Hij valt normaal op kleine brunettes, ik ben blond

24-03-2020 10:41 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vriend zei laatst dat hij toen hij mij zag dacht 'wat raar, ik val normaal op kleine brunettes. Maar deze blonde meid heeft iets, ik weet niet wat het is maar ik vind haar interessant'. Nou prima. Ik ben groter en blond.
Maar nu is het zo dat hij minder zin heeft in seks dan andere mannen die ik voorheen kende. En ook heeft hij eens beaamt dat mijn dijen wellicht wat steviger kunnen (ik zei dat dit 1 van mijn doelen was met sporten). Zou het kunnen dat hij me toch net minder aantrekkelijk vindt dan die kleine brunettes maar wel voor me gaat (want dat doet hij!) omdat ik verder veel heb wat hij zoekt qua karakter? Hij zegt ook vaak dat het zo fijn en ontspannen met mij is. Hij zegt ook dat de verliefdheid anders is en beter. Niet zo dierlijk en hormonaal als toen hij jonger was maar heel volwassen en stabiel. Overigens zegt hij wel vaak dat ik mooi en knap ben
daraknakat wijzigde dit bericht op 24-03-2020 10:44
12.56% gewijzigd
Thuis sporten en je haar blonderen, opgelost.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
24-03-2020 10:43
Thuis sporten en je haar blonderen, opgelost.
Hij valt op brunettes :). Ik wil toch liever iemand die me prachtig vind zoals ik ben denk ik haha
Alle reacties Link kopieren
als het dezelfde jongen is, als uit je eerdere topics
moet je Of klaar zijn met hem, of jezelf eens een rotschop verkopen
Alle reacties Link kopieren
Daraknakat schreef:
24-03-2020 10:45
Hij valt op brunettes :). Ik wil toch liever iemand die me prachtig vind zoals ik ben denk ik haha
Maar je wilt wel aan je dijen gaan werken, omdat hij vindt dat deze steviger mogen
Alle reacties Link kopieren
Eennieuwestart schreef:
24-03-2020 10:47
Maar je wilt wel aan je dijen gaan werken, omdat hij vindt dat deze steviger mogen
Nee dat was al een doel dat ik had voor mezelf. Toen dit doel ter sprake kwam beaamde hij dat ze inderdaad wat steviger kunnen
Alle reacties Link kopieren
Dus jij denkt dat hij minder zin in sex heeft dan je vorige vrienden omdat hij je niet zo aantrekkelijk vindt? Vraag het hem eens. Of beter gezegd: vertel hem eens dat je eigenlijk wel meer sex zou willen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Daraknakat schreef:
24-03-2020 10:49
Nee dat was al een doel dat ik had voor mezelf. Toen dit doel ter sprake kwam beaamde hij dat ze inderdaad wat steviger kunnen
Tja, wat je niet wil horen moet je niet vragen. Wees blij dat je een eerlijke man hebt getroffen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Mijn lief vindt me geweldig zoals ik ben. Zijn verliefdheid is echt behoorlijk fysiek, zal ik maar zeggen en hij is al heel lang volwassenen. Ik zou ook echt niet anders willen. Ik denk eerlijk gezegd dat dit een gevalletje 'not that into you' is.
You say potato.
I say vodka.
Alle reacties Link kopieren
iemand die niet weet wanneer hij zijn mond moet houden, die is pas niet mijn type
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
PilarPalabundar schreef:
24-03-2020 10:50
Mijn lief vindt me geweldig zoals ik ben. Zijn verliefdheid is echt behoorlijk fysiek, zal ik maar zeggen en hij is al heel lang volwassenen. Ik zou ook echt niet anders willen. Ik denk eerlijk gezegd dat dit een gevalletje 'not that into you' is.
Ja dat zou ik ook denken maar hij zegt wel dat ik 'de vrouw' voor hem ben, dat hij zichzelf maar een bofkont vind dat ik hem leuk vind als hij naar me kijkt, dat ik de mooiste vrouw ben die hij kent, dat hij me gelukkig wil maken en nog superlang met mij wil zijn en een toekomst op wil bouwen etc.
Alle reacties Link kopieren
Daraknakat schreef:
24-03-2020 10:52
Ja dat zou ik ook denken maar hij zegt wel dat ik 'de vrouw' voor hem ben, dat hij zichzelf maar een bofkont vind dat ik hem leuk vind als hij naar me kijkt, dat ik de mooiste vrouw ben die hij kent, dat hij me gelukkig wil maken en nog superlang met mij wil zijn en een toekomst op wil bouwen etc.
en waarom twijfel jij dan aan hem??
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan is het dus de vraag of je hem op zijn woord en gedrag gaat geloven of dat je liever blijft twijfelen. Jouw keuze.

Of ben je zelf niet zo enthousiast over hem? Mag ook hè.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Heb je überhaupt al eens met hem besproken dat jij vind dat hij niet zo vaak sex wil? Niet echt eerlijk om hier wel te gaan klagen zonder eerst zelf actie te ondernemen...

En dat hij normaal op een ander type valt kan toch? Wees blij dat hij daar eerlijk over is, hij had ook kunnen liegen.

Verder is hij helemaal gek op je dus wat is het probleem dan? Praat met hem in plaats van met ons...
panda1987 wijzigde dit bericht op 24-03-2020 10:55
14.87% gewijzigd
Daraknakat schreef:
24-03-2020 10:52
Ja dat zou ik ook denken maar hij zegt wel dat ik 'de vrouw' voor hem ben, dat hij zichzelf maar een bofkont vind dat ik hem leuk vind als hij naar me kijkt, dat ik de mooiste vrouw ben die hij kent, dat hij me gelukkig wil maken en nog superlang met mij wil zijn en een toekomst op wil bouwen etc.
Wat maakt dan dat je alsnog twijfelt?
Alle reacties Link kopieren
Tja, en ik val op grote, donkere, rijke mannen
Moet je kijken waar ik 20 jaar mee getrouwd ben...
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Daraknakat schreef:
24-03-2020 10:52
Ja dat zou ik ook denken maar hij zegt wel dat ik 'de vrouw' voor hem ben, dat hij zichzelf maar een bofkont vind dat ik hem leuk vind als hij naar me kijkt, dat ik de mooiste vrouw ben die hij kent, dat hij me gelukkig wil maken en nog superlang met mij wil zijn en een toekomst op wil bouwen etc.
Wat doe je moeilijk zeg!
Alle reacties Link kopieren
"Ik hield altijd van Brunettes, maar nu houd ik het op blond"
Al een hele oude liedtekst van Louis Neefs, voor Martine Bijl.
Dus je vriend is de enige niet die van voorkeur verandert
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Train die dijen tot je een Olga Onatopp kan doen bij hem. Dan piept hij wel anders. Of helemaal niet meer.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Pft... er is hier ook ergens een topic over wat waren je wensen/voorkeuren en waar ben je mee thuisgekomen. Genoeg vrouwen die toch aan een heel ander type zijn blijven plakken dan ze dachten.

En wat maakt een haarkleur nu echt uit? Als er iets is dat bij veel vrouwen nep is, is het wel de haarkleur!

To, waarschijnlijk heeft hij gewoon een lager libido dan jij. Maar het is toch diezelfde als uit je andere topic? Heb je daar dan echt zin in?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
waarom vraag je je niet af of die vriend wel normaal is. Met zijn opmerkingen probeert hij je onzeker te maken
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
24-03-2020 11:43
Pft... er is hier ook ergens een topic over wat waren je wensen/voorkeuren en waar ben je mee thuisgekomen. Genoeg vrouwen die toch aan een heel ander type zijn blijven plakken dan ze dachten.

En wat maakt een haarkleur nu echt uit? Als er iets is dat bij veel vrouwen nep is, is het wel de haarkleur!

To, waarschijnlijk heeft hij gewoon een lager libido dan jij. Maar het is toch diezelfde als uit je andere topic? Heb je daar dan echt zin in?
Het gaat meer om het hele 'type'. Hij valt op mediterrane/Latina dames en ik ben echt een oerhollandse.. Het is dezelfde als de jongen met het moeizame verleden en die van social media. Die daarvoor was een andere :)
Alle reacties Link kopieren
Daraknakat schreef:
24-03-2020 11:54
Het gaat meer om het hele 'type'. Hij valt op mediterrane/Latina dames en ik ben echt een oerhollandse.. Het is dezelfde als de jongen met het moeizame verleden en die van social media. Die daarvoor was een andere :)
Ja, maar met die types is hij dus niet meer samen. Dat werkte dus niet. :lightbulb:
Maar echt laat je niet onzeker maken, omdat hij onzeker is (zo komt hij in jouw verhaal over), je bent inderdaad goed zoals je bent. En je bent ook een normaal persoon en niet een onbereikbare ster.

Geef wel goed je grenzen maakt, ik kan mij voorstellen dat het erg irritant is als hij het er regelmatig over heeft dat jij totaal niet bent waar hij voorheen op valt. Zoals ik zei, dat werkte niet, mag je ook best tegen hem zeggen. ;-)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Zeg dat je op ... valt en dat hij daar ook niet op lijkt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
24-03-2020 11:38
Train die dijen tot je een Olga Onatopp kan doen bij hem. Dan piept hij wel anders. Of helemaal niet meer.
:HA:
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven