Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Pingu schreef:
05-04-2020 15:37
want was ook alweer het verhaal achter al die kapjes van Maddelief?
Bijzonder dat je min of meer suggereert dat Jan en Sofie de nood van die prinsessentandjes 'veroorzaakt' hebben.
Het glazuur van het melkgebit is ook dunner en minder sterk. Hierdoor ontstaan er makkelijker gaatjes en slijt het glazuur van het melkgebit sneller. Op 7-8 jarige leeftijd kunnen de knobbels van de melkkiezen door het kauwen al zelfs zijn weggesleten.
(Bron: https://www.poetsbus.nl/basisschool-4-t ... vend-gebit)
Je kunt de genen voor een zwak gebit 'erven' en/of onvoldoende tandzorg betrachten.

Dat apparaatje waar Merel reclame voor maakt is gewoon een 'bitje' met een trilmotortje eraan waarin je reguliere tandpasta stopt. Merel laat geen before and after zien en doet een filter over al haar foto's. Ik denk dat je je weinig zorgen hoeft te maken over het vermeende bleken van haar tanden: waarschijnlijk is er niets veranderd.
doktervanderploeg schreef:
05-04-2020 17:16
Het is al eens in de vlog verteld: Eline, Merel, Stan en Noud beheren zélf hun Instagram-accounts, bij de overige kinderen wordt nadrukkelijk vermeld in de biografie-tekst op de profielpagina dat hun moeder het account beheert. Sofie hoeft voor Merel geen opdrachten te regelen: voorgestelde 'samenwerkingen' verschijnen al rechtstreeks bij Merel in de DM.
Prima dat ze zelf hun accounts beheren. Maar als je als ouders vervolgens geen controle meer over hebt wat ze er mee doen, gaat er iets goed mis.
Cookielover schreef:
05-04-2020 17:18
Ja, we weten dat ze zelf hun pagina's beheren. Maar als jij als 14-jarige een verzoek krijgt om je tanden te bleken, dan laat je dat niet aan je moeder zien dus?
Merel krijgt toch niet het verzoek om d'r tanden te bleken? Ze krijgt zo'n raar gevormde elektrische tandenborstel (en misschien wat geld) en in ruil daarvoor doet ze alsof ze dat ding gebruikt / gebruikt heeft en dat het werkt.
Rosalind schreef:
05-04-2020 17:35
Maar als je als ouders vervolgens geen controle meer over hebt wat ze er mee doen, gaat er iets goed mis.
En aan de hand van wat stel je vast dat de ouders geen controle hebben over wat ze ermee doen? Kinderen die hun eigen Instagram-account beheren, staan niettemin onder toezicht van hun ouders toch?
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
05-04-2020 18:34
En aan de hand van wat stel je vast dat de ouders geen controle hebben over wat ze ermee doen? Kinderen die hun eigen Instagram-account beheren, staan niettemin onder toezicht van hun ouders toch?
Maar als je zo’n verzoek krijgt, dan vertel je dat toch aan je ouders! Het is gewoon schadelijk voor je gebit. En oh wauw, misschien kreeg ze het gewoon thuisbezorgd en heeft ze het niet gebruikt, ja, dat zou kunnen. Waarom denk jij trouwens dat ze het dus NIET heeft gebruikt? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Cookielover schreef:
05-04-2020 18:40
Waarom denk jij trouwens dat ze het dus NIET heeft gebruikt? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Slechts een inschatting. (Die niet lijkt te kloppen.)

Antwoord van Merel op Instagram over dit apparaat.
@meerencrew ze hadden me gevraagd voor een samenwerking het was niet mijn doel om op mijn 14de mijn tanden te bleken, maar ik wilde het een keer proberen om te kijken of het zou werken en het was ook niet nodig mijn tanden zijn redelijk wit. Ik snoep niet veel en drink ook niet vaak frisdrank dus daarom heb ik het niet gedaan!
(Bron: https://www.instagram.com/p/B-kQ_jnJF9T ... 633220349/)
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
05-04-2020 18:51
Slechts een inschatting. (Die niet lijkt te kloppen.)

Antwoord van Merel op Instagram over dit apparaat.
Jezus, ze wilde het wel proberen. Wat een reden zeg, dan ben je 14 en heb je mooie rechte witte tanden, maar ach. Dan begin ik me ook wel af te vragen of Sofie wel zulke goede controle heeft over haar kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf erbij dat niks geloof van het genetische verhaal achter de ‘prinsessentandjes’ van Maddelief. Die kinderen verstouwen wekelijks kilo’s suiker. Kijk, ik zit nu ook aan de bokkenpoten en thee met honing, daar niet van, maar als ik straks een gaatje heb, is dat mijn eigen schuld.

Het valt me tegen dat de Nagelkerkjes een editor hebben. Een echt goede editor zou toch weten te doseren en de spanning vast te houden.

Ik lees trouwens in Merels post dat ze het wél heeft gedaan, maar niet om de reden dat ze veel snoept en frisdrank drinkt.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
05-04-2020 18:51
Slechts een inschatting. (Die niet lijkt te kloppen.)

Antwoord van Merel op Instagram over dit apparaat.
Lijkt niet op een antwoord van een puber. En ze schreef in de eerste instantie dat ze haar tanden wel had gebleekt. Ze waren zelfs witter.
Alle reacties Link kopieren
'Ik snoep niet veel en drink ook niet vaak frisdrank dus daarom heb ik het niet gedaan!'

Volgens mij bedoelt ze dat het niet om die reden is. Ze heeft het wel gedaan, maar niet omdat ze veel snoept of vaak frisdrank drinkt.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
05-04-2020 16:30
Forummer F16 schreef laatst dat die van de Rooij hier ook meeleest. Uit wat research blijkt dat het bedrijfje dat hun video's edit (de editor is degene die de video's van De Nagelkerkjes in elkaar zet, Sofie stuurt het beeldmateriaal op en daar wordt de vlog mee gemaakt) CHIDERO heet. De eigenaar is Christ de Rooij, dat is dus degene die hier ook meeleest. Het zou me niet verbazen als dat dokter is. Sofie is het sowieso niet, degene achter dokter heeft duidelijk meer verstand dan Sofie.

Over het taggen: vorig jaar was er ophef over kind- en familievloggers en moesten Jan en Sofie hun zegje er over doen in een lang stuk op Instagram en een 'bonuuschhvideo'. Toen hebben ze wel dat soort programma's getagd.
Helemaal triest als zo'n figuur op dit forum mee gaat schrijven. Hebben we dus een man in ons midden. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
05-04-2020 19:21
Helemaal triest als zo'n figuur op dit forum mee gaat schrijven. Hebben we dus een man in ons midden. :lol:
Op de profielpagina van doktervanderploeg staat bij geslacht ook man :lol: Nog een vraagje dokter, hoe kwam het dat je je op 11 juli 2019 aanmeldde op dit forum en precies op 13 januari 2020 met ons mee kwam kletsen, net toen hier een hele discussie gaande was met Andrieske en een nep-Sofie? Wel toevallig, maar leuk!
Alle reacties Link kopieren
Dokter zeg eens Aaa en tel tot drie ..
Je verdedigt hun net als Sofie zelf. Jij moet wel een bekende zijn van hun.Jij weet te veel van hun . Hoe weet je dat Merel dm's krijgt van bedrijven? Je weet zelfs welke kleur Tommy string Jan aan heeft op Koekendag bij wijze van spreken.Oké,dat is een inkoppertje dat weet iedereen ..ROZE.
Andrieske ziet nu ook in hoe het zit in dat gezin .Het zal ook best lastig zijn als je met oogkleppen op naar die mensen kijkt en alles voor zoete , daar is tie weer, KOEK slikt. Sommige mensen hebben het niet gezellig thuis ,zijn eenzaam of vervelen zich en verheerlijken dan anderen . Maar zien niet dat ze gewoon gebruikt worden als volger ,kijker.
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
05-04-2020 19:43
Hoe weet je dat Merel dm's krijgt van bedrijven?
Ik weet niet dat zij DMs van bedrijven krijgt. Het is wel een vrij veilige aanname. IEDERE representatieve Instagramgebruiker met een paar duizend volgers die zichzelf laat zien in de foto's krijgt vanzelf DMs van bedrijven en deze jongedame vraagt er letterlijk om in haar Instagram-bio. "❥ for a collaboration dm/mail⁣"

Merel is dankzij de deelname aan Een Huis Vol een jonge tiener met bijna 30.000 jonge volgers en loopt veelvuldig in merkkleding rond. Net als tienerzus Eline. Die ook al 20.000+ volgers heeft. Dat is interessant voor de marketingmeiden van bedrijven en bedrijfjes die deze doelgroep willen bereiken.

En posts genoeg...

https://www.instagram.com/p/B-CpaxnJNmt/ gesponsorde kleding van MyJewellery voor Eline (zie de hashtags)
https://www.instagram.com/p/B9uH6VFJsVC/ gesponsorde kleding van MyJewellery voor Merel (zie de hashtags)
https://www.instagram.com/p/B-cgo6Co7rA/ foto's van Merel voor een nabijgelegen kledingwinkel (zie de tags)
https://www.instagram.com/p/B7yqC90p1h_/ gesponsorde kleren van comegetfashion voor Merel (zie de hashtags)
https://www.instagram.com/p/B5dTvcCh8xB/ gesponsorde telefoonspullen en kortingscode van iDeal of Sweden voor Merel (zie de hashtags)
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
05-04-2020 20:08
Ik weet niet dat zij DMs van bedrijven krijgt. Het is wel een vrij veilige aanname. IEDERE representatieve Instagramgebruiker met een paar duizend volgers die zichzelf laat zien in de foto's krijgt vanzelf DMs van bedrijven en deze jongedame vraagt er letterlijk om in haar Instagram-bio. "❥ for a collaboration dm/mail⁣"

Merel is dankzij de deelname aan Een Huis Vol een jonge tiener met bijna 30.000 jonge volgers en loopt veelvuldig in merkkleding rond. Net als tienerzus Eline. Die ook al 20.000+ volgers heeft. Dat is interessant voor de marketingmeiden van bedrijven en bedrijfjes die deze doelgroep willen bereiken.

En posts genoeg...

https://www.instagram.com/p/B-CpaxnJNmt/ gesponsorde kleding van MyJewellery voor Eline (zie de hashtags)
https://www.instagram.com/p/B9uH6VFJsVC/ gesponsorde kleding van MyJewellery voor Merel (zie de hashtags)
https://www.instagram.com/p/B-cgo6Co7rA/ foto's van Merel voor een nabijgelegen kledingwinkel (zie de tags)
https://www.instagram.com/p/B7yqC90p1h_/ gesponsorde kleren van comegetfashion voor Merel (zie de hashtags)
https://www.instagram.com/p/B5dTvcCh8xB/ gesponsorde telefoonspullen en kortingscode van iDeal of Sweden voor Merel (zie de hashtags)
Dat weet jij natuurlijk heel goed als social media hulpje van De Nagelkerkjes BV.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
05-04-2020 19:18
'Ik snoep niet veel en drink ook niet vaak frisdrank dus daarom heb ik het niet gedaan!'

Volgens mij bedoelt ze dat het niet om die reden is. Ze heeft het wel gedaan, maar niet omdat ze veel snoept of vaak frisdrank drinkt.
Dankje, ik begreep het verkeerd!
Alle reacties Link kopieren
Sushibar36 schreef:
05-04-2020 20:16
Dankje, ik begreep het verkeerd!
Ik eerst ook hoor, ik vond het een verwarrende zin.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de site even bekeken. Ze verkopen 3 producten. 2 kits om de tanden te bleken. En... Tadaááá anti- covid mondkapjes.
Sofie,waarom laat je je 14 jarige dochter zo gebruiken. Dat bedrijf wilt over de rug van jouw dochter ook nog wat mondkapjes verkopen.
Denk niet dat ze buiten de corona crisis covid mondkapjes verkopen. Waarom zou je eerst je tanden bleken om ze vervolgens te bedekken.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
05-04-2020 14:08
De laatste tijd zie ik haar ook steeds lachen als Sofie haar komt filmen. Terwijl ze er nooit zin in had, herinneren jullie je nog de vlog dat Merel nog aan een schoolopdracht zat 's avonds en Sofie er alleen maar commentaar op had?
Misschien om dan over een week te kunnen zeggen kijk vóór ik mijn tanden heb gebleekt en nádat ik mijn tanden heb gebleekt.

Alle gekheid op een stokje.
Ze hebben het niet nodig financieel , om gesponsord te worden .
Het is bij hun de aandacht die ze zo nodig hebben.
En ik weet bijna zeker de aandacht die dan ook gevestigd wordt op hun bedrijven, al zal de gemiddelde volger daar nooit komen.
( want prijzig en lokaal )
Ze staan graag in de belangstelling ,vraag me niet waarom,ik heb dat zelf niet . Mocht ik de postcodeloterij winnen dan mag Gaston die envelop in de brievenbus proppen ; ik ga niet op tv.
Door de jaren heen hebben ze vaak de publiciteit gezocht , dat hebben we al gezien toen ze net in Een huis vol zaten . TV , krant ,boekjes ,tijdschriften ,noem maar op .Google maar eens. Ook hier moet telkens vermeld worden hoeveel kinderen ze hebben ,dat gebruiken ze om de aandacht op het artikel te vestigen ,best walgelijk.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
05-04-2020 21:07
Ook hier moet telkens vermeld worden hoeveel kinderen ze hebben
Is het grote aantal kinderen niet JUIST de reden dat ze als gezin zo vaak benaderd werden door redacties?
Byrma schreef:
05-04-2020 21:07
dat gebruiken ze om de aandacht op het artikel te vestigen ,best walgelijk.
"ze" is een verwijzing naar de redacties? Je vind het walgelijk dat de redacties / schrijvers vermelden hoeveel kinderen dit gezin heeft? Is dat niet hoe redacties werken? Opvallende zaken uitlichten?
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
05-04-2020 21:07
Misschien om dan over een week te kunnen zeggen kijk vóór ik mijn tanden heb gebleekt en nádat ik mijn tanden heb gebleekt.

Alle gekheid op een stokje.
Ze hebben het niet nodig financieel , om gesponsord te worden .
Het is bij hun de aandacht die ze zo nodig hebben.
En ik weet bijna zeker de aandacht die dan ook gevestigd wordt op hun bedrijven, al zal de gemiddelde volger daar nooit komen.
( want prijzig en lokaal )
Ze staan graag in de belangstelling ,vraag me niet waarom,ik heb dat zelf niet . Mocht ik de postcodeloterij winnen dan mag Gaston die envelop in de brievenbus proppen ; ik ga niet op tv.
Door de jaren heen hebben ze vaak de publiciteit gezocht , dat hebben we al gezien toen ze net in Een huis vol zaten . TV , krant ,boekjes ,tijdschriften ,noem maar op .Google maar eens. Ook hier moet telkens vermeld worden hoeveel kinderen ze hebben ,dat gebruiken ze om de aandacht op het artikel te vestigen ,best walgelijk.
Lijkt mij ook vreselijk, op televisie. Als ik wel eens door Amsterdam wandel met mijn zusje en er is ergens een opname bezig wil zij er altijd heen lopen om te kijken of ze dan misschien op televisie kan komen, ik loop gauw door voor het geval ik gefilmd word.

'Ja lieve kindjes, waaii zaaiin vanavond bij RTL Boulevaaaaar, want daar is te zien hoe waaii omgaan met het corona-virus, omdat we zoveel kindren hebben. Alleen maar daarom, helemaal niet omdat waaiii aandachtsgaaiill zaaiin'.
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
05-04-2020 21:42
Is het grote aantal kinderen niet JUIST de reden dat ze als gezin zo vaak benaderd werden door redacties?



"ze" is een verwijzing naar de redacties? Je vind het walgelijk dat de redacties / schrijvers vermelden hoeveel kinderen dit gezin heeft? Is dat niet hoe redacties werken? Opvallende zaken uitlichten?
Nee, want Soof benadert de redacties, niet andersom.

Als je tijd hebt, zou je dan deze vraag nog willen beantwoorden:

Nog een vraagje dokter, hoe kwam het dat je je op 11 juli 2019 aanmeldde op dit forum en precies op 13 januari 2020 met ons mee kwam kletsen, net toen hier een hele discussie gaande was met Andrieske en een nep-Sofie? Wel toevallig, maar leuk!

Edit: Ik vergeet iets cruciaals: tussen 11-07 en 13-01 reageerde je in geen enkel topic, je eerste reactie was dus op 13-01. Werd je toen getipt door ene Sofie N?
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
05-04-2020 16:30
Forummer F16 schreef laatst dat die van de Rooij hier ook meeleest. Uit wat research blijkt dat het bedrijfje dat hun video's edit (de editor is degene die de video's van De Nagelkerkjes in elkaar zet, Sofie stuurt het beeldmateriaal op en daar wordt de vlog mee gemaakt) CHIDERO heet. De eigenaar is Christ de Rooij, dat is dus degene die hier ook meeleest. Het zou me niet verbazen als dat dokter is. Sofie is het sowieso niet, degene achter dokter heeft duidelijk meer verstand dan Sofie.

Over het taggen: vorig jaar was er ophef over kind- en familievloggers en moesten Jan en Sofie hun zegje er over doen in een lang stuk op Instagram en een 'bonuuschhvideo'. Toen hebben ze wel dat soort programma's getagd.
Dokter, ik had op een reactie gehoopt.
Niets voor jou om hier niet op te reageren. Moet je Sofie niet verdedigen?
Alle reacties Link kopieren
Sushibar36 schreef:
05-04-2020 22:14
Dokter, ik had op een reactie gehoopt.
Niets voor jou om hier niet op te reageren. Moet je Sofie niet verdedigen?
Wel typisch Sofie, altijd hard schreeuwen als ze het beter denkt te weten, maar als ze weet dat ze echt geen gelijk heeft of kan krijgen, dan haalt ze het of weg (kan nu niet) of ze negeert het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven