Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
03-03-2020 19:07
Ja ik zeg eisprong op dag 14-17, maar ik bedoel eigenlijk de trigger op dag 14-17 (en de eisprong dus op dag 16-19).

Volgens m'n app zou de eisprong op zo 15 mrt komen, echo is nu op ma 9 mrt. Dat lijkt me ruim op tijd.

3x is scheepsrecht, dat is dan afgesproken lux!
Bij mij was het wel zo, dus heb goede hoop voor je :high5:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo weinig zin in deze ronde...
Het laatste embryo alweer. @(
Hoop zo dat we niet teleurgesteld worden...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ik ga heel hard voor jullie duimen :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook weer voor je, Flip!
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
05-03-2020 23:29
Ik heb zo weinig zin in deze ronde...
Het laatste embryo alweer. @(
Hoop zo dat we niet teleurgesteld worden...
Ik hoop het ook echt. Laatste cryo is gewoon kut :hug:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ach Flip, dikke knuffel voor je!
Alle reacties Link kopieren
Vorige keer dat we ons laatste embryo wilden terugplaatsen was hij niet eens goed ontdooid. Wat was dat ontzettend kut...
Maar goed, dat was maar een 4-daagse en dit is al een 6-daagse.

Zet m op, kleine!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
06-03-2020 13:35
Vorige keer dat we ons laatste embryo wilden terugplaatsen was hij niet eens goed ontdooid. Wat was dat ontzettend kut...
Maar goed, dat was maar een 4-daagse en dit is al een 6-daagse.

Zet m op, kleine!!
Ja dat hadden wij ook. 2x vmk, toen slecht ontdooid cryo. Vreselijk was het, zo’n domper en dan weer wachten tot we aan een nieuwe poging mochten beginnen.. pff. Maar dat gaat jouw gewoon niet meer gebeuren :high5:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
toi toi toi
Alle reacties Link kopieren
Flip, ik duim heel erg voor je dat het echt zo mag zijn deze ronde! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ja succes flip!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Succes flipje!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat ie Flip?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Gister de pregnyl geprikt, nu wachten tot een telefoontje vrijdag..
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Spannend weer! Ik duim voor je!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Veel succes Flip! Duim, duim.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
Terugplaatsing door Gent geannuleerd i.v.m. corona.

Elke keer denk je dat je alle soorten teleurstelling wel hebt gehad, maar deze hadden we nog niet afgevinkt hoor.
:wtf: :bonk:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ah wat k*t Flipje! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Jij krijgt ook werkelijk waar alles op dat bord. Shit voor je :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dit is zuur Flip (hoewel begrijpelijk). Je stelt je er toch mentaal op in...

Hebben ze een indicatie kunnen geven mbt hervatten van de werkzaamheden of is alles geannuleerd tot nader bericht?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Had ‘t al verwacht Flip; toen ik vrijdag m’n echo had hoorde ik al dat alle fert poli’s aan het sluiten was en jij kent Daisyliz ook, die was ook al afgebeld.

Wel enorm balen :hug:

Ik mag ook geen coschappen meer lopen. Werkte nota bene op de IC, was over 7 weken afgestudeerd arts dus ze hadden me goed kunnen gebruiken zou je denken. Nu maar de vraag wanneer ik klaar ben. Mja, het is wat het is, we moeten allemaal inleveren helaas. De een wat meer dan de ander.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Wat balen Flip, of het nou te verwachten was of niet. Inderdaad, een totale pandemie had je nog op de lijst staan volgens mij. Aan de andere kant is dit ook niet een moment waarop je veel heen en weer wilt hoeven reizen, evt extra onderzoeken die afgezegd worden etc.

(En even tussendoor: Lux, wat leuk om te lezen! Stom van je co-schap, maar ik kan me voorstellen dat ze nu gewoon even geen tijd hebben daar voor supervisie. Zat je op ‘onze’ IC of extern?)
Wat ontzettend k&% Flipje :hug:
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
16-03-2020 19:47
Wat balen Flip, of het nou te verwachten was of niet. Inderdaad, een totale pandemie had je nog op de lijst staan volgens mij. Aan de andere kant is dit ook niet een moment waarop je veel heen en weer wilt hoeven reizen, evt extra onderzoeken die afgezegd worden etc.

(En even tussendoor: Lux, wat leuk om te lezen! Stom van je co-schap, maar ik kan me voorstellen dat ze nu gewoon even geen tijd hebben daar voor supervisie. Zat je op ‘onze’ IC of extern?)
Op onze IC, en die was er helemaal niet blij mee, is van hogerhand besloten. Wij doen in principe hetzelfde als de anios/aios en werken onder directe supervisie van een staflid, dus ze zijn 4 man kwijt in de periode dat ze het ‘t drukst krijgen.
Ik snap de maatregel wel, al die studenten zijn ook een risico, en ik ben zeker niet tegen de coassistenten (deels) weren, maar in ons geval is het wel een beetje een wrange maatregel, voor zowel de afdeling als de co’s. Mja, like I said: het is wat het is.

En dank je :) ik heb besloten me voorlopig maar op het uitbroeden van deze spruit te richten.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Wat enorm balen Flip. Neem aan dat ze dus gewoon niet zijn gaan ontdooien? Niet dat je er straks ook een kwijt bent ofzo.

Lux dat vind ik wel bizar. Mensen die in pensioen zijn of thuis zitten met een (niet besmettelijke) ziekte roepen ze op en mensen die nog 7 (dus eigenlijk al klaar zijn) laten ze gaan. Raar hoor. Maar idd even op jezelf richten dan maar.
Ben je dan over 7 wk wel gewoon klaar of wordt t allemaal opgeschort?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven