Gebruikers van Ziggo movies&series

21-03-2020 21:49 21 berichten
Hoi,

Zijn er hier gebruikers van Ziggo movies&series via de Mediabox XL? Ik kom er echt niet uit. Ik kijk al jaren Netflix. Sinds kort heb ik bij mijn Ziggo abo ook movies&series. Ik irriteer me mateloos aan de navigatie in dat menu. Stel ik kijk een serie, op dit moment The Pier. Dan moet ik elke leer via on demand - naar series - naar zoeken - naar The Pier intypen en dan kan ik starten. The pier staat niet vooraan in een van de lijstjes die op het startscherm staan. Dan moet ik die lijstjes helemaal doorlopen.

Wat doe ik verkeerd? Heeft iemand een idee?

Ik weet 't, in deze tijd is dit maar een flutprobleem. Maar hopelijk kan toch iemand me even helpen. Ik zie mezelf niet echt als een digibeet maar mogelijk ben ik het toch :biggrin:
.
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 21-03-2020 21:54
96.43% gewijzigd
Het is gewoon een kutsysteem. Ik moet ook echt elke keer ondertitels aanzetten.
Alle reacties Link kopieren
Via je afstandsbediening (tv portal) en dan werkt het wel met "verder kijken ".
Ik herken het, geen oplossing helaas
Magick88 schreef:
21-03-2020 21:59
Via je afstandsbediening (tv portal) en dan werkt het wel met "verder kijken ".
Alleen bij een gestarte aflevering. Als hij uit is geweest, moet je weer zoeken
Bekend, ook met de ondertiteling. Behalve als je een ijslandse serie kijkt, de voorkeur IJslands gesproken kan hij blijkbaar wel tot de eeuwigheid onthouden.
Maargoed, toch wel lol van.
gizzmo-returns schreef:
21-03-2020 22:02
Alleen bij een gestarte aflevering. Als hij uit is geweest, moet je weer zoeken
Precies. Ik kijk de aflevering meestal wel af. En dan staat t niet bij verder kijken.
Jammer dat jullie er ook last van hebben! Ik ga 't niet veel gebruiken als dit zo blijft. Maar The Pier wilde ik toch wel zien.
Alle reacties Link kopieren
The Pier is echt n gave serie ja! Ik weet niet beter dan dat ik gewoon op titel iets moet opzoeken bij Ziggo.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
carrie-bradshaw schreef:
21-03-2020 22:43
The Pier is echt n gave serie ja! Ik weet niet beter dan dat ik gewoon op titel iets moet opzoeken bij Ziggo.
Ja maar dus elke keer opnieuw? Misschien is de oplossing gewoon om alles te bingen 🤭
Ik zet de series die ik wil kijken op mijn kijklijst en dan gebruik ik verder kijken, dan ga ik wel automatisch verder naar de volgende aflevering. Plus dat ik een overzicht heb van de verschillende series die ik volg. Dus er is een oplossing. :)

Ik vind mijn kijklijst via de optie bewaard. :)
anoniem_646b34f3abac4 wijzigde dit bericht op 21-03-2020 22:57
9.06% gewijzigd
-Darkside- schreef:
21-03-2020 21:54
Het is gewoon een kutsysteem. Ik moet ook echt elke keer ondertitels aanzetten.
Dat heb ik alleen op mijn Ipad, op mijn laptop pakt hij automatisch de ondertiteling op. Geen idee waarom hij dit niet doet bij mijn Ipad.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een Horizon box? Dan kun je gewoon op de menu knop drukken, zoeken en dan tikken wat je wil zien. Dit werkt ook voor tv programma's.
impossiblegirl schreef:
21-03-2020 22:54
Ik zet de series die ik wil kijken op mijn kijklijst en dan gebruik ik verder kijken, dan ga ik wel automatisch verder naar de volgende aflevering. Plus dat ik een overzicht heb van de verschillende series die ik volg. Dus er is een oplossing. :)

Ik vind mijn kijklijst via de optie bewaard. :)
Op de tv?? Of alleen op tablet of telefoon?
Ugli schreef:
21-03-2020 23:52
Heb je een Horizon box? Dan kun je gewoon op de menu knop drukken, zoeken en dan tikken wat je wil zien. Dit werkt ook voor tv programma's.
Oh super! Dit ga ik morgen meteen proberen. De Mediabox XL is de opvolger van de Horizon.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een horion box en nu de mediabox XL en weet je wat, hetzelfde ding met dezelfde ruk navigatie. Voorheen 2 jaar terug had je dat wel dat je gewoon kon doorkijken al was de aflevering afgelopen. ZO opeens was dat weg. Niet optimaal maar goed, daar heb je weer series die ze ergens anders dan weer niet hebben.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik zit ook altijd met die menu’s te klooien. Nee echt gebruiksvriendelijk vind ik het niet.
Bedankt voor jullie reacties! Het lag dus niet aan mij :proud:
Ik snap niet waarom ze niet eenzelfde systeem als netflix gebruiken. Dat werkt gewoon fijn.
Ik heb movies & series gratis bij mijn mobiele abonnement, maar ik kijk er amper naar omdat het gewoon zo slecht werkt.
-Darkside- schreef:
22-03-2020 09:24
Ik snap niet waarom ze niet eenzelfde systeem als netflix gebruiken. Dat werkt gewoon fijn.
Ik heb movies & series gratis bij mijn mobiele abonnement, maar ik kijk er amper naar omdat het gewoon zo slecht werkt.
Helemaal mee eens! Maar sommige series staan alleen op Ziggo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven