Entertainment alle pijlers

The Walking Dead : The Storm Is Coming

16-02-2019 09:40 531 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
"You came into our land. Killed our kind. Now we explore your land, learn about your people. You will see many of us. You will know us. You will fear us."



Afbeelding



Welkom in een nieuwe topic over ons favoriete serie


The Walking Dead

Laten we hier weer gezellig praten over de acteurs, over de serie zelf

kort samenvatting van tot nu toe :

Er zijn al wat jaren verstreken na "Rick zijn dood"
er is wat mysterieus gaande waardoor The Family niet meer in het geheel lijkt
Er zijn karakters verdwenen en er zijn een paar nieuwe gezichten terug gekomen en ook nieuwe vijanden
The whisperers, de mensen met Walkers huiden en maskers

Ook Negan leeft nog en is vrijgelaten
Zal Negan The Family helpen of niet ? Waar is zijn loyaliteit ?

En Wat gebeurd er als ze over de grenzen heen gaan van the whisperers ?

De laatste keer zaten zo door een onnodige actie van Carol in een grot komen ze vrij of niet
Wat gaat er allemaal gebeuren in S10B ?



Afbeelding

Wat betreft spoilers hielden we ons altijd aan de tijden die fox uitzend
inmiddels zijn die wat veranderd


The Walking Dead word uitgezonden op fox om :

en MAANDAG AVOND om 22u



Kijk je eerder of tussen deze tijd plaats de spoilers graag in het wit


Na maandag 23u kan er vrij uit over de afgelopen aflevering worden gesproken


Deze Openingspost is nog onder constructie
Grote kans bestaat dat er nog veel gewijzigd zal worden naarmate seizoen vordert
zie je veel fouten meld het even dan wijzig ik het graag



Vorig topic

entertainment/the-walking-dead-team-viv ... #p29079700
mamsvan wijzigde dit bericht op 24-02-2020 14:54
25.13% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
vloerkleed schreef:
10-03-2020 07:44
Het kwam op mij over alsof Daryl aan het afscheid nemen van iedereen was beloofd niet veel goeds.
Ja! Ik dacht hetzelfde! Maar hij heeft het eind van de aflevering gehaald... ik verwacht wel dat er een paar het niet gaan redden. Ik vrees ook voor Eugene eigenlijk... met zijn ‘date’...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat die date de volgende vijand wordt in zo'n trant.
Er komen nog 5 afleveringen volgens Wikipedia ik hoop dat het dan wel klaar is met alpha enzo
Alle reacties Link kopieren Quote
Net gekeken opgenomen van Fox.
Was wel abrupt afgelopen.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik loop een beetje achter want kijk nu pas de afgelopen aflevering. Het boeit me niet zo meer merk ik. Alpha vind ik ook weer heel stom.
pepexx schreef:
11-03-2020 23:03
Net gekeken opgenomen van Fox.
Was wel abrupt afgelopen.

Ja dat ging een beetje snel. Weinig verrassend ook.

Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
vloerkleed schreef:
11-03-2020 06:55
Ik denk dat die date de volgende vijand wordt in zo'n trant.
Dat gevoel heb ik ook een beetje, dat Eugene ergens intrapt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blijf even van instagram af als je sommige karakters volgt en je de aflevering nog niet gezien: echt een mega spoiler.. heb snel weggeklikt maar als ik denk dat wat ik zag klopt... nu al zin in de aflevering!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg niemand van ze maar klik er blijkbaar wel regelmatig op want heb volgens mij ook een spoiler gezien.
Wordt wel een spannende aflevering volgens mij
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg ook niemand meer. Juist om spoilers te voorkomen. Nu zou ik dat niet meer zo erg vinden als vroeger maar toch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh boy... dit wordt volgens mij net zo’n aflevering als die aflevering waarin er een heleboel met hun hoofd op een staak eindigden... :cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat gok ik ook ja wel heel erg spannend
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes negan 🎊🎊carol had ik dan niet zien aankomen
Alle reacties Link kopieren Quote
O wauw! Ik dacht gezien te hebben dat we van nog iemand afscheid moesten nemen, de ene spoiler kwam wel uit... de andere niet! Woohoo!
Maar wauw... was een heerlijke aflevering! En dat eind... echt wtf! Carol?
Alle reacties Link kopieren Quote
vloerkleed schreef:
16-03-2020 22:58
Yes negan 🎊🎊carol had ik dan niet zien aankomen
Hadden zij een deal of zo? Kan me het niet herinneren!
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is toch duidelijk ?
Carol heeft Negan bevrijd en hij moest dit doen

Ik kijk de aflevering momenteel
Ik had heel veel stukjes al gezien via YouTube nadat ik er over gelezen had..

Ik heb helaas een aflevering niet meer kunnen zien dat was net na de grot gebeuren

Ik had het opgenomen maar we hebben sinds eind vorig week een nieuwe box gekregen dus weg alle opnames
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ze hebben de comics vrij letterlijk gevolgd dus echt een verrassing was het voor mij niet. Maar evengoed wel een goede oplossing, denk ik. Nu die andere nog. :-?
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
17-03-2020 11:12
Ze hebben de comics vrij letterlijk gevolgd dus echt een verrassing was het voor mij niet. Maar evengoed wel een goede oplossing, denk ik. Nu die andere nog. :-?
Ik ken de comics niet, dus voor mij was het wel een soort van verrassing, had halverwege al wel het idee dat Negan haar wat aan ging doen. Maar vooral dat Carol degene is die hem heeft laten ontsnappen, hebben we dat gezien destijds? Kan het me niet meer herinneren eerlijk gezegd...
Benieuwd wat Negan nu gaat doen! (En dat zal vast in de comics staan, maar die zoek ik nu niet op! )
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow, geweldig.
Ik had al wel door dat het een ander hutje was.
Nog leuker was geweest als Carol achter de deur had gestaan en meteen had uitgehaald.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Poeh wat een goeie aflevering zeg! De comics waren net te lang geleden voor mij om echt nog goed te weten hoe het zou gaan allemaal. Zat continu op het puntje van mijn stoel. Zelfs nadat ik mezelf in dit topic al een klein beetje had laten spoilen :facepalm:

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Negan. Ik denk alleen dat we volgende week weer bij Michonne zullen belanden. Heb alleen geen idee meer hoe het zat met die verhaallijn.
Michonne is met die ene kerel meegegaan naar dat eiland waar veel wapens zouden zijn. Dus die zal wel op het laatste moment met een tank aan komen zetten om de overgebleven horde te pletten of zo. ;-D
RikM schreef:
17-03-2020 22:27
Michonne is met die ene kerel meegegaan naar dat eiland waar veel wapens zouden zijn. Dus die zal wel op het laatste moment met een tank aan komen zetten om de overgebleven horde te pletten of zo. ;-D
Ohja, thanks! Maar die gaat toch de serie verlaten? Misschien valt ze er wel onder ofzo.
Ja, daar moet je wel op rekenen. Maar ik geloof dat ze mogelijk nog terugkomt in de film (met Rick), dus ik denk niet dat ze doodgaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vond Carol niet de katana van Michonne op/nabij de plek waar die walker vanonder het gras omhoog kwam? Of wat was het dan voor langwerpig ding dat ze pakte...
Alle reacties Link kopieren Quote
Florette schreef:
17-03-2020 23:04
Vond Carol niet de katana van Michonne op/nabij de plek waar die walker vanonder het gras omhoog kwam? Of wat was het dan voor langwerpig ding dat ze pakte...

Dat was meer een oud geweer uit de burgeroorlog.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
18-03-2020 09:11
Dat was meer een oud geweer uit de burgeroorlog.
Ik dacht dat het de stok van Lydia was.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven