Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
donderdag 27 februari 2020 om 22:53
donderdag 27 februari 2020 om 22:56
I’m forever yours....
Ha ha, wat een lachertje. Een paar weken geleden was Bridget opeens nog de liefde van zijn leven.
Hij zit erbij als een koning op die foto.
Logisch, wat een egoboost.
Wat een trieste vertoning en wat een onbegrijpelijke vrouwen.
Nou, op naar de volgende pauze van deze twee.
Can’t wait. Zielig ventje, begint veel op zijn vader te lijken.
Ha ha, wat een lachertje. Een paar weken geleden was Bridget opeens nog de liefde van zijn leven.
Hij zit erbij als een koning op die foto.
Logisch, wat een egoboost.
Wat een trieste vertoning en wat een onbegrijpelijke vrouwen.
Nou, op naar de volgende pauze van deze twee.
Can’t wait. Zielig ventje, begint veel op zijn vader te lijken.
donderdag 27 februari 2020 om 22:58
Hoe vaak ging het al niet goed...? Ik gun vooral zijn kind een stabielere toekomst. Voordat die ook zo verknipte jeugd krijgt als hij zelf gehad heeft.Oh-happy-day schreef: ↑27-02-2020 22:53Tsja, en toch denk ik haaaaaaaaaaaaaaa hoera, ze zijn weer bij elkaar, hij is weer thuis . Heel raar, maar voor mij horen ze bij elkaar, en ja, we hebben ons oordeel, het is een rare wereld, maar de liefde is soms ook raar, maar toch mooi.
donderdag 27 februari 2020 om 23:22
Jeetje ze heeft dan een pittig leven. Deze is nog lang niet uitgeraasd en ook niet als hij dik pafferig en 40+ is. Zit niet in zijn genen. Gelukkig is Monique de ‘zij houdt van mij, zij ziet toekomst in ons allebei, zij vraagt nooit maak eens tijd voor mij, ze laat me vrij, want zij houdt van mij’ (oid). #Geenzinomdeteksttezoeken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 27 februari 2020 om 23:23
Euhm nou in ieder geval kan hij dit relaas allemaal terugvinden over een jaar of wat. En het verknipte is al gestart bij zijn geboorte gewoon omdat deze man zijn vader is. En als voorbeeld de vader had die we ook allemaal kennen en van wie we het leven ook letterlijk konden volgen. Dus de verkniptheid is al gestart. Helaas voor het kleintje maar wel waar.Miss-Pippilotta schreef: ↑27-02-2020 22:58Hoe vaak ging het al niet goed...? Ik gun vooral zijn kind een stabielere toekomst. Voordat die ook zo verknipte jeugd krijgt als hij zelf gehad heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 27 februari 2020 om 23:27
Daar had Monique als oudste, en hopelijk meest wijze, ook beter over na kunnen denken, of het verstandig was om met Dre2 een baby te 'nemen'Miss-Pippilotta schreef: ↑27-02-2020 22:58Hoe vaak ging het al niet goed...? Ik gun vooral zijn kind een stabielere toekomst. Voordat die ook zo verknipte jeugd krijgt als hij zelf gehad heeft.
Maar goed, ik ben dan ook niet de vrouw van een ware music man
donderdag 27 februari 2020 om 23:33
Eens.minnimouse schreef: ↑27-02-2020 23:32Nou ja, laten we in elk geval hopen dat Dré echt het licht gezien heeft en toch het meest gelukkig blijkt te zijn met zijn gezin. Das voor Dré d'n 3e uiteindelijk het beste.
Ik denk het niet maar eens.
donderdag 27 februari 2020 om 23:34
Tja, hij was ooit echt heel verliefd op Monique.
Ik kan me ergens nog wel voorstellen dat hij Bridget geil vond in de tijd dat het niet goed ging met Monique en toen zag hij Monique op dat eiland met kleine Dré en dan vraag je jezelf af wat je nou eigenlijk aan het doen bent.
donderdag 27 februari 2020 om 23:40
Na alles zo achterlijk idioot uit te vergoten in de media? Het is een wandelende pisvlek en daar heeft Bridget part nog deel aan. Behalve dan dat ze hem geneukt heeft en aan die idioterie mee deed. Hij is wie hij is en zijn keuzes zijn ten alle tijden van hem geweest.minnimouse schreef: ↑27-02-2020 23:34Tja, hij was ooit echt heel verliefd op Monique.
Ik kan me ergens nog wel voorstellen dat hij Bridget geil vond in de tijd dat het niet goed ging met Monique en toen zag hij Monique op dat eiland met kleine Dré en dan vraag je jezelf af wat je nou eigenlijk aan het doen bent.
donderdag 27 februari 2020 om 23:43
Ik zeg toch ook niet dat het de schuld is van Bridget?
Ik zeg alleen dat ik me ergens nog kan voorstellen als je jong bent en je bent zo populair (iedereen wil wat van je) en ineens biedt iemand zich aan die je geil vindt, dat je daar op in gaat als het thuis niet meer lekker loopt.
Maar als je dan de vrouw ziet op wie je ooit heel verliefd was (Monique) en je ziet je zoontje, dat je dan beseft dat het thuis zo slecht nog niet was.
donderdag 27 februari 2020 om 23:50
Dit dus.minnimouse schreef: ↑27-02-2020 23:43Ik zeg toch ook niet dat het de schuld is van Bridget?
Ik zeg alleen dat ik me ergens nog kan voorstellen als je jong bent en je bent zo populair (iedereen wil wat van je) en ineens biedt iemand zich aan die je geil vindt, dat je daar op in gaat als het thuis niet meer lekker loopt.
Maar als je dan de vrouw ziet op wie je ooit heel verliefd was (Monique) en je ziet je zoontje, dat je dan beseft dat het thuis zo slecht nog niet was.
donderdag 27 februari 2020 om 23:50
Dit dus.minnimouse schreef: ↑27-02-2020 23:43Ik zeg toch ook niet dat het de schuld is van Bridget?
donderdag 27 februari 2020 om 23:53
Nou deze heeft dan aangetoond het tegendeel van enig verstand te hebben.
donderdag 27 februari 2020 om 23:59
Nee, niet op deze wijze. Echt niet. Zo niet respectvol naar beide mensen. Echt niet mijn wijze en ook nooit geweest.minnimouse schreef: ↑27-02-2020 23:55Jij maakt nooit fouten waar je later spijt van hebt?
Heeft niet zoveel met leeftijd te maken namelijk.
Wat een akelige wijze van doen.
vrijdag 28 februari 2020 om 00:00
ja dat is het. daar helpt geen febreze bij.
vrijdag 28 februari 2020 om 00:08
Helemaal eens...Billy_Mean schreef: ↑27-02-2020 23:27Daar had Monique als oudste, en hopelijk meest wijze, ook beter over na kunnen denken, of het verstandig was om met Dre2 een baby te 'nemen'
Maar goed, ik ben dan ook niet de vrouw van een ware music man![]()
Ik denk ook niet dat dit de laatste keer is geweest dat ze uit elkaar gaan of een pauze hebben.
Hopelijk komt er niet over korte tijd nog een “liefdesbaby“, want daar is het ook wachten op.
vrijdag 28 februari 2020 om 00:32
Billy_Mean schreef: ↑27-02-2020 23:27Daar had Monique als oudste, en hopelijk meest wijze, ook beter over na kunnen denken, of het verstandig was om met Dre2 een baby te 'nemen'
Ja dat juist heel verstandig. Dré was en is alleen maar een bijzaak hoor. Ze zorgde hiermee heel slim voor de levenslange garantie op luxe voor haar en het kind. (Ze is ook al jaren bevriend met Estelle trouwens)
vrijdag 28 februari 2020 om 08:18
Nou zit deze heel de tijd in mijn kop.https://www.youtube.com/watch?v=aiMsd_KLugk