Vreemde sexmove

24-03-2020 17:23 593 berichten
Hi,

Een half jaar geleden heb ik mijn droomkerel online ontmoet, er was van meet af aan al een bijzondere klik en als we er allebei de tijd voor hadden konden we niet ophouden met chatten tot diep in de nacht. Stapelverliefd hebben we een afspraakje gemaakt waarna er nog meerdere volgden. Niet meteen met lichamelijk contact om de spanning erin te houden want ik zag 'm als serieus relatiemateriaal voor in de toekomst maar toen kwam het zover.
Eindelijk gingen we dan de nacht beleven van onze dromen en we verlangden zo naar elkaar dat we elkaar wel konden opvreten totdat
hij in bed een vreemde sexmove maakte, heel zwoel hing hij boven me en ging toen rondjes draaien met zijn heupen.
Nu hoef ik 'm niet meer, ben helemaal op 'm afgeknapt.

Is dit herkenbaar?


Liefs,

Roelie :lips:

p.s. andere afknappers in bed mogen ook gedeeld worden
Chocosushi schreef:
25-03-2020 20:17
Nou, het wisselt ook per vrouw hoor. Niet dat ik zoveel ervaring heb, maar ik kan me herinneren dat er meisjes waren die juist wel wilde dat ik 'm naar binnen deed i.p.v. op de clitoris bleef focussen. Maar misschien hangt het er ook van af hoe je het opbouwd, en daarnaast is het natuurlijk altijd belangrijk dat je wat je doet afstemt op je partner. Maar wellicht dat wat die jongens deden, bij andere vrouwen wel in de smaak viel.
Nou dat laatste kan ik me niet voorstellen hoor. Was bij mij echt alleen gewoon een vinger er in stoppen. Hij had ook echt geen idee wat hij deed. Er was geen opbouw... Ja, zoenen, broek open, vinger er in. Nou geloof niet dat er andere vrouwen of meisjes zijn die dat leuk vinden. Zeker niet als je nog niks gewend bent. Ook helemaal droog...
:nope: :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
25-03-2020 20:37
Dat heb je ook met zoenen.
Ik heb weleens gehad dat iemand letterlijk op mijn gezicht zat te kauwen en mijn hele hoofd meenam
en het heel raar vond dat ik dat niet enorm opwindend vond. Al zijn exen werden er wild van volgens hem.
Zou best kunnen maar je moet toch een beetje intunen op degene met wie je op dat moment bent denk ik.
Oh dat is misschien nog wel het allerergste. Een slechte zoener. Mijn ex zoende zo diep, intens en wild dat ik echt zijn tanden in mijn mond had. Echt, zijn tanden voelde ik in mijn mond. En ze klakte tegen mijn eigen tanden. Tong in mijn keel. En toen lag hij op mij en was zo hard aan het zoenen dat ik steeds dieper mijn hoofd in het kussen probeerde te duwen om maar minder van hem in mijn mond te voelen en het was gewoon vreselijk. Hierna zei hij ook nog van ja sorry, ik hou gewoon van wild zoenen. Echt zo vreemd. Hierna hebben we trouwens nooit meer gekust en dat is nooit besproken. o_o
Alle reacties Link kopieren
Janneke_123 schreef:
25-03-2020 20:37
Nou dat laatste kan ik me niet voorstellen hoor. Was bij mij echt alleen gewoon een vinger er in stoppen. Hij had ook echt geen idee wat hij deed. Er was geen opbouw... Ja, zoenen, broek open, vinger er in. Nou geloof niet dat er andere vrouwen of meisjes zijn die dat leuk vinden. Zeker niet als je nog niks gewend bent. Ook helemaal droog...
:nope: :nooo:
Er zit gewoon weinig gevoel. Gevuld worden is lekker maar daar heb je wel wat andere stimulatie bij nodig. Al krijg ik dat gevulde gevoel nooit van vingers.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 19:38
Ik geloof dat er een misverstand in 't spel is, het is niet zo dat hij zijn 'ding' boven mijn gezicht ging propelleren. Dan had ik hem meteen mijn bed uitgeduwd, nee hij ging half draaien tijdens de liefdesdaad. Alsof zijn penis de functie van een inbussleutel had gekregen. Ik heb er op gezocht maar deze move heeft geen officiële benaming.
Ik heb ook wel eens iemand gehad die dat deed ... vond het niet direct een afknapper. Maar lekker was het niet.
Sjulia schreef:
25-03-2020 20:43
Er zit gewoon weinig gevoel. Gevuld worden is lekker maar daar heb je wel wat andere stimulatie bij nodig. Al krijg ik dat gevulde gevoel nooit van vingers.
Ja, dat gevoel heb je minder bij vingers, 3 vingers komt wel meer in de buurt... misschien gek dat ik het zeg, maar ik vind het altijd gek dat ik niet precies voel hoeveel vingers er in zitten...
Ik ben ooit eens met iemand in bed beland die bij het vrijen zo heen en weer ging. Het leek mij dat hij een slalompiste aan het skien was. Hij had ook een vingergroot exemplaar, misschien dat het daaraan lag. Maar wat nog erger was, was dat hij "ik geniet, ik geniet" kreunde. Dat zal ik nooit vergeten...
Alle reacties Link kopieren
Bombus-Sylvarum schreef:
25-03-2020 19:02
Reversed piledriver (waarbij de vrouw haar knieën bij haar hoofd heeft) ziet er ook raar uit, maar is hier nog steeds wel een succesnummer.
Oh heet dat zo....ja daar heb je gelijk in
Janneke_123 schreef:
25-03-2020 21:07
Ja, dat gevoel heb je minder bij vingers, 3 vingers komt wel meer in de buurt... misschien gek dat ik het zeg, maar ik vind het altijd gek dat ik niet precies voel hoeveel vingers er in zitten...
Bij 3 of 4 vingers zou je het toch duidelijk moeten voelen? Het is op zich niet vreemd dat enkel stimulatie van de clitoris soms niet voldoende is en een vrouw gewoon echt opgevuld wil worden, althans naar mijn ervaring.
Een slechte zoener is ook slecht in seks is mijn ervaring. Kom je niet door de zoentest dan kom je niet mijn bed in. Niks zo vreselijk als slecht zoenen. Dat is voorspel en dat moet wel goed zijn.
Charles_Gentle28 schreef:
25-03-2020 23:32
Bij 3 of 4 vingers zou je het toch duidelijk moeten voelen? Het is op zich niet vreemd dat enkel stimulatie van de clitoris soms niet voldoende is en een vrouw gewoon echt opgevuld wil worden, althans naar mijn ervaring.
Ik voel wel een verschil tussen bijv 1 of 2 vingers, maar als je zou vragen: "hoeveel vingers steek ik op?" 🤣
Kan ik t wel mis hebben... dat bedoel ik
JuriaanB schreef:
25-03-2020 13:29
Dat bedoel ik dus :-)
Heb je al gegoogled?
Verdomd, bijballen bestaan dus echt!
Nooit eerder van gehoord.,
Vlamindepan schreef:
25-03-2020 22:35
Ik ben ooit eens met iemand in bed beland die bij het vrijen zo heen en weer ging. Het leek mij dat hij een slalompiste aan het skien was. Hij had ook een vingergroot exemplaar, misschien dat het daaraan lag. Maar wat nog erger was, was dat hij "ik geniet, ik geniet" kreunde. Dat zal ik nooit vergeten...

O_O
beetjegek schreef:
25-03-2020 22:54
Oh heet dat zo....ja daar heb je gelijk in
Alleen moet je bij reversed piledriver allebei niet te zwaar zijn (anders stort het bed in) en vrouwlief moet lenig zijn :-D !
Alle reacties Link kopieren
Bombus-Sylvarum schreef:
26-03-2020 06:55
Alleen moet je bij reversed piledriver allebei niet te zwaar zijn (anders stort het bed in) en vrouwlief moet lenig zijn :-D !
Ik moet na dit standje altijd even rustig strekken want ik krijg er wel last van mijn rug van.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn al wat ouder en niet zo lenig meer, dus de reversed piledriver laten we lekker voor wat het is.
Volgens mij als de vrouwelijke partner op de mannelijke partner gaat zitten bereik je redelijkerwijs hetzelfde effect evenals bij doggy style, met een beetje oefening kun je als vrouw de penetratie dan zelf gedeeltelijk sturen met als voordeel als ze wat achterover leunt ook de G-spot gestimuleerd wordt door de penis.
Taralina schreef:
26-03-2020 01:22
Verdomd, bijballen bestaan dus echt!
Nooit eerder van gehoord.,
1 teelbal en 1 bijbal.
Bombus-Sylvarum schreef:
26-03-2020 06:55
Alleen moet je bij reversed piledriver allebei niet te zwaar zijn (anders stort het bed in) en vrouwlief moet lenig zijn :-D !
Ik moest even googlen maar dat lijkt me nogal een onprettige houding :O
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit van gehoord van die reversed piledriver, daar ben ik niet lenig genoeg voor denk ik.

Ooit een vriendje gehad (ik was nog jong) die zoende zo nat dat ik daarna gewoon m'n gezicht echt moest afvegen.
Toch is het vreemd dat je zo totaal afknapt op een droompartner vanwege 1 move. Bij een ONS of een andere relatie die grotendeels om de seks draait kan ik me dat wel voorstellen. Of als je droompartner alleen maar die ene move wil en kan en niet bereid is te praten over alternatieven. Maar op deze manier gaat het wel erg ver wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Vlamindepan schreef:
25-03-2020 22:35
Ik ben ooit eens met iemand in bed beland die bij het vrijen zo heen en weer ging. Het leek mij dat hij een slalompiste aan het skien was. Hij had ook een vingergroot exemplaar, misschien dat het daaraan lag. Maar wat nog erger was, was dat hij "ik geniet, ik geniet" kreunde. Dat zal ik nooit vergeten...
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
26-03-2020 09:18
Toch is het vreemd dat je zo totaal afknapt op een droompartner vanwege 1 move. Bij een ONS of een andere relatie die grotendeels om de seks draait kan ik me dat wel voorstellen. Of als je droompartner alleen maar die ene move wil en kan en niet bereid is te praten over alternatieven. Maar op deze manier gaat het wel erg ver wat mij betreft.
Ligt eraan hoe het gaat. En welk gezicht er getrokken wordt. Ik lees hier ook genoeg voorbeelden waarbij het voor mij ook in 1 klap voorbij zou zijn. Brrr.
Sjulia schreef:
26-03-2020 09:54
Ligt eraan hoe het gaat. En welk gezicht er getrokken wordt. Ik lees hier ook genoeg voorbeelden waarbij het voor mij ook in 1 klap voorbij zou zijn. Brrr.
Maar in die gevallen gaat het niet om 1 move en niet over droompartners.
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
26-03-2020 09:57
Maar in die gevallen gaat het niet om 1 move en niet over droompartners.
Ik ben ook echt helemaal gek geweest op een man, totdat ik erachter kwam dat hij een permanentje liet zetten bij de kapper. Shit happens.
Sjulia schreef:
26-03-2020 10:42
Ik ben ook echt helemaal gek geweest op een man, totdat ik erachter kwam dat hij een permanentje liet zetten bij de kapper.
Van onderen?
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
26-03-2020 11:33
Van onderen?
Zijn er überhaupt nog mensen met stijl schaamhaar? Zo 2000.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven