Gezondheid alle pijlers

Kleine rode vlekjes op wang

17-03-2020 00:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Vivaers,

Al ruim een maand heb ik last van 2 kleine rode vlekjes op mijn wang. Mogelijk dat hier eerst kleine puistjes zaten maar dat weet ik niet zeker. Nu het corona virus heerst ga ik zeker niet hiervoor naar een huisarts. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? En belangrijker nog, hoe kom ik hier van af?

Ik vind het nu echt heel erg vervelend worden namelijk.

Ps: Kan ik hier foto's plaatsen? Dan geeft dat meer duidelijkheid

Alvast super bedankt! :-D
Alle reacties Link kopieren
Je kan met je ha overleggen of je een foto mag opsturen, zij sturen dit door naar een darmatoloog.

Medisch advirs vragen mag niet op t forum.
Ik had dat ook eens na een puistje, gewoon een gesprongen adertje, een klein bloedblaasje. Ik heb het dicht laten branden in een kliniek. 5 minuutjes en ik stond weer buiten.
Alle reacties Link kopieren
Eczeem?
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
17-03-2020 10:15
Eczeem?
Heb wel seborroisch eczeem op het gezicht, Maar dit lijkt degelijk wel iets anders
Alle reacties Link kopieren
Rosacea?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
17-03-2020 17:17
Rosacea?
Ik weet dat dat het niet is!:D
Hebben jullie ook nog tips qua cremes of iets?
Alle reacties Link kopieren
Max1996 schreef:
17-03-2020 20:29
Ik weet dat dat het niet is!:D
Hebben jullie ook nog tips qua cremes of iets?
Vet houden.
Alle reacties Link kopieren
Het zit er nog steeds! Nu is het ontstoken lijkt het wel.. Iemand met de gouden tip??
Alle reacties Link kopieren
Huisarts. In elk geval even bellen. Waarschijnlijk vragen ze je om een foto te sturen.

Het kan vanalles zijn en het is niet zo dat je geen contact mag opnemen omdat je geen corona hebt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt gewoon naar de huisarts hoor. Grote kans dat ze corona verdachten in aparte ruimte /locatie zien.

Ik moest ook naar de huisarts, iets laten controleren. Mocht sowieso buiten wachten ipv in wachtkamer. Als ik bang was geweest voor corona, hadden we t consult ook buiten kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn nu ook huisartsen die via skype/facetime consult houden.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven