Mode & Beauty alle pijlers

Fel rood haar...

28-03-2020 20:41 57 berichten
Dom dom dom... Woensdag heb ik mijn haar geverfd in een caramel achtige kleur. Zelf vond ik de kleur mij niet mooi staan en heb het vandaag weer geverfd. In plaats van heel donker bruin/rood is het echt fel rood geworden. Ik vind het echt verschrikkelijk en weet niet goed wat ik nog kan doen.. Ik wil mijn haar natuurlijk ook levend houden.. is hier iemand met ervaring? Moet ik gewoon weer wachten totdat de kappers open gaan? Helaas moet ik maandag weer werken. Schaam me dood.
anoniem_650e03d682c12 wijzigde dit bericht op 28-03-2020 20:44
0.52% gewijzigd
Na 2 keer kleuren zou ik toch effe een maandje wachten en je haar laten bijkomen.

En op je werk vertellen dat je zin had in een flashy kleurtje.
Kruidvat ontkleuring? Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar het schijnt goed te werken.

Anders heel veel wassen?
Does een fotootje. :proud:
Marnamai schreef:
28-03-2020 20:43
Na 2 keer kleuren zou ik toch effe een maandje wachten en je haar laten bijkomen.

En op je werk vertellen dat je zin had in een flashy kleurtje.

Dit,kan natuurlijk ook! Je beste outfit aan, kin omhoog en doen alsof het de bedoeling was!
Ik heb het ook wel eens gehad, ik dacht dat het mooi donkerbruin/rood zou worden en het werd fel rood. Ik schrok me kapot. Maar als je net vers gekleurd hebt is het altijd iets feller. Over een paar dagen trekt dat bij en is het felle er waarschijnlijk af.
Ik zou nu niet zomaar weer een chemische behandeling met je haar doen, als dadelijk alles ineens dood is ben je nog verder van huis.
Alle reacties Link kopieren
Niks aan doen. Wachten tot de kappers weer open gaan.
Gewoon zeggen dat je bent opgelicht door een illegale thuiskapper.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
28-03-2020 20:43
Kruidvat ontkleuring? Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar het schijnt goed te werken.

Anders heel veel wassen?
Vind dat geen fijn spul, ik heb het 2 keer geprobeerd, maar het haalt soms niet alle kleur uit je haar, en sommige plekken gingen beter dan anderen, resultaat was niet mooi. En hoewel het geen bleek is is het niet best voor je haar (ondanks dat ze beweren dat het niet beschadigt, mijn haar voelde kurkdroog).

Ik zou er een bruine spoeling overheen doen, zodat het felle eraf is. En bij twijfel, rock dat felrode haar! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
28-03-2020 20:56
Gewoon zeggen dat je bent opgelicht door een illegale thuiskapper.
:D
Own it! En lach er om op je werk. Je zult versteld staan wat een verhalen iedereen heeft op dit gebied.
Ontkleuring durf ik niet te gebruiken. Straks wordt het oranje of roze.. Ik houd er niet van om op te vallen en nu heb ik heel opvallend haar :facepalm:
Panda1987 schreef:
28-03-2020 21:00
Vind dat geen fijn spul, ik heb het 2 keer geprobeerd, maar het haalt soms niet alle kleur uit je haar, en sommige plekken gingen beter dan anderen, resultaat was niet mooi. En hoewel het geen bleek is is het niet best voor je haar (ondanks dat ze beweren dat het niet beschadigt, mijn haar voelde kurkdroog).

Ik zou er een bruine spoeling overheen doen, zodat het felle eraf is. En bij twijfel, rock dat felrode haar! :thumbsup:
Zodra ik het weer kan verven zal het zeker iets van donkerbruin worden!
Een leuke hoed is altijd prima. En dames mogen ook binnen een hoed dragen!
Alle reacties Link kopieren
Ik schreeuw altijd het hardst dat men naar de kapper moet gaan, maar in dit geval zou ik het toch nog maar een keer verven. Dan maar donkerbruin ofzo, dan weet je zeker dat het pakt. En anders een spoeling. Soms pakken die verrassend goed en blijft het langer zitten.
Ik zou niet nog weken voor aap gaan lopen (ook niet voor mezelf, thuis).
Tuinbank schreef:
28-03-2020 21:59
Ik schreeuw altijd het hardst dat men naar de kapper moet gaan, maar in dit geval zou ik het toch nog maar een keer verven. Dan maar donkerbruin ofzo, dan weet je zeker dat het pakt. En anders een spoeling. Soms pakken die verrassend goed en blijft het langer zitten.
Ik zou niet nog weken voor aap gaan lopen (ook niet voor mezelf, thuis).
Ook als het 3 keer in één week is?
Alle reacties Link kopieren
MissDumbledore2 schreef:
28-03-2020 22:03
Ook als het 3 keer in één week is?
Wel als het knalrood zou zijn ja ;-)
Ik zou daar niet mee kunnen leven.
Alle reacties Link kopieren
MissDumbledore2 schreef:
28-03-2020 22:03
Ook als het 3 keer in één week is?
Heb je het alleen geverfd of ook ontkleurd?
En merk je veel verschil tussen hoe je haar nu voelt en voordat je het geverfd had? (Hoe droog is het, hoe snel droogt het na het wassen, breekt het snel, is het elastisch?)
Waar moeten we eigenlijk aan denken?

1) Afbeelding

2) Afbeelding

3) Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ohh die eerste is zo mooi!! :D
Alle reacties Link kopieren
Een bruin/kastanje kleurenshampoo van de kruidvat? :) Daarmee beschadig je je haar niet nog meer, en heb je voor een niet al te lange tijd een ''neutrale'' kleur. :)
Alle reacties Link kopieren
Het heeft geen tot weinig zin om een ander kleurtje over felrood te gooien dat pakt niet (ervaring) of het moet wel erg donker zijn dan misschien (geen ervaring mee)
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Panda1987 schreef:
28-03-2020 22:21
Ohh die eerste is zo mooi!! :D
Ja, zij heeft altijd prachtig rood haar. Hoewel ze nu even minder rood is. Dit was 3x dezelfde persoon hè. Ze is nu meer zo:

Afbeelding

Ik lees altijd dat rood ontzettend snel vervaagt en er zijn allemaal tips omdat te voorkomen, zoals wassen met koud water etc. Dus het lijkt me dat het felle bij TO er snel af zal zijn. Dus het tegenoverstelde doen van dit: https://seaofshoes.com/beauty/2018/01/2 ... -red-hair/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens gehoord, een paar keer met anti-roos shampoo wassen!
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
28-03-2020 21:00
Vind dat geen fijn spul, ik heb het 2 keer geprobeerd, maar het haalt soms niet alle kleur uit je haar, en sommige plekken gingen beter dan anderen, resultaat was niet mooi. En hoewel het geen bleek is is het niet best voor je haar (ondanks dat ze beweren dat het niet beschadigt, mijn haar voelde kurkdroog).
En dit,

zelf zelfs 2 verpakkingen na elkaar gebruikt bij rood en alsnog niet alles eruit (gelukkig nog wel haar uhh stro op m'n hoofd)
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven