Zangeres Duffy: gedrogeerd ontvoerd en verkracht

06-04-2020 10:59 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind februari maakte zangeres Duffy bekend waarom zij - na haar zeer succesvolle debuutalbum - van de radar verdween. Ze bleek te zijn gedrogeerd, ontvoerd en verkracht. Bizar!
Door dit trauma verdween ze jaren van de radar.

Gisteren deelde ze op haar website meer details over de zaak:

https://www.ad.nl/show/duffy-doet-haar- ... ~ab6dfa15/

Wat een krankzinnig verhaal. En eigenlijk roept het bij mij nog meer vragen op. Hoe krijg je iemand zo mee in een vliegtuig mee? De dader moet haast wel een bekende zijn geweest.

Wat een afschuwelijk verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik viel vooral over de quote: "Verkracht worden is alsof je levend wordt vermoord"

in tegenstelling tot dood worden vermoord???
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
06-04-2020 10:59
Hoe krijg je iemand zo mee in een vliegtuig mee? De dader moet haast wel een bekende zijn geweest.

De meeste verkrachtingen vinden plaats door bekenden. Het beeld wat mensen hebben van een vrouw (of man) die aan de haren de bosjes in wordt gesleept door een onguur type in een regenjas, kloppen niet met wat er meestal gebeurd.

Het maakt veroorderlingen vaak ook lastig want grenzen vervagen en familie staat er vaak niet achter ("Oom Kees zou dat nooit doen!").

Maar idd, een verschrikkelijk verhaal.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
06-04-2020 11:03
Ik viel vooral over de quote: "Verkracht worden is alsof je levend wordt vermoord"

in tegenstelling tot dood worden vermoord???
Ik denk dat ze bedoelt "verkracht worden voelt alsof je wordt vermoord, alleen leef je aan het eind nog." Het staat er onhandig. Kan ook een vertaalfout zijn.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Doet me ook denken aan Joss Stone. Een andere Britse zangeres die in dezelfde tijd als Duffy heel bekend was. Zij werd gestalkt ener zijn destijds meerdere mannen opgepakt die haar wilden ontvoeren. In hun auto werden zelf spullen en een bodybag gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Hoe je iemand mee krijgt in een vliegtuig?.

Je tilt haar op en zeg een beetje lachend, ach ja, ze heeft een beetje te veel gedronken, maar komt goed, en hop het prive vliegtuig in.
Helemaal makkelijk als het waarschijnlijk een bekende is.
Niemand die er iets raars van vind.
pepexx wijzigde dit bericht op 06-04-2020 11:41
1.10% gewijzigd
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Wat een vreselijk verhaal!
Leuke muziek maakte zij, zal het vandaag weer eens opzetten.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel een heel vreemd verhaal vind.

Ik zeg niet dat ik haar niet geloof maar als het niet blijkt te kloppen en het bijvoorbeeld een verhaal is van iemand die geestelijk helemaal in de knoop zit sta ik ook niet gek te kijken...
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
06-04-2020 12:11
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel een heel vreemd verhaal vind.

Ik zeg niet dat ik haar niet geloof maar als het niet blijkt te kloppen en het bijvoorbeeld een verhaal is van iemand die geestelijk helemaal in de knoop zit sta ik ook niet gek te kijken...
eens
Ze had zichzelf verstopt maar besloot haar verhaal te doen toen 3 vreemde mannen haar huis binnendrongen? Huh???
Dat stukje vind ik heel opmerkelijk.

Plus dat de identiteit van de dader iets tussen hem en haar is?
Klinkt alsof het haar partner was...
Wat een verschrikkelijk verhaal.
Dat is het vaak als er iets extreems gebeurd, dan gelooft niemand je. Daarom komen dat soort daders ermee weg.
Alle reacties Link kopieren
Je kan doorklikken naar haar site, daar staat een heel lang verhaal en klinkt het wat logischer.

Naar mijn idee is het verhaal begrijpelijker als de dader haar vriend/partner was inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
06-04-2020 12:44
Je kan doorklikken naar haar site, daar staat een heel lang verhaal en klinkt het wat logischer.

Naar mijn idee is het verhaal begrijpelijker als de dader haar vriend/partner was inderdaad.
ze komt uit een 'bijzondere' familie, misschien vinden we de daders in die hoek?
pepexx schreef:
06-04-2020 11:39
Hoe je iemand mee krijgt in een vliegtuig?.

Je tilt haar op en zeg een beetje lachend, ach ja, ze heeft een beetje te veel gedronken, maar komt goed, en hop het prive vliegtuig in.
Helemaal makkelijk als het waarschijnlijk een bekende is.
Niemand die er iets raars van vind.

Dit vond ik ook nogal vreemd. Vraag me af hoe iemand tegen zijn/haar zin meegenomen kan worden in een vliegtuig. Je moet dan toch echt het vliegtuig in lopen enzo, en daarna heb je ook alle tijd om een steward(ess) te waarschuwen. Ik denk dat het toch gewoon een (fout) vriendje is geweest en dat ze zelf is meegegaan en dat er daarna dingen zijn gebeurd tegen haar zin.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
06-04-2020 13:03
Dit vond ik ook nogal vreemd. Vraag me af hoe iemand tegen zijn/haar zin meegenomen kan worden in een vliegtuig. Je moet dan toch echt het vliegtuig in lopen enzo, en daarna heb je ook alle tijd om een steward(ess) te waarschuwen. Ik denk dat het toch gewoon een (fout) vriendje is geweest en dat ze zelf is meegegaan en dat er daarna dingen zijn gebeurd tegen haar zin.
keken jullie vroeger niet The A-team?
Alle reacties Link kopieren
Je kan iemand ook ontvoeren met een prive vliegtuig...of dacht je dat ze een vakantievlucht of de easyjet had genomen??
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Twee weken geleden liet Duffy het liedje Something Beautiful horen op de Britse radio, als een hart onder de riem in de moeilijke tijden. Ze heeft geen plannen om het officieel uit te brengen, maar is hieronder wel te beluisteren:

Maar omdat de belangstelling overweldigend is...
safrat schreef:
06-04-2020 13:19
Twee weken geleden liet Duffy het liedje Something Beautiful horen op de Britse radio, als een hart onder de riem in de moeilijke tijden. Ze heeft geen plannen om het officieel uit te brengen, maar is hieronder wel te beluisteren:

Maar omdat de belangstelling overweldigend is...
Ah, aha. Dat maakt het verhaal een stuk duidelijker.
Wat ik niet snap. Als ze echt drie dagen vermist was dan was t toch in het nieuws gekomen qua; opsporing verzocht etc
Vorig jaar was het een ander verhaal.

https://www.ad.nl/show/ze-was-succesvol ... ~a06bf3c8/
Alle reacties Link kopieren
Evenzowantja schreef:
07-04-2020 14:28
Wat ik niet snap. Als ze echt drie dagen vermist was dan was t toch in het nieuws gekomen qua; opsporing verzocht etc
Hoezo? Als het een bekende was, zeker haar parner, dan geeft je familie je toch niet als vermist op als je even een paar dagen weg bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven