Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
het is geregeld erg hilarisch op die pagina :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 15:18
BITCHFIGHT!
:vechten:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 15:18
BITCHFIGHT!
rellerT :lmao:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Baankje, jij hebt ook een uitnodiging
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 13:45
Ja, ook mensen die daar dingen schrijven als “aar de komt niks wer een niuwe ramp in wording” hebben stemrecht :cry:
Wat staat hier in krijsts-naam? O_O
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 13:45
Ja, ook mensen die daar dingen schrijven als “aar de komt niks wer een niuwe ramp in wording” hebben stemrecht :cry:
Wil je dat niet herhalen hier please :'(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
26-03-2020 15:25
Wat staat hier in krijsts-naam? O_O
Ntz miaun j pt heus ja dr staad.

:proud:

(Vertaling: niet zo zeuren/mauwen, je snapt (=het is zó uit om eerste letters te nemen, beetje variatie mensen!) heus wel(=ja) wat er staat)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
rosanna08 schreef:
26-03-2020 15:19
het is geregeld erg hilarisch op die pagina :proud:

Ik zag zojuist dat twee van mijn real life vrienden die pagina volgen :)
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 15:30
Ik zag zojuist dat twee van mijn real life vrienden die pagina volgen :)
begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ze echt wel goed werk verricht en ik denk dat ze voor veel mensen nuttige info geeft.
Ik kan alleen niks met haar lange tenen en ik kan me moeilijk bedwingen om daar af en toe eens op te gaan staan :$
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
26-03-2020 15:33
begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ze echt wel goed werk verricht en ik denk dat ze voor veel mensen nuttige info geeft.
Ik kan alleen niks met haar lange tenen en ik kan me moeilijk bedwingen om daar af en toe eens op te gaan staan :$

Oké, ik dacht het een soort aluhoedjesgroep was. Toch wel een opluchting moet ik zeggen.
rosanna08 schreef:
26-03-2020 15:33
begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ze echt wel goed werk verricht en ik denk dat ze voor veel mensen nuttige info geeft.
Ik kan alleen niks met haar lange tenen en ik kan me moeilijk bedwingen om daar af en toe eens op te gaan staan :$
Haar volgelingen zijn ook erg grappig :proud:

Ik ben zojuist ook weer lid geworden, blijkbaar houdt ze er geen blacklist op na.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 15:34
Oké, ik dacht het een soort aluhoedjesgroep was. Toch wel een opluchting moet ik zeggen.
die zitten er wel tussen helaas
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 15:35
Haar volgelingen zijn ook erg grappig :proud:

Ik ben zojuist ook weer lid geworden, blijkbaar houdt ze er geen blacklist op na.
:cheer:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind de facebookpagina voor ouders van hoogbegaafde kinderen ook zo'n feest. Ten eerste zijn sommige van die ouders echt randdebielen (ja, ik heb een slecht humeur), ten tweede beweren ze zulke stomme dingen en zijn die heel erge ook zij glijerig in hun communicatie. Van die wijven, als ik het zo mag zeggen: "Ik kies ervoor mijn kinderen hier niet bloot aan te stellen, maar ja, als jij het wél een goed idee vindt hun zielsleven te verzwaren, dan kun jij dat alleen bepalen, iedereen zijn eigen mening, hihi." En dan die Jannies die elke keer beginnen over dat alles ligt aan pijnstilling tijdens de bevalling en die tuttebellen die allemaal denken dat, aangezien hoogbegaafdheid erfelijk is, zij dús ook hoogbegaafd zijn, al kun je daar in de verste verte nog geen glimp van zien.
En steeds sneren naar gewone mensen en hoe stom die zijn.

Ja, het zit me hoog.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 26-03-2020 15:44
1.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
die pagina klinkt ook heel gezellig Barb :O
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-03-2020 14:49
Nu tijdens deze crisis loopt het forum steeds voller met kwezels.

En Solo ga ik in elkaar meppen :swear:

🤣
Why???? We hadden het juist zo leuk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
rosanna08 schreef:
26-03-2020 15:42
die pagina klinkt ook heel gezellig Barb :O
Ja, en ik ook als ik het zo teruglees :proud:
Betty_Slocombe schreef:
26-03-2020 15:40
Ik vind de facebookpagina voor ouders van hoogbegaafde kinderen ook zo'n feest. Ten eerste zijn sommige van die ouders echt randdebielen (ja, ik heb een slecht humeur), ten tweede beweren ze zulke stomme dingen en zijn die heel erge ook zij glijerig in hun communicatie. Van die wijven, als ik het zo mag zeggen: "Ik kies ervoor mijn kinderen hier niet bloot aan te stellen, maar ja, als jij het wél een goed idee vindt hun zielsleven te verzwaren, dan kun jij dat alleen bepalen, iedereen zijn eigen mening, hihi." En dan die Jannies die elke keer beginnen over dat alles ligt aan pijnstilling tijdens de bevalling en die tuttebellen die allemaal denken dat, aangezien hoogbegaafdheid erfelijk is, zij dús ook hoogbegaafd zijn, al kun je daar in de verste verte nog geen glimp van zien.
En gewone mensen en hoe stom ze zijn.

Ja, het zit me hoog.
Die groep is ook heel erg ja. Die verbanden ook die ze leggen. "Mijn kind peutert vaak in zijn neus. Is dat gebruikelijk bij hoogbegaafdheid?"
En de juf heeft het altijd gedaan. Altijd.
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 15:47
Die groep is ook heel erg ja. Die verbanden ook die ze leggen. "Mijn kind peutert vaak in zijn neus. Is dat gebruikelijk bij hoogbegaafdheid?"
En de juf heeft het altijd gedaan. Altijd.
Sowieso. Alle juffen zijn boosaardige heksen en die juffen die het niet zijn ook want anders zouden ze wel ergens anders zijn gaan werken want als je aardig bent kun je niet met boosaardige heksen werken. En als je kind een IQ van 110 heeft is er verkeerd getest. En de laatste tijd constant dat delen van foto's en beeldmateriaal van kinderen die niet blij en volledig herkenbaar in beeld komen, echt niet verstandig.
Maar goed, soms worden er ook gewoon leuke dingen gedeeld, over spelletjes enzo.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
26-03-2020 15:40
Ik vind de facebookpagina voor ouders van hoogbegaafde kinderen ook zo'n feest. Ten eerste zijn sommige van die ouders echt randdebielen (ja, ik heb een slecht humeur), ten tweede beweren ze zulke stomme dingen en zijn die heel erge ook zij glijerig in hun communicatie. Van die wijven, als ik het zo mag zeggen: "Ik kies ervoor mijn kinderen hier niet bloot aan te stellen, maar ja, als jij het wél een goed idee vindt hun zielsleven te verzwaren, dan kun jij dat alleen bepalen, iedereen zijn eigen mening, hihi." En dan die Jannies die elke keer beginnen over dat alles ligt aan pijnstilling tijdens de bevalling en die tuttebellen die allemaal denken dat, aangezien hoogbegaafdheid erfelijk is, zij dús ook hoogbegaafd zijn, al kun je daar in de verste verte nog geen glimp van zien.
En steeds sneren naar gewone mensen en hoe stom die zijn.

Ja, het zit me hoog.
Sneren naar gewone mensen is nogal infantiel om niet te zeggen tamelijk dom.
Niet het besef hebben dat alles wat je in je hoofd hebt, niet iets is om je op te laten voorstaan, want meegekregen met geboorte.
Van die mensen die dat niet beseffen en zich manifesteren als hoogbegaafd, hebben vaak zelf nogal achteraan gelegen bij het uitdelen van hersentjes.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Ik sneer naar iedereen want ik vind iedereen stom.
Waren er maar mensen zo perfect als ik.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-03-2020 15:01
O ze drinkt ook “theetjes” 🤣

Blijtje van de dag 🤣🤣🤣🤣🤣
Blijtje van de dag :HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Betty_Slocombe schreef:
26-03-2020 15:50
Sowieso. Alle juffen zijn boosaardige heksen en die juffen die het niet zijn ook want anders zouden ze wel ergens anders zijn gaan werken want als je aardig bent kun je niet met boosaardige heksen werken. En als je kind een IQ van 110 heeft is er verkeerd getest. En de laatste tijd constant dat delen van foto's en beeldmateriaal van kinderen die niet blij en volledig herkenbaar in beeld komen, echt niet verstandig.
Maar goed, soms worden er ook gewoon leuke dingen gedeeld, over spelletjes enzo.
De spelletjes en leermiddelen vind ik ook altijd wel gezellig ja, en daar heb ik ook nog wel eens iets te melden.

Wat me ook verbaast is de enorme toevloed aan UHB kinderen. En die komen zowat allemaal bij dezelfde tester vandaan. Dat er nou bij niemand eens een lichtje gaat branden dan.
Blijtje van de dag? Die geef je toch een mep? :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 15:59
De spelletjes en leermiddelen vind ik ook altijd wel gezellig ja, en daar heb ik ook nog wel eens iets te melden.

Wat me ook verbaast is de enorme toevloed aan UHB kinderen. En die komen zowat allemaal bij dezelfde tester vandaan. Dat er nou bij niemand eens een lichtje gaat branden dan.
Wie is dat?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven