Trouwen in 2020!

26-09-2018 18:09 2409 berichten
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe :) . Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd :cheer2: . Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic :applause: :hihi: :cheer: !
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
30-03-2020 18:44
Ik vind het ook moeilijk, sieraden. Ik ga denk ik wel voor glimmers, maar klein. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon ga rondsnuffelen bij Lucardi of Six ofzo. Het belangrijkste zijn toch de ringen.

Ohhh ik bedenk me net dat wij zaterdag de ringen gaan kopen :flirting: . Ik had ze bij bekendmaking van de regels gevraagd of dat nog door kon gaan; kan, ze hanteren een aantal regels en we houden afstand. Spannend!

Ik heb vannacht een heuse huwelijksnachtmerrie gehad. Ik trok mijn jurk aan en voelde me súper gewoontjes. Niemand had mn haar gedaan en ik had mn eigen spullen voor mijn haar ook niet bij me. Mijn visagist kwam niet opdagen en mn wenkbrauwen waren super dik en rommelig (Ja echt). Als klap op de vuurpijl had iemand bedacht dat we alleen rolmops gingen serveren i.p.v. een uitgebreid lokaal buffet. Vervolgens kwam mijn witte jurk klem in een deur en zaten overal zwarte vegen. Ik liep in jurk een winkelcentrum in, op zoek naar hulp, en niemand geloofde dat het mn trouwdag was omdat ik er zo vreselijk uitzag. Toen werd ik wakker :facepalm: .
Rolmops :applause:
Lol. Ik heb ook een nachtmerrie gehad. Mijn bruiloft bestond uit 2 gelijktijdige feesten en ze waren beiden geen flikker aan. 😂
Haha wat een verhalen die dromen.
Ik heb volgens mij nog niet over mijn bruiloft gedroomd, kan het me in ieder geval niet herinneren.
Pfff het blijft maar gedoe met mijn uitnodigingen.
Verstuurd net voordat het nieuws kwam dat het niet door zou gaan, vervolgens bij veel mensen meer dan een week later in de bus en nu krijg ik bericht van mijn zus dat ze dus blijkbaar 2(!) gram te zwaar waren en zij nu 4 extra postzegels moet plakken. 1 voor de extra porto en 3 voor 'administratiekosten'.

Dus al mijn gasten gaan nu 3,50 moeten betalen voor een uitnodiging die niet meer relevant is :facepalm:

Misschien moeten we een velletje postzegels geven als bedankje...
AnAppleADay schreef:
31-03-2020 12:28
Verstuurd net voordat het nieuws kwam dat het niet door zou gaan, vervolgens bij veel mensen meer dan een week later in de bus en nu krijg ik bericht van mijn zus dat ze dus blijkbaar 2(!) gram te zwaar waren en zij nu 4 extra postzegels moet plakken. 1 voor de extra porto en 3 voor 'administratiekosten'.

Dus al mijn gasten gaan nu 3,50 moeten betalen voor een uitnodiging die niet meer relevant is :facepalm:

Pfff Apple, wat een gedoe zeg. En bizar dat de administratiekosten drie keer zo hoog zijn als de extra porto :facepalm:
AnAppleADay schreef:
31-03-2020 12:28

Les voor de volgende keer: laten frankeren bij het postkantoor.

Als ik zelf een poststuk ontvang met te weinig frankering dan betaal ik dat nooit. Kreeg zelfs wel ns een herinnering en die heb ik retour gestuurd met de mededeling dat ze het maar bij de afzender moeten halen.
redbulletje schreef:
31-03-2020 13:10
Les voor de volgende keer: laten frankeren bij het postkantoor.

Als ik zelf een poststuk ontvang met te weinig frankering dan betaal ik dat nooit. Kreeg zelfs wel ns een herinnering en die heb ik retour gestuurd met de mededeling dat ze het maar bij de afzender moeten halen.
Laten frankeren was geen optie.
Dan moeten ze allemaal stuk voor stuk worden gewogen en gefrankeerd en had weinig zin om een uur bij het postkantoor te gaan staan wachten.
Batch verzendingen is vanaf 250 stuks.
Wat vervelend Apple!! Ik zou er een ludiek geintje van maken. Als afscheidsbedankje een zakje met etiketje in de vorm van een postzegel met een paar chocolade munten erin ofzo.

Hoe gaat het verder met het gebeuren rondom zwager? En hoe gaat het met je vader?

Als je het trouwens juist niet fijn vindt dat ik ernaar vraag: gewoon zeggen :rose: .
Kokoro schreef:
31-03-2020 22:13
Wat vervelend Apple!! Ik zou er een ludiek geintje van maken. Als afscheidsbedankje een zakje met etiketje in de vorm van een postzegel met een paar chocolade munten erin ofzo.

Hoe gaat het verder met het gebeuren rondom zwager? En hoe gaat het met je vader?

Als je het trouwens juist niet fijn vindt dat ik ernaar vraag: gewoon zeggen :rose: .
Ja zoiets zit ik ook aan te denken :proud:

Met zwager staat even op pauze, heb eigenlijk geen idee hoe het er bij staat. Vraag ik volgende week wel weer een keer.

Laatste nieuws rondom mijn vader is dat hij nog stabiel is en dat zijn verpleegkundige hem wel echt minder ziek vindt dan toen hij na de verhuizing binnen kwam bij hun zaterdagavond. Ik wil niet teveel (valse) hoop krijgen maar zulke berichten zijn wel fijn.
En ik vind het heel lief dat jullie er zo naar vragen :heart: altijd fijn als mensen aan je denken.
Oh dat geeft inderdaad hoop❤! Ik zal blijven duimen!
Hier ook. :)
Vandaag contact gehad met de locatie en we hebben nu 17 september als backup datum. Geeft weer iets rust.
Hey allemaal,

Wat een gedoe hé dat corona en je bruiloft! Wij hebben 12 juni maar ben benieuwd of het jog door kan gaan als gepland.
Wij willen het eigenlijk sowieso wel door laten gaan en hopen dat de dag wel kan en het feest doen we dan later wel.
Mijn vader is ernstig ziek geweest en heeft dat maar net overleefd. Hij is nu wel aan de betere hand maar nog niet helemaal goed. Wij hebben liever een kleinere bruiloft met wel onze directe familie erbij dan alles uitstellen.

Maar heel erg balen en jammer is het wel. Je voorpret is heel anders!
Sterkte voor iedereen! Hopelijk is alles gauw weer normaal!
Er was bij ons een datum vrijgekomen in augustus dus waren super blij want dan is de issue met zwager opgelost.
Kan onze band weer niet en heeft onze ceremoniemeester een andere bruiloft.
Gekmakend dit. Vriend heeft er geen zin meer in, ik denk dat als ik zou zeggen: zullen we maar niet trouwen (of alleen gauw voor de wet) dat hij nog instemd ook.
Terwijl hij altijd graag wilde trouwen.

Hopelijk kunnen we snel de datum prikken zodat we even een paar maanden niet over de bruiloft na hoeven te denken.

Met mijn vader gaat het trouwens ietsje beter. Hij ademt mee met de machine en ze hebben zijn slaapmiddel ook iets teruggeschroeft dus hij beweegt en opent zijn ogen soms een beetje. Het is nog spannend want het kan morgen zo weer slechter gaan maar we zijn nu voorzichtig hoopvol.
He Apple, dat zit ook niet mee.

Wel fijn dat het voorzichtig iets beter met je vader lijkt te gaan. Ik blijf duimen!
Wat een gedoe allemaal, Apple. Kan me voorstellen dat je vriend het een beetje zat is en er even helemaal geen zin meer in heeft.
Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met je vader, dat geeft hoop!

Kipkerrie, juni is al wel snel. Ik hoop voor je dat het tegen die tijd kan doorgaan! Goed dat jullie hebben besproken wat jullie willen doen, als de maatregelen in juni nog steeds spelen.

Wij hebben dat ook al besproken, hoewel we pas in november trouwen. Verschillende experts verwachten in het najaar nog een nieuwe golf besmettingen, waarbij mogelijk opnieuw strenge maatregelen nodig zullen zijn. We zijn het er niet over eens wat we dan willen doen, dus ik hoop dat het niet nodig is.
Och jeetje Apple, inderdaad zeg, het zit jullie niet mee. Ik hoop dat jullie snel een nieuwe datum kunnen vinden, de stress van een datum kan er bij jullie even niet bij. Maar fijn om te lezen dat het met kleine stappen beter gaat met je vader. Ook ik blijf duimen dat dat zo blijft gaan.

Vandaag 3 paar schoenen binnen gekregen van zalando, 2 zijn wel mooi maar de een valt klein en de ander groot. Dus ze beide opnieuw besteld met een andere maat. En 3 paar bij syttd besteld.
Welkom Kipkerrie! Hoop dat je grote dag door kan gaan.

Oh Apple, wat een pech allemaal zeg. Wie weet komt er nog een datum vrij! Fijn dat je vader de goede kant op lijkt te gaan :rose: .

Zomerwarmte, dat is een hele mooie datum :proud: . Een héééle mooie :cheer2: . Ben benieuwd naar je schoenen.
Kokoro schreef:
03-04-2020 07:15
Zomerwarmte, dat is een hele mooie datum :proud: . Een héééle mooie :cheer2: . Ben benieuwd naar je schoenen.
😁 ik hoop wel dat 18 juni door kan gaan. Maar september zal ook mooi worden als het zou moeten.

Mijn moeder is heel positief. Hebben net hun huis en bedrijf verkocht, moeten eind juni uit hun huis, maar krijgen in augustus pas de sleutel van hun andere huis. Dus eerst gaan ze in een vakantiehuis. Hoe ze praat is alsof ze alles nog gewoon mee gaat maken en als we dan praten lijkt het alsof ze niet ziek is. We hopen dat ze zich goed blijft voelen en dat ze idd dit jaar nog helemaal mee mag maken. We blijven hoopvol en positief. Moet ook gewoon. Net als alles plannen voor de bruiloft, we gaan gewoon door. Gisteren contact gehad met iemand die de locatie gaat stylen dus even bedenken hoe we het willen. Ze wil graag weten hoe mijn bruidsboeket eruit gaat zien maar heb er nu 2 die ik erg mooi vind.

Even kijken of het lukt
Wilde foto invoegen maar lukt niet 😊
Wat fijn dat je moeder en zo positief in staat! Ik hoop ook voor je dat 18 juni gewoon door kan gaan. En zo niet deel ik graag de grote dag met je :rose: .

Je kunt een plaatje uploaden op https://nl.imgbb.com/ en dan hier de link kopiëren.
Bedankt! Ik twijfel tussen deze 2

Edit: grrr in het voorbeeld zie ik de foto's wel. Probeer het wel even op de computer

[url=https://ibb.co/bsph68c]
[url=https://ibb.co/8jcBZWZ]
Nou, ze konden niet in 1 bericht, en ik kreeg geen foto in beeld. Dus dan maar zo,
de eerste vind ik het mooist, maar de 2e vind ik ook erg mooi omdat mijn moeder gek is op orchideeën, dus dat wil ik er eigenlijk ook in. Maar eens navragen of ze samengevoegd kunnen worden, dus dat in het eerste boeket wat orchideeën kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven