Op zoek...

25-03-2020 09:58 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste post hier, ik heb gezocht of deze vraag eerder is gesteld maar ben niets tegen gekomen. Ik ben sinds kort gescheiden na een huwelijk van meer dan 20 jaar, een van de redenen hiervan is dat ik een hoog libido heb en mijn ex meer op een diepvries lijkt dan op een mens. Nu stam ik uit de tijd dat je contacten in real life tegenkwam en ik heb ook geen behoefte om anno 2020 mijn heil online te gaan zoeken. Naar een hoer, parenclub of tinder gaan is voor mij geen optie, ik ben iemand die graag flirt en ook een date/scharrel liever tegenkomt dan online zoekt. Ik ben dus op zoek naar mensen die hier ook mee te maken hebben gehad en wat hun ervaringen zijn en graag deze met mij willen delen. Concreet vraag ik mij af, waar kom je singles van rond de 40 tegen? laatst ben ik met een stel vrienden uitgeweest maar er lopen alleen meiden rond die net zo oud zijn als mijn eigen dochter maar ik ben absoluut niet op zoek naar een oppas kindje.
Alle reacties Link kopieren
de kroeg in, maar wel de juiste kroeg (en pas na 1 juni weer)
Een beetje respectvol over je ex praten en niet over een diepvries helpt al in hoe je overkomt.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
25-03-2020 10:02
Een beetje respectvol over je ex praten en niet over een diepvries helpt al in hoe je overkomt.
Dit
Alle reacties Link kopieren
pff dat kan nog ff duren dan, thx voor je reactie lilalinda
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
25-03-2020 10:02
Een beetje respectvol over je ex praten en niet over een diepvries helpt al in hoe je overkomt.
Idd.
Als iemand nog zo over zijn ex praat, dan betwijfel ik of je al klaar bent voor een nieuwe relatie. Buiten dat het onaantrekkelijk is.
Neem de tijd voor jezelf om aan de nieuwe situatie te wennen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
ahak schreef:
25-03-2020 09:58
en mijn ex meer op een diepvries lijkt dan op een mens.
Op die manier praat je niet over je ex.
Buiten. Maar op anderhalve meter afstand.
Odense* schreef:
25-03-2020 10:05
Op die manier praat je niet over je ex.
Wel als je een kansloos type bent. Kans is groot dat hij er zelf ook niks van bakte in bed en thuis. Dan heb ik niet eens een stekker nodig om in een vrieskist te veranderen.
.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
25-03-2020 10:05
Idd.
Als iemand nog zo over zijn ex praat, dan betwijfel ik of je al klaar bent voor een nieuwe relatie. Buiten dat het onaantrekkelijk is.
Neem de tijd voor jezelf om aan de nieuwe situatie te wennen.
en it takes 2 to tango
als zij een vrieskist werd, was hij waarschijnlijk een bokkenlul
het komt ergens vandaan
Alle reacties Link kopieren
Respect is het laatste wat ik voor haar heb gezien hoe het allemaal is gegaan maar dat weten jullie niet natuurlijk niet en ga ik jullie ook niet mee lastig vallen. Maar het neemt niet weg dat ik mijn best doe om dit te niet te laten zien.
Dat zeg ik. Kansloos dus.
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 10:09
Respect is het laatste wat ik voor haar heb gezien hoe het allemaal is gegaan maar dat weten jullie niet natuurlijk niet en ga ik jullie ook niet mee lastig vallen. Maar het neemt niet weg dat ik mijn best doe om dit te niet te laten zien.
pas je Topic even aan, maak er een vriendelijker verhaal van
krijg je andere tips
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 10:04
pff dat kan nog ff duren dan

Je schrijft dat je nog maar sinds kort gescheiden bent. Waarom heb je zo'n haast dat zelfs een paar maanden wachten al teveel is?
ahak schreef:
25-03-2020 09:58
Concreet vraag ik mij af, waar kom je singles van rond de 40 tegen?
Organiseer een reünie (in augustus) van je eindexamenjaar van je middelbare school. Dus alle examenkandidaten uit 1999. Tijdens het voorbereiden kom je al die leuke meisjes van weleer tegen op Facebook. Precies jouw leeftijd, wat wil je nog meer. En daar zitten genoeg single dames tussen.
Dit is een beproefde tip. Ik ken verschillende mannen die hun nieuwe vriendin hebben ontmoet op de reünie van hun school. Eentje kwam zijn stapmaatje tegen en heeft nu een relatie met diens zus.
anoniem_394844 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 10:13
0.32% gewijzigd
ahak schreef:
25-03-2020 09:58
Laatst ben ik met een stel vrienden uitgeweest maar er lopen alleen meiden rond die net zo oud zijn als mijn eigen dochter maar ik ben absoluut niet op zoek naar een oppas kindje.
Stuur naar al die vrienden een appje of ze een leuke zus of nicht hebben.
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 10:09
Respect is het laatste wat ik voor haar heb

Dat blijkt, en dat siert je niet. Vrouwen hebben geen zin in een vent die respectloos omgaat met/praat over zijn ex(en). Dat is namelijk een voorbode van hoe hij ooit over hen gaat denken/praten.
Alle reacties Link kopieren
sinds kort bedoel ik ook niet gisteren mee, die paar maanden zijn ondertussen voorbij. Voor mij is het sindskort gezien het feit dat ik zo lang getrouwd ben geweest...
Niet alleen over je ex, maar over vrouwen in het algemeen mag je wat respectvoller praten. Niemand die hierop in zou gaan. 'Date/scharrel, meiden, oppaskindje', lijkt wel of je alles wel goed vindt zolang er maar een gat in zit.
Dan krijg je inderdaad dit soort reacties op een vrouwenforum.
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 10:09
Respect is het laatste wat ik voor haar heb gezien hoe het allemaal is gegaan maar dat weten jullie niet natuurlijk niet en ga ik jullie ook niet mee lastig vallen. Maar het neemt niet weg dat ik mijn best doe om dit te niet te laten zien.
Voor ons maakt het niet uit hoor. Is eerder voor jezelf. Iemand die zo over zijn ex praat is gewoon niet aantrekkelijk. Houd dat in je achterhoofd als je iemand nieuw wil ontmoeten.
En natuurlijk is het kut gegaan. Je gaat weg want je krijgt te weinig kut. En jij verwacht dat dat in pais en vree gaat. Nou ja, een ding is zeker. Voorlopig zou ik de douche even op standje koud zetten. Tot de Corona crisis voorbij is. Voorlopig sta je toch zo droog als de sahara. De eerste man die dichter dan anderhalve meter bij me komt heeft een issue. Kortom, neuken kun je voorlopig even op je buik schrijven. Oeh, de opgave...
Alle reacties Link kopieren
ahak schreef:
25-03-2020 10:13
die paar maanden zijn ondertussen voorbij.

Met die 'paar maanden' bedoelde ik de maanden tussen nu en 1 juni. En nee, die zijn nog niet voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Het is denk ik ook afhankelijk van wat je wil. Wanneer je echt op zoek bent naar iets serieus zou je je kunnen opgeven voor een speeddate avond.
Timetraveler schreef:
25-03-2020 10:16
Het is denk ik ook afhankelijk van wat je wil. Wanneer je echt op zoek bent naar iets serieus zou je je kunnen opgeven voor een speeddate avond.
Maar ook dan moet ie nog maanden wachten. Speedates met maar 3 deelnemers zijn schaars :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu absoluut niet toe aan een nieuwe relatie, ik merk wel weer wanneer het zover is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven