Waarom zoekt ze nog steeds contact?

28-03-2020 21:04 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om hetzelfde meisje als in dit bericht: relaties/zij-is-net-uit-een-relatie-wat ... #p30961789.

Inmiddels heb ik aan haar duidelijk gemaakt dat ik meer wil en dat ik oprecht interesse in haar heb, maar heeft zij mij verteld dat ze momenteel niet iets meer zoekt. Zij komt net uit een relatie en wil graag zelf uitzoeken wie ze is en niet gebonden zijn aan een persoon. Daarna heb ik gezegd dat ik geen contact meer wilde.

Na een week of twee ging het contact weer verder en is het nog steeds niet geëindigd. Ze stuurt ook foto's van zichzelf.

Is dit dubbelzinnig? Wat moet ik hiermee? Ik heb nog steeds interesse in haar.
Alle reacties Link kopieren
Ze wil de aandacht. Laat je niet zo bespelen en kap het contact af, om verdere hartzeer te voorkomen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Als je echt geen contact meer wil waarom ga je dan zelf ook door? Als je serieus bent dan kun je haar heel simpel blokkeren. Ik heb het andere topic niet gelezen, maar als zij geen relatie wil en wel foto’s stuurt ben je gewoon een speeltje voor haar. Als jij er hetzelfde instaat is dat prima, maar als jij op zoek bent naar een relatie wordt dat niks, dan zou ik het afkappen, maar dan nu echt.
Komt net uit een relatie, waarschijnlijk heeft ze je even nodig om haar ego te strelen. Even bevestiging dat ze nog goed in de markt ligt.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Student1997 post_id=31166105 time=1585425884 user_id=395585]
Daarna heb ik gezegd dat ik geen contact meer wilde.

Na een week of twee ging het contact weer verder en is het nog steeds niet geëindigd. Ze stuurt ook foto's van zichzelf.

Is dit dubbelzinnig?


Ja. En zelf ben je ook dubbelzinnig. Zie de zinnen die ik er maar even heb uitgepikt. Niet erg consequent, wel? Joh, ze vindt je niet leuk genoeg voor een relatie. Kan gebeuren, je bent vast een topknul, er komt echt wel iemand die jou wel helemaal het einde vindt.
De motivatie van deze dame zou kunnen zijn (speculatie) dat ze het misschien wel prettig vindt om haar ego gestreeld te blijven houden. Ze weet immers dat je haar leuk vindt. Ze laat je bungelen, en dat is niet chic.
Maar zelf doe je ook niet wat je zegt, dus ook dubbelzinnig.
Ze is 19 ! Ze weet niet wat ze wil . Ondertussen houd ze jou wel bezig en jij laat het toe . Waarom ? Omdat je tegen beter weten hoopt op meer .
Zet haar uit je hoofd . Die meid is tijdverspilling .
Alle reacties Link kopieren
Sterrenwacht007 schreef:
28-03-2020 21:31
Ze is 19 ! Ze weet niet wat ze wil . Ondertussen houd ze jou wel bezig en jij laat het toe . Waarom ? Omdat je tegen beter weten hoopt op meer .
Zet haar uit je hoofd . Die meid is tijdverspilling .
Ja, dit is waar. Ik hoopte stiekem op meer...
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
28-03-2020 21:11
Ja, ik weet dat ik niet echt consequent geweest hierin. Het is dat ik toch stiekem op meer hoopte en voor het eerst sinds lange tijd weer iemand echt leuk vond.
Alle reacties Link kopieren
Zij is niet dubbelzinnig hoor, maar jij wel. Zij wilde wel contact maar niet meer dan dat. Dat is steeds zo gebleven.
Jij wilde wel meer, toen geen contact meer en nu weer wel. Ga er dus niet vanuit dat zij nu van gedachten is veranderd, ze is heel duidelijk geweest.
Beter een half motto....
Ik zit in een zeer gelijkaardige situatie als jij. Kijk hier mijn topic en de antwoorden:

relaties/verward-tijdens-daten/list_messages/459108
Ik zit in een zeer gelijkaardige situatie als jij. Kijk hier mijn topic en de antwoorden:

relaties/verward-tijdens-daten/list_messages/459108
Alle reacties Link kopieren
Omdat het kan en omdat jij blijft reageren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je andere topic ook gelezen. Dat zij verder niks serieus wil op dit moment snap ik wel na haar relatiebreuk. Een gemiste kans dat je je intenties van te voren al duidelijk hebt gemaakt, dat schrikt een beetje af. Je hebt eigenlijk twee keuzes; Of je gaat wat leuks met haar doen zonder verwachtingen of je stopt het contact echt. Het lijkt mij niet leuk om haar whatsappvriend te zijn daar bereik je niks mee.
Alle reacties Link kopieren
Student1997 schreef:
28-03-2020 22:04
Ja, ik weet dat ik niet echt consequent geweest hierin. Het is dat ik toch stiekem op meer hoopte en voor het eerst sinds lange tijd weer iemand echt leuk vond.
Dat begrijp ik. En ik begrijp ook dat het lastig kan zijn om dat dan los te laten. Maar het houdt gewoon op als zij niet hetzelfde voelt als jij. Daar ga je veel beter overheen komen als je haar loslaat. Echt, dit hebben we allemaal wel eens meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trouwens wel bijzonder dat als je nog 0 dates hebt gehad je al praat over "ik hoop op meer" en dat dan ook uitspreekt. Je kent haar nog helemaal niet..
Alle reacties Link kopieren
Male1996 schreef:
29-03-2020 09:55
Ik vind het trouwens wel bijzonder dat als je nog 0 dates hebt gehad je al praat over "ik hoop op meer" en dat dan ook uitspreekt. Je kent haar nog helemaal niet..
Ja, ik had dat niet precies zo verwoord. Ik had gezegd dat ik haar graag beter zou willen leren kennen en dat het een gemiste kans zou zijn om er niet achter te komen of we wel of geen klik hebben.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
29-03-2020 09:51
Dat begrijp ik. En ik begrijp ook dat het lastig kan zijn om dat dan los te laten. Maar het houdt gewoon op als zij niet hetzelfde voelt als jij. Daar ga je veel beter overheen komen als je haar loslaat. Echt, dit hebben we allemaal wel eens meegemaakt.
Ja, ik denk dat dit gewoon het beste is. Loslaten, en geen contact opzoeken, hoe verleidelijk dat ook kan zijn. Dank!
Ik lees niks dubbelzinnigs hoor. Ze is heel duidelijk, toch? Ze wil niks en ze zegt ook niets waar enige twijfel uit blijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven