Lijf & Lijn alle pijlers

Botox en of fillers

05-05-2020 09:04 106 berichten
Ik heb helaas wat rimpels bij mijn ogen. Niet mooi en ook mijn ogen lijken er kleiner door. Daarnaast worden de lijntjes tussen mijn neus en lippen steeds dieper. Hebben jullie weleens botox of fillers gebruikt? En hoe zijn jullie ervaringen. Waar vind ik een goede kliniek?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Doe het niet. Het is trouwens verslavend.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
En minder chips eten misschien, slecht voor je huid.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vrijdag!
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
05-05-2020 09:10
Ik ga vrijdag!
Hoe kan dat nou?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je? Denk niet dat het verstandig is er te jong mee te beginnen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Frizz schreef:
05-05-2020 09:15
Hoe kan dat nou?
Zijn weer open

Botox voor fronsrimpel zou een optie zijn, om de ogen zou ik niet aan beginnen
Alle reacties Link kopieren
bekijk eens foto's van bijvoorbeeld Linda de Mol, wil je echt zo'n raar gezicht krijgen?
Da's geen botox maar een heel slechte facelift
Tickel schreef:
05-05-2020 09:29
Hoe oud ben je? Denk niet dat het verstandig is er te jong mee te beginnen.
Ik ben 37
Murrmurr schreef:
05-05-2020 09:33
Zijn weer open

Botox voor fronsrimpel zou een optie zijn, om de ogen zou ik niet aan beginnen
Waarom niet en wat dan wel voor kraaijepootjes?
Alle reacties Link kopieren
Elke dag, zomer en winter, factor 50 smeren. Maar misschien ben je al te laat.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik heb er ervaring mee.
Verslavend was het bij mij niet, hoor. Ik had een diepe streep tussen mn wenkbrauwen staan die ik echt heel lelijk vond. Ik ben deze gaan behandelen met botox. Je moet om het half jaar terug maar het resultaat was wel dat de rimpel wegging. Júist als je er op tijd mee begint, kan dat nog.
Nadeel vond ik dat je je voorhoofd op een andere manier gaat gebruiken, omdat je de fronsbeweging niet meer kunt maken. In plaats daarvan gingen mijn wenkbrauwen omhoog staan, waardoor het leek alsof ik constant verbaasd was. En de rimpels verplaatsen zich gewoon, krijgen doe je ze toch!
Ik heb ongeveer 10 behandelingen gehad en toen ben ik gestopt. Ik kan wel zeggen dat de rimpel minder diep is geworden.

Als je geluk hebt, "vergeten" je hersenen na een tijdje om die spieren waar jij een rimpel door krijgt, te gebruiken. Neglect, noemen ze dat.
Bij mij heeft het min of meer zo gewerkt; ik ben me bewuster geworden van het fronsen en doe het nu veel minder, en als ik het toch doe corrigeer ik het sneller.
Ik raad het iedereen aan als je er écht mee zit.
Madeliefjees schreef:
05-05-2020 09:48
Elke dag, zomer en winter, factor 50 smeren. Maar misschien ben je al te laat.
Toen ik 25 was vroeg ik een kreukloze tante haar geheim en toen raadde ze me dit aan en daar ben ik nu heel blij mee
Murrmurr schreef:
05-05-2020 09:58
Toen ik 25 was vroeg ik een kreukloze tante haar geheim en toen raadde ze me dit aan en daar ben ik nu heel blij mee
En niet in de zon zitten, alleen met factor 30 in de schaduw. En niet langer dan een half uurtje of zo. Ben 55 en vrijwel geen rimpels en ook nog gladde hals en borstkas.
viavia2013 schreef:
05-05-2020 10:21
En niet in de zon zitten, alleen met factor 30 in de schaduw. En niet langer dan een half uurtje of zo. Ben 55 en vrijwel geen rimpels en ook nog gladde hals en borstkas.
Ik smeer standaard factor 50 als ik naar buiten ga. Maar wellicht ben ik daar te laat mee begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel ook. Ik heb een vriendin die in die branche werkt. Tegen haar heb ik laatst gezegd dat als ik echt een behoorlijke fronsrimpel krijg, die niet meer weg trekt als ik niet frons, ik hem wel wil laten botoxen. Zij zei dat je dan eigenlijk te laat bent en dat het beter, mooier en langduriger werkt als de rimpel er nog niet zo diep zit ingeëtst. Zit eigenlijk wel een logica in.

Maar dat vind ik nog niet nodig. Ik ben 43, en heb een goede huid. Nauwelijks rimpels, behalve onder mijn ogen. Dus niet van die charmante kraaienpootjes, maar onder de ogen. Het valt (mij) des te meer op omdat ik verder geen rimpels heb.
Botox is hiervoor volgens mij geen oplossing, wellicht een traangootbehandeling. Dat overweeg ik wel.
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
05-05-2020 10:21
En niet in de zon zitten, alleen met factor 30 in de schaduw. En niet langer dan een half uurtje of zo. Ben 55 en vrijwel geen rimpels en ook nog gladde hals en borstkas.

Ik zit ook niet in de zon en smeer dagelijks spf. Heb weinig rimpels maar die diepe frons begint me echt te storen en dat los ik helaas niet op met spf smeren... :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me vandaag laten behandelen. Botox in frons en voorhoofd. Fillers boven en onder jukbeen. Super blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
08-05-2020 18:10
Ik heb me vandaag laten behandelen. Botox in frons en voorhoofd. Fillers boven en onder jukbeen. Super blij mee.
Wat fijn! Deed het pijn? Is het meteen het resultaat waar je op hoopte? Ben je toonbaar?
Alle reacties Link kopieren
Fillers heb ik niet tot amper gevoeld. Ik heb een kleine bloeduitstorting links (dubbeltje) maar heel licht. Botox in voorhoofd iets gemenere prikjes maar goed te doen.

Ik zie duidelijk verschil in mn kaaklijn en de botox zie je pas over een paar dagen tot 2 weken.

Het viel mn gezin niet eens op dat er iets is gebeurd.
Wat leuk zalmsnipper, ik wil ook! Maar ik wacht nog even tot na de zomer als ik hopelijk uit mij holletje mag komen.
Mijn moeder had voor het eerst botox en fillers en ik zei wow mam jij ziet er goed uit, en ze zei 'ja sporten en gezond eten werkt!' en ik geloofde dat gewoon, het valt idd niemand op
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
08-05-2020 21:39
Fillers heb ik niet tot amper gevoeld. Ik heb een kleine bloeduitstorting links (dubbeltje) maar heel licht. Botox in voorhoofd iets gemenere prikjes maar goed te doen.

Ik zie duidelijk verschil in mn kaaklijn en de botox zie je pas over een paar dagen tot 2 weken.

Het viel mn gezin niet eens op dat er iets is gebeurd.
Oh, dat valt reuze mee. Laat je tegen die tijd weten hoe je het vindt?
Alle reacties Link kopieren
@Murrmurr zo'n effect hoop ik ook!
@Juf ik hoop dat ik aan een update denk. Als dit me bevalt doe ik nog 2 vervolgsessies. Wel dure hobby!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven