. Dus zal t toch moeten loslaten vrees ik idd. Zijn liefheid enzo was och de alcohol denkik
Hellooo23 schreef:
27-02-2020 15:41
Okee, ja het is meer dan ik me gwn niet kan voorstellen wat er fijn is aan platonisch zoenen/knuffelen met iemand waarin je niet geïnteresseerd bent. Maar goed, mannen zijn denk ik al snel blij dan als ze vrouwenlichaam tegen zich aan hebben. En de drank ja, t was miss wel de kat op het spek binden. Jammer dat ik m wel enigzins leuk vind
Jij deed toch hetzelfde als hij? Onder invloed van drank doen mensen dat. En ‘geïnteresseerd zijn’ is nogal een breed begrip. Jij kunt ook nauwelijks echt geïnteresseerd zijn na 1 avond.
Nou ik vond hem wel meteen een erg leuke type en had wel willen daten oid. Maar had dan maar niet teveel moeten drinken en wat stranter moeten zijn ipv verlegen. Daar issie wellicht ook op afgeknapt
Maar jullie hebben dus exact hetzelfde gedaan, alleen zou jij nog wel een keer willen en hij niet. Maar toch is hij raar en jij niet
Alle reacties Link kopieren
Hellooo23 schreef:
27-02-2020 16:36
Nou er lag ook een ander iemand in die kamer. Dus dat was niet mijn intentie en vgm ook niet die van hem mag ik hopen o_o .
Zeker de eerste keer dat je carnaval hebt gevierd?
Hellooo23 schreef:
27-02-2020 16:36
Nee heb hem nog niet benaderd. Het is al bijna een week geleden en miss komt t drm nogal gek over dat ik nog helemaal aan m denk. Dus zit in dubio. Hij heeft ook geen poging gedaan om contact met mij op te nemen. Dus zal t toch moeten loslaten vrees ik idd. Zijn liefheid enzo was och de alcohol denkik
ipv hier op het forum te speculeren over wat het allemaal kan zijn zou ik gewoon die vriendin van je om zijn nummer vragen en hem vragen of ie een keer wat mee gaat drinken. Nee heb je, Ja kun je krijgen ik zie het probleem niet zo. Of MOET het perse van hem afkomen?
ManManMan12 schreef:
27-02-2020 16:42
Zeker de eerste keer dat je carnaval hebt gevierd?



ipv hier op het forum te speculeren over wat het allemaal kan zijn zou ik gewoon die vriendin van je om zijn nummer vragen en hem vragen of ie een keer wat mee gaat drinken. Nee heb je, Ja kun je krijgen ik zie het probleem niet zo. Of MOET het perse van hem afkomen?
En dit. Vraag z’n nummer, app hem of hij wat wil gaan drinken. Bij een nee heb je niks verloren en ben je wel wijzer. Wat kan je gebeuren?
Alle reacties Link kopieren
Weet ik veel, vraag het hem.
Misschien was hij met alcohol wat losser.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Nee vind hem niet raar ofzo, alleen onaardig ochtend erna. Dat snapte ik niet. Nou ja heel erg bedankt voor de reacties. Ik zal kijken of ik de ballen heb om hem iets te appen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven