Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Afbeelding
Deze neem ik regelmatig mee uit Duitsland; die of de framboos-variant, beiden zijn superlekker. Ze zijn gemaakt van lupine en smaken als milde yoghurt.
Maar voorlopig geen tripjes naar het buitenland dus op zoek naar iets wat er op lijkt en hier In de supermarkt te koop is, zal eens in dit topic teruglezen. ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
niekie1 schreef:
24-03-2020 21:14
Afbeelding
Deze neem ik regelmatig mee uit Duitsland; die of de framboos-variant, beiden zijn superlekker. Ze zijn gemaakt van lupine en smaken als milde yoghurt.
Maar voorlopig geen tripjes naar het buitenland dus op zoek naar iets wat er op lijkt en hier In de supermarkt te koop is, zal eens in dit topic teruglezen. ;-D
Mocht je iets vinden... Ik heb volgens mij zo ongeveer alles geprobeerd, maar niets zo lekker als deze!
apppie schreef:
24-03-2020 21:58
Mocht je iets vinden... Ik heb volgens mij zo ongeveer alles geprobeerd, maar niets zo lekker als deze!
Ai :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand de Milka chocoladepasta al geprobeerd?
Ik ga m morgen halen, ben heel benieuwd.

https://www.dirk.nl/boodschappen/brood- ... asta/58305

Volgens mij nu alleen nog bij Dirk en Emte te koop.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand gaf een tip voor de pindakaaseitjes van de hema, zijn inderdaad erg lekker!
Ze hadden ook tompouche en stroopwafelsmaak o.a, iemand die al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij de lidl hebben ze nu mango en banaan wraps. Ik heb ze gekocht maar weet eigenlijk niet goed wat ik er op zou kunnen doen. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren Quote
Deeeemilove schreef:
26-03-2020 22:56
Bij de lidl hebben ze nu mango en banaan wraps. Ik heb ze gekocht maar weet eigenlijk niet goed wat ik er op zou kunnen doen. Iemand tips?
Ik zag ze ook. Misschien met vers fruit, eventueel met ijs?
Alle reacties Link kopieren Quote
Deeeemilove schreef:
26-03-2020 22:56
Bij de lidl hebben ze nu mango en banaan wraps. Ik heb ze gekocht maar weet eigenlijk niet goed wat ik er op zou kunnen doen. Iemand tips?
Ik heb ze bij Xenos gekocht en had met fruit en slagroom gepland, toen kwam de bedrijfsleider en hij had het met kip en wortelroerbak gegeten. Wortel is ook wat zoetig en kip met (tropisch) fruit is ook best een gangbare combinatie en bij die roerbak eventueel nog wat blokjes ananas erdoor lijkt me ook wel wat.
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
mamaonbekend schreef:
03-04-2020 11:05
Nieuw:

Afbeelding

Ik vind deze lekker.
Ik had laatst hummus kip meegenomen.
Die heb ik nog niet geproefd.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik probeerde vandaag de 100% plantaardige chorizo worst van Garden Gourmet. Hij is erg sappig, ziet er gebakken lekker uit en is goed gekruid. Ik zou niet zeggen 'ja het is vlees-chorizo' want dan denk ik aan droge worst, maar het is meer een kruidige braadworst. Zou ik zeker weer kopen.

Afbeelding
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... et-flavour

Fanta (zero) secret flavour.

Ik vind 'm heerlijk.

Afbeelding
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 04-04-2020 10:54
34.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Van de week nieuwe variant meegenomen uit supermarkt, Grolsch minder zoet Radler

Afbeelding

Ik vond het geen aanrader, geef de voorkeur aan de normale
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
04-04-2020 00:30
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... et-flavour

Fanta (zero) secret flavour.

Ik vind 'm heerlijk.
Leuk concept, gaat op de lijst! Waar smaakt ie naar dan? :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
04-04-2020 10:02
Leuk concept, gaat op de lijst! Waar smaakt ie naar dan? :proud:
Dat wisten ze bij Fanta zelf waarschijnlijk ook niet :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
chocolol schreef:
03-04-2020 23:30
Ik probeerde vandaag de 100% plantaardige chorizo worst van Garden Gourmet. Hij is erg sappig, ziet er gebakken lekker uit en is goed gekruid. Ik zou niet zeggen 'ja het is vlees-chorizo' want dan denk ik aan droge worst, maar het is meer een kruidige braadworst. Zou ik zeker weer kopen.

Afbeelding
Ik heb die in de vega week ook geprobeerd, ik vond hem ook erg lekker. Goed gekruid en inderdaad heerlijk sappig.
Geen echt Chorizo gevoel maar toch aan te raden.

Ik eet sinds kort de Alpro Go On yoghurt en ik vind hem heelijk. Eindelijk een vegan yoghurt gevonden die dik is ( kwark achtig ) en goed vult.
Ik ben fan.
apppie schreef:
04-04-2020 10:02
Leuk concept, gaat op de lijst! Waar smaakt ie naar dan? :proud:

Groene appel (vind ik)
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
04-04-2020 10:54
Groene appel (vind ik)

Klopt, daar smaakt ie naar.
Ik vind 'm niet lekker, ik houd niet van snoep of drinken met appelsmaak.
Jammer, want ik vind de kleur zo leuk :-)

De Fanta exotic daarentegen vind ik HEERLIJK!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet niet of dit de juist plek is Maar zocht zelf eerst een review en kon die niet vinden dus wellicht heeft iemand hier iets aan. Heb de ‘nieuwe’ ritual van Jing (douchefoam) gekocht bij Rituals. Ik zeg ‘nieuw’. omdat dit de vernieuwde versie van Dao schijnt te zijn. Er zijn 2 lijnen, de sleep-lijn ( lichtgroen) en de relax (donkergroen). Van het laatste dus de douchefoam gekocht, ik hoopte dat ie fris en beetje zoetig zou zijn, er zit heilige Lotus in jujube (?). De eerste keer vond ik de geur wel lekker en fris. De tweede keer dacht ik iets in de geur te herkennen van vroeger, van de zomer, en ik hoewel ik het niet echt kon plaatsen was dat iets chemisch en niet perse iets lekkers. Zoals zonnebrand icm een rubberen luchtbed. Ik kan dat chemische nu niet meer ‘onruiken’ en vind m dus niet meer zo lekker. Bij de bestelling zat echter een setje met mini’s uit de sleep-lijn en die vind ik echt lekker! Ook meer fris, bevat sandelhout en lavendel, maar gelukkig niet overheersend. In dat setje zit een mini handbalm, pillow mist en meditatiekaarsje. Echt lekker als je voor t slapen hiermee nog even je insmeert en pillowmist is echt fijn! Had trouwens ook de bodymist van de Amsterdam Collection besteld en die ruikt echt heel lekker, een beetje bloemig maar fris en een beetje luxe.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
chocolol schreef:
03-04-2020 23:30
Ik probeerde vandaag de 100% plantaardige chorizo worst van Garden Gourmet. Hij is erg sappig, ziet er gebakken lekker uit en is goed gekruid. Ik zou niet zeggen 'ja het is vlees-chorizo' want dan denk ik aan droge worst, maar het is meer een kruidige braadworst. Zou ik zeker weer kopen.

Afbeelding
Ah dat klinkt goed! Ga er naar op zoek.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben benieuwd Monkeytown! Helaas is de Rituals winkel dicht hier, als die weer opengaat zal ik eens ruiken aan nieuwe collectie :)
Alle reacties Link kopieren Quote
chocolol schreef:
03-04-2020 23:30
Ik probeerde vandaag de 100% plantaardige chorizo worst van Garden Gourmet. Hij is erg sappig, ziet er gebakken lekker uit en is goed gekruid. Ik zou niet zeggen 'ja het is vlees-chorizo' want dan denk ik aan droge worst, maar het is meer een kruidige braadworst. Zou ik zeker weer kopen.

Afbeelding
Leuk, die ligt hier in de koelkast.

Dit ook Afbeelding
Schreeuwend duur en vies.

(Ik hoopte dat het op de havergurt van Oatly zou lijken, die hier niet te krijgen is, maar het is beige, wee-zoet en kost 3 euro voor 350 gram.)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe eten jullie die chorizo? op brood in plakjes of als onderdeel van de maaltijd?
Alle reacties Link kopieren Quote
ik gooi chorizo in de italiaanse spinaziestamppot
Alle reacties Link kopieren Quote
Arizona15 schreef:
05-04-2020 11:44
Hoe eten jullie die chorizo? op brood in plakjes of als onderdeel van de maaltijd?

Die van het plaatje is meer een braadworstachtige type, dus ik bak hem en eet er dan wat groente en rijst/brood/etc bij. Laatst lekker met stukjes stokbrood, knoflooksaus en salade.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven