Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 11

29-02-2020 17:43 2992 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Oh grappig, zulke ben ik nog nooit tegengekomen. Die in Eindhoven ook niet maar kom ook niet zo vaak in het centrum.
Ik zal er eens op letten, kom inderdaad wel eens grappige namen tegen.

In de straat waar ik werk heeft degene die de foto's van de stops gemaakt heeft, telkens ook zijn/haar schoen gefotografeerd... dat ziet er best raar uit (en vast niet per ongeluk)
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
06-03-2020 06:51
Ik zal er eens op letten, kom inderdaad wel eens grappige namen tegen.

In de straat waar ik werk heeft degene die de foto's van de stops gemaakt heeft, telkens ook zijn/haar schoen gefotografeerd... dat ziet er best raar uit (en vast niet per ongeluk)

Huh? Hoe dan? Niet alle stops liggen toch op de grond? Tilt diegene zijn voet op ofzo?

Hier een putdeksel (‘putdeksel, artiest onbekend’ en een muurschildering heet ‘greppel’.
Ook een ‘naakt beeld met snor’ maar dat is het ook gewoon :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn wat kunststukken aan de muur en een trainer heeft er een paar vernoemd naar andere trainers terwijl het eigenlijk niet van hun is. En hij heeft een tegeltje gefotografeerd ergens en die foto gebruikt achter zijn huis. Nu heeft hij een stop daar.
Je leert ook wat van je eigen omgeving. Er staan hier meer standbeelden etc dan ik wist, bijvoorbeeld.
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 10:12
47.29% gewijzigd
himalaya schreef:
06-03-2020 06:59
Huh? Hoe dan? Niet alle stops liggen toch op de grond? Tilt diegene zijn voet op ofzo?
Haha het zijn tegels in de stoep. Hier in de straat liggen er een stuk of 10. Helaas net niet in de buurt van mijn bureau
Alle reacties Link kopieren
Die stomme Darkrai liet zich gewoon tot 2 keer toe niet vangen vanmorgen. Nu heb ik hem al maar ja hij kan shiny zijn dus toch maar raids gedaan. Straks misschien weer een keertje.
Ik hoop vandaag nog een raid te doen. Zie alleen weinig nieuwe hier , terwijl mijn nichtje verderop in het dorp wel wat nieuwe Pokémon in raids heeft zitten. Bijzondere verdeling weer.
Bowgirl, je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
07-03-2020 08:51
Bowgirl, je hebt een pb
Pb terug
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk nodig voor een 5 sterren raid?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind battelen niks aan, maar heb het gisteravond laat toch maar weer eens gedaan en nu heb ik Darkrai. :-D Dat vind ik dan weer wel leuk.

Geen idee Emceetje. Ik raid altijd alleen een dus nooit 5 sterren.
Suikerbroodje schreef:
07-03-2020 15:00
Ik vind battelen niks aan, maar heb het gisteravond laat toch maar weer eens gedaan en nu heb ik Darkrai. :-D Dat vind ik dan weer wel leuk.

Geen idee Emceetje. Ik raid altijd alleen een dus nooit 5 sterren.
In wat voor raid zit een darkrai dan? Ik battle hooguit met zn 2en (met man)
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
07-03-2020 15:09
In wat voor raid zit een darkrai dan? Ik battle hooguit met zn 2en (met man)
Die zit volgens mij in een 5 sterren raid, maar ik kreeg hem voor het battelen. Had 2x gewonnen van de 5x en kreeg als beloning Darkrai.
Suikerbroodje schreef:
07-03-2020 15:15
Die zit volgens mij in een 5 sterren raid, maar ik kreeg hem voor het battelen. Had 2x gewonnen van de 5x en kreeg als beloning Darkrai.
Wauw dat wil ik ook! :cheer2:

Vandaag voor het eerst Arlo verslagen. Nadeel is dat ik nu weer een radar bij elkaar moet battelen.

Het gewone battelen werkt hier wel verslavend. Man is er veel beter in dan ik. Maar goed, hier en daar krijg ik een leuke beloning, zoals rare candy. En die kan ik goed gebruiken voor meltan
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
07-03-2020 10:47
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk nodig voor een 5 sterren raid?
Dat ligt aan de Boss maar ook aan het level van de spelers.
Darkrai schijnt te moeten lukken met 3 level 40 spelers maar kost geloof ik wel moeite.
Meestal minimaal 4 dan zit je goed geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
07-03-2020 23:09
Het gewone battelen werkt hier wel verslavend. Man is er veel beter in dan ik. Maar goed, hier en daar krijg ik een leuke beloning, zoals rare candy. En die kan ik goed gebruiken voor meltan

Is er niemand in de buurt met een Nintendo switch en het pokemon spel? Dan kun je een meltan box van diegene krijgen, en dan spawnen er zo’n 25 meltans in een half uur. Berries voeren voor dubbele Candy en het gaat heel hard!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nou dat battelen lukt mij niet. Van de 5 potjes win ik er hooguit 1.
Emceetje schreef:
07-03-2020 23:09
Wauw dat wil ik ook! :cheer2:

Vandaag voor het eerst Arlo verslagen. Nadeel is dat ik nu weer een radar bij elkaar moet battelen.

Er is in de shop nu een go rocket box met radars te koop voor 480 muntjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrijdag begonnen met pokemon go. Ik dacht vooral dat het een goede stimulans zou zijn om meer naar buiten te gaan. Het werkt wel tot dusver! Ik snap nog niet alles maar ik heb er wel plezier van :-D
himalaya schreef:
08-03-2020 02:14
Is er niemand in de buurt met een Nintendo switch en het pokemon spel? Dan kun je een meltan box van diegene krijgen, en dan spawnen er zo’n 25 meltans in een half uur. Berries voeren voor dubbele Candy en het gaat heel hard!
Nope helaas. Ik zit nu op 160 candy voor meltan. Als ik met hem als buddyga lopen duurt het ongeveer 4 jaar voordat ik hem kan evolven . Battelen gaan sneller :hihi:
Rubble schreef:
08-03-2020 08:43
Er is in de shop nu een go rocket box met radars te koop voor 480 muntjes.
Ja i know maar ik spaar nog even door. Ik vind het zonde die te kopen terwijl je de radar gratis bij elkaar kan battelen. Ik koop dan liever items die niet gratis verkrijgbaar zijn zoals eierkokers en incense enzo (of kleding :mrgreen: )
Emceetje schreef:
08-03-2020 09:01
Ik koop dan liever items die niet gratis verkrijgbaar zijn zoals eierkokers en incense enzo (of kleding :mrgreen: )

:rofl:

Heb je het niet koud met je blote navel? Je bent er wel een mooi buikje voor.
Rubble schreef:
08-03-2020 09:07
:rofl:

Heb je het niet koud met je blote navel? Je bent er wel een mooi buikje voor.
Ik ben een beetje ijdel!!
Jammer genoeg heb ik in real life een ander figuur :$
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
08-03-2020 09:01

Ja i know maar ik spaar nog even door. Ik vind het zonde die te kopen terwijl je de radar gratis bij elkaar kan battelen.
Ja dat vind ik ook.
Dutchgirly schreef:
08-03-2020 08:59
Ik ben vrijdag begonnen met pokemon go. Ik dacht vooral dat het een goede stimulans zou zijn om meer naar buiten te gaan. Het werkt wel tot dusver! Ik snap nog niet alles maar ik heb er wel plezier van :-D
Wat leuk! Als je vrienden wilt worden, dan kun je me toevoegen: 7190 4756 2572
Geldt ook voor anderen waarmee ik nog geen vriendjes ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven