Ik kan niet modern daten..

30-04-2020 22:24 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
En zo kom ik dus nooit aan de man, zeggen ze.
Want ik kan niks met dat modern daten. Dat je dagen en uren zit te appen en te koetjes en kalfjes en dat al voordat je elkaar ooit gehoord hebt.

Nu ook, via Insta wederzijdse vrienden online met een leuke vent contact, wissel je nummers uit om te appen en ik heb gewoon geen hol te vertellen.
En dat "goedemorgen" en "trusten" of "wat een kutweer".. ik weet het niet, het doet mij niks en het verveeld op den duur, dat gebrek aan gesprekstof.
Ik heb geen zin om lief en leed te delen met iemand die ik nog nooit gezien heb.
Bij mij gaat het helemaal andersom. Ik ontmoet iemand die leuk vind, heb een goed gesprek en dat is aanleiding om nummers uit te wisselen en te appen of af te spreken.

Ben ik de enige sukkel?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zou een zelfde sukkel zijn. Maar ik date niet, dus heb dat probleem niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zo snel mogelijk afspreken.
Nee, maar gelukkig zitten de leukste mannen ook niet op datingsites.
Alle reacties Link kopieren
starbright schreef:
30-04-2020 22:36
Nee, maar gelukkig zitten de leukste mannen ook niet op datingsites.
Ik ontmoet ze nu niet in een cocktailbar of op een feestje. :-(
(voor het goede doel hoor, uiteraard, maar het is voor de vrijgezellen ook niet makkelijk allemaal)
Alle reacties Link kopieren
Het zou wel mn voorkeur hebben.
Maar bij gebrek aan buurtborrels heb ik nu mn buurman maar geliked op tinder. (Risicootje als t niet klikt is t ook zo raar) Ik ben beter in small talk op de app dan irl.

Maar verder kom ik eigenlijk ook liever n leuke vent tegen bij de bakker/op werk/sportschool
Maar die leuke zijn al bezet.
apatura wijzigde dit bericht op 30-04-2020 22:40
7.77% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
30-04-2020 22:36
Zo snel mogelijk afspreken.
Het valt vaak zo tegen.

Eigenlijk denk ik dat ik niet kan daten omdat ik gewoon te moeilijk ben.
Hoe denk je dat die Victoriaanse vrouwen een man leerden kennen? Die gingen dansen. Paar zinnen zeggen, paar danspassen maken, repeat, repeat.

Ga lekker puzzelen samen.
Een Jan van Haasteren puzzel bijvoorbeeld.

Mag tijdelijk alleen op 1,5 meter afstand.
Als je bij elkaar om de hoek woont. Vooral niet reizen.


Nodig die kerel uit voor
Wordfeud
jijbent.nl
online escape room

Of samen bzv kijken en daarna nabespreking via Zoom.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
30-04-2020 22:38
Het zou wel mn voorkeur hebben.
Maar bij gebrek aan buurtborrels heb ik nu mn buurman maar geliked op tinder. Ik ben beter in small talk op de app dan irl.

Maar verder kom ik eigenlijk ook liever n leuke vent tegen bij de bakker/op werk/sportschool
Maar die leuke zijn al bezet.
:mrgreen:
Aan de deur nog nooit tegengekomen dan?
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
30-04-2020 22:39
Hoe denk je dat die Victoriaanse vrouwen een man leerden kennen? Die gingen dansen. Paar zinnen zeggen, paar danspassen maken, repeat, repeat.

Ga lekker puzzelen samen.
Een Jan van Haasteren puzzel bijvoorbeeld.

Mag tijdelijk alleen op 1,5 meter afstand.
Als je bij elkaar om de hoek woont. Vooral niet reizen.


Nodig die kerel uit voor
Wordfeud
jijbent.nl
online escape room

Of samen bzv kijken en daarna nabespreking via Zoom.
Ja, dansen vind ik erg leuk. Videobellen met iemand die ik nog nooit heb gezien vind ik echt heel raar.
En als ik mijzelf terugzie, zie ik er raar uit. Helemaal niet zoals in het echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook niks hoor. Krijg regelmatig uitnodigen via fb...messenger. Krijg het al spaansbenauwd bij het idee dat ik moet gaan terug appen. Misschien komt dat ook wel omdat ik nog echt niet toe ben aan weer een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch gewoon afspreken. Ga ergens je rondje wandelen (je moet wat in deze tijd) en kijk of het klikt.

Na de quarantaine kun je er weer lekker op uit en sociale dingen doen en mensen ontmoeten.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
30-04-2020 22:39
:mrgreen:
Aan de deur nog nooit tegengekomen dan?
Ik weet dat hij bestaat zegmaar. Maar we wonen nu zo'n 1,5 a 2 jaar in deze straat. Ik werk ploegendienst dus kom niet op alle buurtborrels en hij is dat type ook niet. Komt ook van origine niet uit dit dorp. Beide beetje kat uit de boom types wat nieuwe mensen betreft.

Maar hij had me dus wel geliked op tinder. En ik was nieuwschierig of hij mij geliked had dus rechts geswiped.

Ik zie wel, 2 avonden geappt. (Kinderen thuis) eens kijken of hij hapt als ik zeg dat ik zaterdagavond niets te doen heb. (Kindloos)
Been there, done that, got the T-shirt.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
30-04-2020 22:42
Ja, dansen vind ik erg leuk.
Tangoles!
Salsales!

Nadeel: verhouding man - vrouw is 35 - 65.
Dus vechten om de beschikbare kerels.
Alle reacties Link kopieren
Maar on topic... eigenlijk is digitaal opzoek naar n date gewoon kut.
Ik snuffel liever ook aan iemand voor ik zn telefoonnummer opsla.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
30-04-2020 22:51
Maar on topic... eigenlijk is digitaal opzoek naar n date gewoon kut.
Ik snuffel liever ook aan iemand voor ik zn telefoonnummer opsla.
Echt, hè? Ik wil gewoon iemand horen, ruiken. Een bepaalde klik of chemie voelen en dan kijken of ik contact wil hebben via app ofzo.
Je kunt toch gewoon met iemand gaan wandelen oid en op 2 meter afstand blijven? In 9 vd 10 keer weet je dan genoeg of je iemand leuk genoeg vindt voor verder contact. Ik ben niet single maar zo zou ik het doen. Zo heb ik het ook gedaan toen ik 20 jaar geleden (oa) via internet in het pre-socialmedia-tijdperk date. Kennismaking via de website en dan zsm afspreken voor een koffie of een wandeling.

De eerste paar keren heb ik me ook laten verleiden tot oeverloos gechat voordat het tot een ontmoeting kwam. Bleek totaal zinloos te zijn. Je kunt alleen in levenden lijve bepalen of je iemand leuk vindt om te leren kennen. Chatten kan een heel beperkt en/of heel verkeerd beeld geven en zegt niets over de persoonlijke chemie tussen mensen (niet alleen seksueel, ook gewoon intermenselijk). En dat stompzinnige geneuzel over niks daar zou ik ook snel klaar mee zijn. Dan weet je ook dat zo iemand niet bij je past. Scheelt weer een afspraak. Je bent niet verplicht tot geneuzel he.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
30-04-2020 22:54
Echt, hè? Ik wil gewoon iemand horen, ruiken. Een bepaalde klik of chemie voelen en dan kijken of ik contact wil hebben via app ofzo.
Dat is ook veel gezonder. Verliefdheid is nog steeds is chemisch.
En ook dat kan heel kut zijn want chemie trekt zich niets aan van een leeftijd, trouwringen en meer van dat soort maatschappelijke afspraken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Nadeel van snel afspreken vind ik dat vooral de mannen die opzoek zijn naar seks het liefst gister nog af willen spreken. En leukere erg terughoudend zijn met een uitnodiging.

Ik snap dat mannen gemiddeld 1 op de veel likes een match hebben en minder kieskeurig zijn met liken enzo maar toch. Initiatief van zijn kant mis ik wel.
Hard to get spelen is er niet bij.
Been there, done that, got the T-shirt.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
30-04-2020 22:38
Het valt vaak zo tegen.

Eigenlijk denk ik dat ik niet kan daten omdat ik gewoon te moeilijk ben.
Valt het meer tegen als je snel afspreekt ipv na weken?
Apatura schreef:
30-04-2020 23:03

Hard to get spelen is er niet bij.
Is ook superkinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Dan is deze man gewoon niet zo boeiend.
Ik heb weleens met iemand online contact gehad met wie ik echt uren kon praten (voor het WA-tijdperk) via de telefoon, hele lange mails kon sturen. Het was zó leuk. Dat verveelde niet.
Maar er zijn ook mannen (online of offline) met wie je gewoon niks hebt. Er is geen gespreksstof en dan wordt het saai.

Jouw man lijkt me in de 2e categorie te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
30-04-2020 22:48
Tangoles!
Salsales!

Nadeel: verhouding man - vrouw is 35 - 65.
Dus vechten om de beschikbare kerels.
Huh . Ik zit op salsales en ze hebben de verhouding bewust 50-50 gehouden. Vechten om de kerels heb ik niet meegemaakt, de meeste mensen komen er voor het dansen. Natuurlijk is het leuk als er iets uit voort komt, zou ik ook wel leuk vinden, maar zoals jij het schetst herken ik totaal niet.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Alleen je OP nog maar gelezen en dat is de reden dat ik dus al jaren vrijgezel ben. Ik begin er niet eens aan. Vooral dat domme gelul van mensen die je nog niet kent en nog nooit gezien hebt "truste schatje". Dan denk ik "flikker op, ik ben je schatje niet, je kent me niet eens". En ik heb ook nooit wat te melden.

Ik vind appen met vrienden of collega's al niks, dan ben ik na 2 berichten heen en weer al uitgeluld, dus met een vreemde wordt het al helemaal niks.

Ik wil gewoon iemand aankijken en dan ineens die spark voelen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat ook niet helpt: op zekere leeftijd worden die kerels ook allemaal zo lilluk. Dus dan hebben ze en niks interessants te melden, en lekker zijn ze ook al niet meer. Dus wat moet je er dan nog mee?
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven