Mode & Beauty alle pijlers

Kruidvat Make-up: is het wat?

14-03-2020 20:03 25 berichten
Zojuist gespot op de site van Kruidvat: eigen merk make up.

Iemand dit al in huis en gebruikt? Ik ben heel benieuwd, de kleine prijsjes laten nog wel ruimte om eens wat te proberen maar van de andere kant gooi ik liever niets weg dus ben benieuwd of iemand al ervaring heeft en deze wil delen.

https://www.kruidvat.nl/search?q=beauty ... y%20heroes
Oké de rare autocorrect typfout in de titel heb ik al gemeld :cencored:
Ziet er goed uit, maar heb het liever voor de helft van die prijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik veel van essence, dacht dat dit het huismerk van kruitvat al was....

Daar iedergeval zeer tevreden over:) en volgens mij nog goedkoper
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het nog niet, ben ook wel nieuwsgierig naar ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik maar eens wat You-tubers moet gaan volgen want ik weet van een groot deel van die producten niet wat het is en waar het voor dient. Wat doe je in vredesnaam met oil blend glow primer? En wat zijn illuminating face drops? Hoezo moet je overal primers voor hebben en waarom van die ingewikkelde lange namen? @( Ik word oud geloof ik.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
15-03-2020 09:57
Ik denk dat ik maar eens wat You-tubers moet gaan volgen want ik weet van een groot deel van die producten niet wat het is en waar het voor dient. Wat doe je in vredesnaam met oil blend glow primer? En wat zijn illuminating face drops? Hoezo moet je overal primers voor hebben en waarom van die ingewikkelde lange namen? @( Ik word oud geloof ik.
Dat zijn inderdaad producten die het goed doen op Instagram of YouTube.
In het echte leven willen niet veel mensen die over de top glans op hun gezicht. Doet het goed op beeld, maar in het echt ziet het er al snel uit als een vette kop.
Ik sla dit soort producten dus sowieso over.
Verder kan ik online geen ingrediënten vinden. Dat is ook een dealbreaker, want ik wil kunnen opzoeken wat erin zit.
Nee, ik ga deze lijn niet proberen.

(Gelukkig om bovenstaande redenen niet geïnteresseerd, want ik heb mezelf op een no buy gezet voor 2020. Maar de reactie is dus om aan te geven dat ik er anders ook niet in geïnteresseerd zou zijn)
Alle reacties Link kopieren
Saartjepoes2 schreef:
14-03-2020 21:09
Ik gebruik veel van essence, dacht dat dit het huismerk van kruitvat al was....

Daar iedergeval zeer tevreden over:) en volgens mij nog goedkoper
Dat heb ik ook lang gedacht!
Essence vind ik erg wisselvallig. Ik heb er eens een waardeloos oogschaduw palet van gekocht, wat ik na een week maar gewoon weggegooid heb.
Maar ik heb er vorig jaar een heel fijne vloeibare lippenstift van gekocht, die een favoriet is geworden. Maar toen ik van datzelfde product nog een andere kleur kocht, bleek ik die helemaal niet fijn te vinden. Het leek wel een heel ander product! Veel minder mooie dekking, houdbaarheid anders, minder mat. Dat vond ik een ontzettende afknapper, want het was exact dezelfde lippenstift, maar dan in een andere kleur.
Al met al ben ik geen superfan van Essence.
Even volgen, want ik ben ook wel benieuwd maar heb nu niets nodig.

Ik vind de meeste make-up merken wel zo hun hit & miss producten hebben. Het is wel vaker zo dat een bepaalde lipstick in kleur A perfect werkt, maar in kleur B toch een stuk minder.
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
15-03-2020 13:19
Even volgen, want ik ben ook wel benieuwd maar heb nu niets nodig.

Ik vind de meeste make-up merken wel zo hun hit & miss producten hebben. Het is wel vaker zo dat een bepaalde lipstick in kleur A perfect werkt, maar in kleur B toch een stuk minder.
Dat blijkt. Maar ik baal daar dan toch van, omdat ik dan dus dezelfde formule van verwacht.
Jufjoke schreef:
15-03-2020 14:23
Dat blijkt. Maar ik baal daar dan toch van, omdat ik dan dus dezelfde formule van verwacht.
Kleurmoleculen gedragen zich anders. Dat merk je ook met bijv (kunst)schilderen. Alles met indigo / blauw erin smeert lekkerder maar is ook lastiger te verwijderen. Dus niet gek dat dit ook bij make up zo is.
Essence nagellak vind ik wel fijn en goed trouwens.
Catrice toch? Ik heb daar mascara van en die is echt net zo goed als een van een duur merk, en dat voor € 3,99!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
15-03-2020 19:25
Catrice toch? Ik heb daar mascara van en die is echt net zo goed als een van een duur merk, en dat voor € 3,99!

Mee eens, de blush is ook erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
15-03-2020 19:25
Catrice toch? Ik heb daar mascara van en die is echt net zo goed als een van een duur merk, en dat voor € 3,99!
Kruidvat heeft ook Catrice. Maar ze komen nu ook met een eigen make up merk: Udäv Krit.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
15-03-2020 20:10
Kruidvat heeft ook Catrice. Maar ze komen nu ook met een eigen make up merk: Udäv Krit.
Goeie :hihi:

Ik ben een fan van Essence, vooral de nagellak. Soms ook dingen van Catrice, wanneer dat van Essence niet geweldig is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom noemen mensen bij Kruidvat als huismerk toch steeds Essence en Catrice? Dat zijn 2 verschillende merken. Ze verkopen daar ook Rimmel en toch denkt niemand dat dat het huiswerk van Kruidvat is.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
15-03-2020 21:13
Waarom noemen mensen bij Kruidvat als huismerk toch steeds Essence en Catrice? Dat zijn 2 verschillende merken. Ze verkopen daar ook Rimmel en toch denkt niemand dat dat het huiswerk van Kruidvat is.
Geen idee. Essence en Catrice zijn in mijn buurt ook gewoon bij de Etos te koop. Maar volgens mij is het wel lange tijd zo geweest, dat die merken alleen bij Kruidvat te koop waren. In tegenstelling tot Rimmel of L'Oréal, die bij elke drogisterij liggen.
Altijd gedacht dat Catrice alleen verkrijgbaar was bij Kruidvat.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
15-03-2020 21:13
Waarom noemen mensen bij Kruidvat als huismerk toch steeds Essence en Catrice? Dat zijn 2 verschillende merken. Ze verkopen daar ook Rimmel en toch denkt niemand dat dat het huiswerk van Kruidvat is.
Omdat Kruidvat deze merken als eerst (en in het begin ook als enige) ging verkopen?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
15-03-2020 21:13
Waarom noemen mensen bij Kruidvat als huismerk toch steeds Essence en Catrice? Dat zijn 2 verschillende merken. Ze verkopen daar ook Rimmel en toch denkt niemand dat dat het huiswerk van Kruidvat is.
Precies! Die merken zijn ook bij de DM in Duitsland te krijgen, dus helemaal geen eigen merk van Kruidvat.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
De wenkbrauwgel heb ik, in taupe, staat mooi en blijft goed zitten, makkelijk in gebruik. Verder vind ik glanzende producten niet zo, hou meer van matte oogschaduw bijv. dus heb ik nog niet andere dingen gekocht.
Ik kwam net dit filmpje tegen. Ik ben niet van de make up maar toen ik de titel zag moest ik aan dit topic denken: https://www.youtube.com/watch?v=8T2d6J3cBzk
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
21-03-2020 13:34
Ik kwam net dit filmpje tegen. Ik ben niet van de make up maar toen ik de titel zag moest ik aan dit topic denken: https://www.youtube.com/watch?v=8T2d6J3cBzk
Jezus Christus, wat is dat toch tegenwoordig met dat constante door het haar gaan met de vingers? Op tv zie je dat ook zoveel bij al die bekende en would-be tv-gezichten.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
25-03-2020 19:46
Jezus Christus, wat is dat toch tegenwoordig met dat constante door het haar gaan met de vingers? Op tv zie je dat ook zoveel bij al die bekende en would-be tv-gezichten.
Haha, ja, ik stoor me daar ook aan. Dat lijkt echt noodzakelijk als je YouTuber bent, ik kijk het geregeld en ze doen het allemaal op het dwangmatige af. Leidt vreselijk af! Doe je haar dan niet los als je er steeds last van hebt, zou je zeggen!
TsumTsum schreef:
21-03-2020 13:34
Ik kwam net dit filmpje tegen. Ik ben niet van de make up maar toen ik de titel zag moest ik aan dit topic denken: https://www.youtube.com/watch?v=8T2d6J3cBzk
Oefff, can’t stop staring, die handen!!!!! Mijn hemel.
Maargoed. Het is niet zo geweldig spul blijkt. Ik laat deze voorbij gaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven