verdrietig om gemiste kans

25-03-2020 18:47 62 berichten
ik heb ooit een leuke man ontmoet tijdens het stappen. het klikte gelijk. maar ik heb helaas nooit de stap durven wagen.
hij is altijd in mijn achterhoofd blijven zitten.
we hebben elkaar nog een paar keer ontmoet, maar helaas moest ik dan weer op tijd naar huis wegens bepaalde omstandigheden.
nu had ik onlangs weer contact met mijn oude buurvrouw die een paar jaar terug is verhuisd en vertelde me over haar nieuwe liefje.
dus wij over en weer appen. en stuurt ze me een foto waar ze samen op staan. en wat denk je, dat is die man die ik zo leuk vind!
ik kan dit moeilijk verkroppen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom dan?

Jij hebt ervoor gekozen om niks met deze man te doen. Dan mag een ander toch wel?
ja maar waarom zij? iemand die ik ken.
Alle reacties Link kopieren
Ja zo is het leven. Jammer de bammer. Als je hem echt leuk had gevonden had je er wel meer werk van gemaakt.
als ik wist dat hij op tinder zat was ik ook wel abonnee geworden
lid
Het is best raar om iemand op die manier weer tegen te komen. Maar bedenk wel: je hebt hem alleen een paar keer ontmoet tijdens het uitgaan. Je bent nooit een fase doorgegaan waarin je elkaar beter leert kennen. Dus je vergelijkt het nu met een plaatje in je hoofd van hoe het had gekund, maar niet met de realiteit.
Je boft . Je bent een van de weinigen die het universum iets duidelijk wil maken .
ja dat mooie plaatje is nu een zwarte gat.
Moest je op tijd weer thuis zijn voor je man en kinderen ?
ja hahahahhaha. nee ik ben singel hoor
Wat waren die bijzondere omstandigheden dan ?
waarom bof ik dan. volgens mij is het helemaal niet duidelijk geweest. ik moet wat duidelijker gaan worden denk ik. hoewel ik hem wel een keer had gezegt dat ik verliefd op hem was, maar dat hoorde hij denk ik niet omdat de muziek daar hard stond.
Alle reacties Link kopieren
kiskamet schreef:
25-03-2020 18:51
als ik wist dat hij op tinder zat was ik ook wel abonnee geworden

En dan had hij je wegens geen interesse weggeveegd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Welkom in de grote mensen wereld.
ja en hoe weet ik dat hij me wegveegd?
Alle reacties Link kopieren
Als hadden komt is hebben te laat, heel jammer, ik begrijp je teleurstelling maar goed jullie hadden nog geen relatie of gedate ofzo dus dan kan dit gebeuren natuurlijk, de wereld is klein, wel confronterend maar misschien ook goed dat je nu dus niet meer hoeft te fantaseren over deze man, wie weet had je wel gedate dan was het niks geworden omdat jullie misschien helemaal niet bij elkaar passen. Verzet je gedachten en probeer voortaan wat initatiefvoller te zijn om contact aan te knopen, hoe moeilijk het soms ook is.
Alle reacties Link kopieren
we hebben elkaar nog een paar keer ontmoet, maar helaas moest ik dan weer op tijd naar huis wegens bepaalde omstandigheden.

Je had een enkelband?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je boft , omdat je je nu niet meer hoeft af te vragen wat er ondertussen met hem is gebeurd. Hij heeft een relatie zoals je zelf hebt kunnen horen van je buurvrouw en zien op de foto. Dus je houdt zinvolle tijd over om je te richten op leuke mannen die wel beschikbaar zijn.
Omdat hij er ook geen werk van maakte?
Alle reacties Link kopieren
En hoe reageerde jouw oud-buurvrouw toen jij (na het zien van die foto) er spontaan uitflapte dat jij hem jaren geleden méér dan leuk vond?
anoniem_185993 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 19:05
1.42% gewijzigd
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Hoe kan je nou verliefd zijn op iemand die je amper hebt gesproken?
jullie zijn wel heel duidelijk. zo sta ik weer een beetje met beide benen op de grond
Iemand die had willen horen van jou dat je verliefd was, had dat gehoord dwars door de muziek heen. Jij was helaas niet zijn type, jouw buurvrouw wel. Beter luck next time.
daar schrok ze van en is nu bang dat ik hem af ga pakken
ragatanga schreef:
25-03-2020 19:04
En hoe reageerde jouw oud-buurvrouw toen jij, na het zien van die foto er spontaan uit flapte dat jij hem jaren geleden méér dan leuk vond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven