Addblocker werkt niet meer

25-03-2020 21:17 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ongeveer een week komt er op het forum ineens reclame door mijn addblocker. Ik krijg alleen reclame alleen in een topic, niet op de homepage. Ik heb safari met crystal als addblocker. Ik heb de app al verwijderd en weer terug gezet, maar dat hielp niet. Ik heb ook firefox geïnstalleerd, maar ook daar advertenties.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Even melden bij de mods
Ab_Normaal schreef:
25-03-2020 21:25
Even melden bij de mods
Dat je adblocker hebt en dat niet meer goed werkt? En daar gaan ze dan wat precies aan doen.. behalve juigCH en?
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 21:33
Reden: Gezeik.
28.28% gewijzigd
Luci_Morgenster schreef:
25-03-2020 21:26
Dat je adblocker hebt en dat niet meer goed werkt? En daar gaan ze dan wat precies aan doen.. behalve juigen?
Was ook sarcastisch bedoeld
Had al iemand gemeld bij de mods
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
25-03-2020 21:26
Dat je adblocker hebt en dat niet meer goed werkt? En daar gaan ze dan wat precies aan doen.. behalve juigen?

Neuh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Juichen. Sorry voor mijn kapotte hersenen. :roll:
Vervelende taalzeur.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de “shop hier onze favorieten” ads.
Een andere adblocker dan to.
Ligt dus niet aan de adblocker, maar aan de nieuwe opzet vd advertentie.
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik ben dus niet de enige.
Nu nog iemand met een goede oplossing.
Rechtermuisknop op het "blok" met de advertentie en klik op Element blokkeren. Voila. :)
Alle reacties Link kopieren
Helaas werkt dit niet op een ipad.
Alle reacties Link kopieren
Fring schreef:
25-03-2020 21:35
Hier ook de “shop hier onze favorieten” ads.
Een andere adblocker dan to.
Ligt dus niet aan de adblocker, maar aan de nieuwe opzet vd advertentie.
Deze komt vanuit Viva zelf- Die ziet je adblocker dus niet automatisch als reclame. Als je AdBlock gebruikt, rechtermuisknop op de advertentie -> AdBlock -> Deze advertentie blokkeren. Ik krijg dan een schuifje te zien en kan hem verschuiven totdat ik de advertentie niet meer zie.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
25-03-2020 21:33
Juichen. Sorry voor mijn kapotte hersenen. :roll:
Vervelende taalzeur.
Chillll.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niets selecteren of rechtermuisknop gebruiken op een ipad. Dus dit werkt helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
TinaT schreef:
25-03-2020 22:01
Ik kan niets selecteren of rechtermuisknop gebruiken op een ipad. Dus dit werkt helaas niet.
Ik gaf dan ook de tip voor AdBlock, de extensie. :D Ik ken Crystal helaas niet.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Precies het zelfde probleem alleen dan met safari maar dan op Mob.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Ook op Windows is het lastig, ik heb me in de syntax van eigen filters moeten verdiepen om 'm weg te krijgen, maar het is gelukt. Adblock Plus extensie voor Firefox.
Alle reacties Link kopieren
Izzy_ schreef:
26-03-2020 06:57
Ook op Windows is het lastig, ik heb me in de syntax van eigen filters moeten verdiepen om 'm weg te krijgen, maar het is gelukt. Adblock Plus extensie voor Firefox.
Kun je dit stap voor stap aan een digibeet uitleggen, ik heb ook Firefox en Ad Block plus, werk normaal perfect maar ik krijg deze niet weg.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Ik doe je een PB, want denk niet dat de mods er blij van worden.
Alle reacties Link kopieren
Izzy_ schreef:
26-03-2020 11:45
Ik doe je een PB, want denk niet dat de mods er blij van worden.
Izzy, zou je mij ook een PB kunnen sturen met de uitleg? Ik zie ook de advertenties weer sinds een week en krijg ze niet weg :-(
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Izzy_ schreef:
26-03-2020 11:45
Ik doe je een PB, want denk niet dat de mods er blij van worden.
Joh. Gewoon plaatsen.
gaan ze niets mee doen
Als het goed is, heb je bovenin een ikoontje voor Adblock Plus. Daar klik je op zodat ie opent en dan heb je rechts bovenin een tandwieltje. Je moet zijn bij Advanced. Als je op die pagina naar beneden gaat, zie je "my filter list". Je voegt regels toe door ze één voor één te typen in het vak en dan op Add te klikken.

De laatste, widget, is voor een andere pagina.

https://ibb.co/xqp9G0V
Weet jij hoe het moet op Android toestellen Izzy?
Ik heb geen Android meer, maar het is bij mobiele apparaten veel lastiger om advertenties tegen te houden. De mobiele versies van adblockers hebben minder functionaliteit.
Izzy_ schreef:
27-03-2020 13:04
Ik heb geen Android meer, maar het is bij mobiele apparaten veel lastiger om advertenties tegen te houden. De mobiele versies van adblockers hebben minder functionaliteit.
Ok, dank je
Nou forum ik toch zeer zelden via mobiel. Dat is geen doen 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven