Werk & Studie alle pijlers

Idee kleinigheidje voor medewerkers?

02-04-2020 14:15 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik wil mijn medewerkers een kleinigheidje opsturen als teken van waardering. Door de corona-crisis werken ze nu allemaal vanuit huis, ze zijn allemaal ontzettend hard aan het werk en enorm flexibel gezien de omstandigheden.
Ik zat te denken aan een reep chocola en ook iets ter ontspanning (misschien zo'n kleurboek voor volwassenen) en verder een persoonlijk kaartje voor iedereen. Hebben jullie misschien nog andere (of betere) suggesties? Het zijn allemaal vrouwen tussen de 20 en 30 jaar oud en eentje van 50+. Het moet echt om een kleinigheidje gaan (max 10 a 15 euro pp) en makkelijk te versturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou erg blij zijn met chocolade, een bloemetje of een plantje. Met een kleurboek zou je mij niet blij maken. Mijn gebruikelijke werk kost me echt meer tijd dan normaal, geen idee wanneer ik dan zou moeten gaan kleuren. Ik denk dat het om het gebaar gaat, dus volgens mij maak het niet eens zoveel uit wat je precies stuurt. Ik vind het al betrokken klinken dat je even op deze manier stilstaat bij je medewerkers.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben van het werk een kaart gekregen en een zakje bloemenzaadjes. Heb je hopelijk maanden plezier van.
Ik vond het een leuk idee.
Alle reacties Link kopieren
paaseitjes
Alle reacties Link kopieren
Iedereen een stuk lush handzeep
Alle reacties Link kopieren
Chocolade is altijd goed haha.
Ik heb een aantal vriendinnen een engeltje gestuurd (zie op FB 'bijmijnzus'), een klein beschermengeltje in een glazen hangertje, een guardian angel. Kan je je eigen tekst bij laten zetten en wordt heel feestelijk verzorgd en bezorgd.
Alle reacties Link kopieren
Maar chocolade is ook altijd goed!!!
Alle reacties Link kopieren
ken je dit? ook leuk:
https://www.plantsome.nl/pages/giftbox
Alle reacties Link kopieren
Ik zie wel eens reclame voorbij komen van brownies die per post verstuurd kunnen worden (brievenbus)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
02-04-2020 14:23
ken je dit? ook leuk:
https://www.plantsome.nl/pages/giftbox
Dit is Fred :rofl:
Honey, you should see me in a crown
Iets wat je besteld bij een kleine lokale ondernemer zodat deze ook weer geholpen is :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal blij dat ik de vraag hier gesteld heb! Het kleurboek wat ik eerst had bedacht wordt het in ieder geval niet, want ik lees hier veel leukere ideeen. :D Ik ga even kijken wat het wordt en laat het nog even weten!!
Alle reacties Link kopieren
geld? cadeaubon? is dat een optie want daar word ik pas blij van en niet van een reep chocola of een bos bloemen die waarschijnlijk gratis zijn afgehaald nu ze niet verkocht worden.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 14:37
geld? cadeaubon? is dat een optie want daar word ik pas blij van en niet van een reep chocola of een bos bloemen die waarschijnlijk gratis zijn afgehaald nu ze niet verkocht worden.
ach, voor 5 euro krijg ik liever iets leuks, liefst persoonlijks dan het bedrag op mijn rekening hoor
Setje neutrale handzeep en handcrème (zou die laatste vooral ongeparfumeerd doen) en inderdaad wat fleurigs.

Anders iets zoals bloeiende post:

Afbeelding

Zijn veel voorbeelden van te vinden.
anoniem_366925 wijzigde dit bericht op 02-04-2020 14:39
18.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 14:37
geld? cadeaubon? is dat een optie want daar word ik pas blij van en niet van een reep chocola of een bos bloemen die waarschijnlijk gratis zijn afgehaald nu ze niet verkocht worden.
Zo wat een negatieve instelling.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Paaseitjes

https://www.jamin.nl/pasen/paaseidoosje-50st-gevuld
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
02-04-2020 14:38
Zo wat een negatieve instelling.
hoezo een negatieve instelling? je kunt momenteel kilo's tulpen en weet ik veel wat gratis afhalen bij de bloemenveiling.
ik zou niet amused zijn met die gratis bloemen.
en een reep chocola kan ik zelf kopen maar doe het niet want ik krijg er puisten van.
ik ontvang liever cash als blijk van waardering.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 14:37
geld? cadeaubon? is dat een optie want daar word ik pas blij van en niet van een reep chocola of een bos bloemen die waarschijnlijk gratis zijn afgehaald nu ze niet verkocht worden.

Dan geef jouw bloemen en choco maar aan mij :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel medewerkers gaat het om?
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 14:42
hoezo een negatieve instelling? je kunt momenteel kilo's tulpen en weet ik veel wat gratis afhalen bij de bloemenveiling.
ik zou niet amused zijn met die gratis bloemen.
en een reep chocola kan ik zelf kopen maar doe het niet want ik krijg er puisten van.
ik ontvang liever cash als blijk van waardering.
En je vraagt je af wat daar negatief aan is? Ik ga het niet eens uitleggen.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
02-04-2020 14:42
hoezo een negatieve instelling? je kunt momenteel kilo's tulpen en weet ik veel wat gratis afhalen bij de bloemenveiling.
ik zou niet amused zijn met die gratis bloemen.
en een reep chocola kan ik zelf kopen maar doe het niet want ik krijg er puisten van.
ik ontvang liever cash als blijk van waardering.

nee hoor, niks negatiefs te vinden in jouw post :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Paaseitjes inderdaad! Lekker zeepje? Met een kaartje dat ze niet moeten vergeten proberen te ontspannen / voor jezelf te zorgen in deze tijd.
Alle reacties Link kopieren
Om hoeveel medewerkers gaat het? Werkt iedereen normaal op kantoor? Is er een mogelijkheid om een bon voor een horeca ondernemer in de buurt van het kantoor te geven voor koffie met een gebakje of iets voor (bij) de lunch wanneer er weer op kantoor gewerkt kan worden?
Iets waar mensen mogelijk allergisch voor zijn als bloemen of chocola zou ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
02-04-2020 14:43
Dan geef jouw bloemen en choco maar aan mij :cheer:
ik kreeg vorige week bloemen in mijn handen gedrukt omdat er bij ons een omzetstijging is geweest van ruim 30% in de afgelopen weken. We praten hier over miljoenen euro's.
Ik heb de 2 bossen in de kofferbak van de auto laten liggen. Ze zullen nu wel uitgedroogd zijn anders had ik ze wel opgestuurd naar je. :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven