Slijm afscheiding

20-03-2020 13:07 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
‭ Normaal gesproken heb ik rond mijn vruchtbare periode wel eens dat ik wat afscheiding opmerk tijdens het vegen op het toilet. Alleen heb ik deze maand plots al een paar dagen wat meer slijmerigs (soort van snottebel) uit mijn vagina. Waar kan dit door komen en moet ik me zorgen maken? Ik ben ongeveer 14/15 dagen geleden overigens ongesteld geworden.
Alle reacties Link kopieren
Als het niet ruikt, geen rare kleur heeft en je geen jeuk e.d. hebt hoef je je geen zorgen te maken.
Dan is het gewoon afscheiding rond de periode dat je vruchtbaar bent. En ja, soms is het haast snotterbellensubstantie.
Alle reacties Link kopieren
ruikt het?
jeukt het?

veel seks gehad?
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen jeuk of geur. Maakte me alleen zorgen omdat ik normaal weinig heb, een dagje of twee max. En nu al wat dagen achter elkaar. Als het maar geen zwangerschap is..
Savagezzz schreef:
20-03-2020 14:12
Nee, geen jeuk of geur. Maakte me alleen zorgen omdat ik normaal weinig heb, een dagje of twee max. En nu al wat dagen achter elkaar. Als het maar geen zwangerschap is..
Ik heb dat helaas altijd en elke dag en ben toch echt niet zwanger. Ik zou me niet zoveel zorgen maken en anders kun je altijd nog een zwangerschapstest doen.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
20-03-2020 14:21
Ik heb dat helaas altijd en elke dag en ben toch echt niet zwanger. Ik zou me niet zoveel zorgen maken en anders kun je altijd nog een zwangerschapstest doen.
Ah oke, nee ik dacht omdat een van de zwangersfhapsverschijnselen was dat je meer afscheiding krijgt. Maar ze heeft al een ongesteldheid erop zitten en erna geen seks gehad nog (laatste keer was dus een week of 5 geleden).

Maar het is dus ook normaal als je normaal niet zovaak afscheiding treft, dat er ineens wel dagen achter elkaar te vinden is?
Savagezzz schreef:
20-03-2020 14:33
Ah oke, nee ik dacht omdat een van de zwangersfhapsverschijnselen was dat je meer afscheiding krijgt. Maar ze heeft al een ongesteldheid erop zitten en erna geen seks gehad nog (laatste keer was dus een week of 5 geleden).

Maar het is dus ook normaal als je normaal niet zovaak afscheiding treft, dat er ineens wel dagen achter elkaar te vinden is?
Gaat het nu om jou of om een ander? De ene keer zeg je 'ik' en de andere keer 'ze.'
Maar of het normaal is als je normaal niet zoveel afscheiding hebt? Geen idee eerlijk gezegd. Mijn menstruatie is soms ook erger dan normaal, maar toch is er dan niets aan de hand. Dus of je wacht af of het nog een keer gebeurd, of je doet een test.
Alle reacties Link kopieren
Tis idd voor mn vriendin en plak haar berichten. Vind het toch wel heel apart.. ook vandaag echt klodders die eruit komen bij het plassen. Terwijl ze gewoon een normale ongesteldheid had 2 weken geleden
Alle reacties Link kopieren
Savagezzz schreef:
20-03-2020 18:32
Tis idd voor mn vriendin en plak haar berichten. Vind het toch wel heel apart.. ook vandaag echt klodders die eruit komen bij het plassen. Terwijl ze gewoon een normale ongesteldheid had 2 weken geleden
Het is gewoon Voor jezelf
Savagezzz schreef:
20-03-2020 18:32
Tis idd voor mn vriendin en plak haar berichten. Vind het toch wel heel apart.. ook vandaag echt klodders die eruit komen bij het plassen. Terwijl ze gewoon een normale ongesteldheid had 2 weken geleden
Is er een kans op een soa?
Als er echt klodders uitkomen, zou ik de huisarts eens bellen.
Alle reacties Link kopieren
Klodders bij het plassen? Dat is je blaas
lilalinda schreef:
20-03-2020 20:37
Klodders bij het plassen? Dat is je blaas
Hoeft niet per se. Het kan er gelijktijdig uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen soa. Met klodders bedoel ik dat ze echt snottebellen soortige substanties ziet tijdens het vegen na het plassen bijv.
Alle reacties Link kopieren
Savagezzz schreef:
20-03-2020 20:56
Nee, geen soa. Met klodders bedoel ik dat ze echt snottebellen soortige substanties ziet tijdens het vegen na het plassen bijv.
Elke maand??
Savagezzz schreef:
20-03-2020 20:56
Nee, geen soa. Met klodders bedoel ik dat ze echt snottebellen soortige substanties ziet tijdens het vegen na het plassen bijv.
Tja, bij mij is dat normaal. Als het ineens verandert is, zou ik het toch laten onderzoeken.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-03-2020 21:01
Elke maand??
Nee, alleen deze dagen. De vorige maanden gewoon eens of tweemaal per maand wat afscheiding.
Alle reacties Link kopieren
Savagezzz schreef:
20-03-2020 21:17
Nee, alleen deze dagen. De vorige maanden gewoon eens of tweemaal per maand wat afscheiding.
Dan even afwachten, nergens aankomen. Wassen met alleen water. Vaker schone, katoenen slip
Kan het sperma zijn?
Alle reacties Link kopieren
Is ze onlangs gestopt met een vorm van anticonceptie? Bij mij werd mijn afscheiding rond mijn eisprong heftiger naarmate ik langer gestopt was met de pil.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
21-03-2020 08:10
Kan het sperma zijn?
Nee, al zeker 2,5 week geen seks gehad en dat was met condoom. 5 weken geleden wel zonder condoom maar op tijd teruggetrokken.
Alle reacties Link kopieren
kevers schreef:
21-03-2020 08:14
Is ze onlangs gestopt met een vorm van anticonceptie? Bij mij werd mijn afscheiding rond mijn eisprong heftiger naarmate ik langer gestopt was met de pil.
Ook dit niet nee.. ze gebruikt geen pil of iets dergelijks. Het is wel nu deze dagen dr vruchtbare periode dus eisprong.
Alle reacties Link kopieren
Heel normaal.. kan ook per cyclus verschillen. Zolang het niet vreemd ruikt of jeukt zou ik me geen zorgen maken
Ik zou mij er geen zorgen om maken. En als jij je wel zorgen maakt moet je de huisarts bellen.
“Alleen heb ik deze maand plots al een paar dagen wat meer slijmerigs (soort van snottebel) uit mijn vagina“
Charles_Gentle28 schreef:
21-03-2020 08:10
Kan het sperma zijn?

Goeie diagnose....
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat ik me zorgen maak doordat het er is, maar meer doordat het er eerst niet echt was en deze maand wel. Ik dacht meteen aan eventuele zwangerschapssymptoon: toename afscheiding.. maar goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven