Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Ik ben de eerste :hello: ! Weer van de partij.
VesperLynd schreef:
06-05-2020 22:30
Ik ben de eerste :hello: ! Weer van de partij.
:hello: :hello: :hello: gezellig!!!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic allemaal!
Denk dat dit ook meteen welterusten is want ik ben moe.
dolfje wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:36
0.61% gewijzigd
F*** ik weet niet meer hoe link naar vorige topic moet.. :$.
Ik ook, slaap lekker Dolfje!
Slaap lekker allemaal! Ik lig er ook al in.
Deze ff in OP knallen ;) overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
(ouderwets op pc/laptop met tabs in internetbrowser scheelt)

Via npo liep persconf uiteraard vast, gelukkig stond het ook op youtube. Heb ik weer even genoeg aan mijn algemene ontwikkeling ofzoiets gewerkt.

Dadelijk maar eens ontdekken of het een betere nachtrust wordt dan afgelopen nacht. Trusten!
Ja zeg, nu heb ik zin in van die chocoladecakedingen waarvan ik even niet op de naam kan komen. :calimero:

Edit: Brownies!
Alle reacties Link kopieren
brownies volgens mij.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hmmm lekker brownies.
Ik leef nog, denk ik. Hoi allen!
Alle reacties Link kopieren
ik hou niet van brownies, maar ik hou eigenlijk van niets met bewerkte chocola, dus geen chocolademelk, ijs of pudding of gebak
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic :hyper:
Relax we're all crazy, it's not a competition
RikM schreef:
06-05-2020 23:06
Ja zeg, nu heb ik zin in van die chocoladecakedingen waarvan ik even niet op de naam kan komen. :calimero:

Edit: Brownies!
:rofl: Arme jij... :there:
Dank Watervrouw!!! Ik had weer eens een digi-blackout... ;-D

:sun: :sun: :sun: goedemorgen!!
Goedemorgen,

Ik zit aan mijn ontbijt :) Hoef deze ochtend niet te werken want cliënt is ziek. Vanmiddag als het goed is wel werken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ik ga eerst even mijn oefeningen doen. Dan ontbijten en dan heb ik nog wat post rond te brengen en dan naar mijn werk.

Ben benieuwd of ik vandaag te horen krijg wat er voor ons gaat veranderen nav de persconferentie gisteren.
nlies schreef:
06-05-2020 23:20
ik hou niet van brownies, maar ik hou eigenlijk van niets met bewerkte chocola, dus geen chocolademelk, ijs of pudding of gebak
:high5: Maak(te) regelmatig huisgenoten/medestudenten/enzo verrast blij door mijn toetje af te staan (nu krijg ik het al jaren zelden nog aangeboden). Chocolademelk lust(te) ik trouwens wel.
Doe mij maar letterlijk pure chocolade (niet te vaak ;) ) niet de extra puur maar wel iets massiefs (of hol); niet iets met vulling zoals paaseitjes en bonbons.
Witte chocola kan ik ook wel waarderen maar melkchocolade is op de een of andere manier een keer uit mijn "ja-lekker!-lijstje" verdwenen...
Gewone chocola vind ik niet meer zo lekker.
Ik heb nu een nieuwe verslaving (of nou ja, nieuw..) chocomel met karamel/zeezout. Potverdorie zo lekker.
Dat is eigenlijk de schuld van Tony Chocolonely :rofl:
Er lag bij de kassa zo'n kleine reep daarvan, en ik ben niet altijd van de chocola maar dacht toch; laat ik hem eens proeven.

Sooooo. Lekker!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
morgen :hello:

I :heart: chocola, milka biscuit choco swing is mijn all time favoriet wel de grote niet die kleine die smaakt apart :wtf:
bonbonbloc wit is nummer 2 :lol:

ik vind witte chocola alleen lekker, als er ook iets in zit praline,gepofte rijst noten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Marquise schreef:
06-05-2020 23:15
Ik leef nog, denk ik. Hoi allen!
:hello:
He hou op over chocola ;-)
Chocomel lust ik ook wel :-P)
Ik zit op kantoor me te vervelen, NM is er ook, nou aan vlinders in buik hoef ik niet twijfelen, ik werd helemaal zenuwachtig toen hij er bijna was... :$
(Ik had hem een paar weken niet gezien. Wel iedere dag contact gehad en gevideo belt)
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook chocola, hopelijk hebben ze nog bonbon bij de dirk :lol:

zeurmodes: mijn puzzel is te groot voor mijn tafel :@ :'(
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wat bizar.. Heel NL is aan het bakken geslagen joh, blijkbaar.

Mijn zus appte vanmorgen. Of ik bij mijn supermarkt wilde kijken of ze daar nog wél bakproducten hebben. Bij haar veel lege schappen.

Ik reed vanmiddag vanuit werk naar een supermarkt maar ook daar lege vakken bij de bakproducten.
Straks wil ik even gaan wandelen, dan maar even hier bij de super kijken.
Phoebemeaculpa schreef:
07-05-2020 11:50
:hello:
He hou op over chocola ;-)
Chocomel lust ik ook wel :-P)
Ik zit op kantoor me te vervelen, NM is er ook, nou aan vlinders in buik hoef ik niet twijfelen, ik werd helemaal zenuwachtig toen hij er bijna was... :$
(Ik had hem een paar weken niet gezien. Wel iedere dag contact gehad en gevideo belt)
:hello: Lekker van genieten, Phoebs!

De heer des huizes en ik vieren vanavond ons jubileum. Workouts al gedaan, werk voor vandaag bijna af en dan lekker een take away bestellen en champagne wegtanken. :D

Mijn werk wil nu toch proberen mij iets meer praktijk te geven, ik ben benieuwd.

Ongegeneerd gezeur: Zeg graftak, dat ik afkeurend naar je kijk omdat je op mijn hielen staat te trappen heeft eigenlijk vrij weinig te maken met Covid-19, MAAR ALLES MET HET FEIT DAT MIJN PINCODE JOU NIETS AANGAAT.
Alle reacties Link kopieren
moet nog bedenken wat ik direct eet. heb zojuist een TGTG pakket gehaald, maar mijn maaltijd doen met plaatkoek, appelbol en nog iets appeligs, is het nu ook niet.
Mevrouw ik had alleen maar 3 halve broden, dus ik heb er dit doosje maar bij gedaan.
Dus direct maar eens inspiratie opdoen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Marquise schreef:
07-05-2020 16:50
:hello: Lekker van genieten, Phoebs!

De heer des huizes en ik vieren vanavond ons jubileum.
Dat doe ik zeker, het is zo leuk, ik vind mijzelf een geluksvogeltje.
Wel compleet gaar nu want hele middag bezig geweest, bureau slopen en wegbrengen en daarna op zoek naar een nieuwe die we niet mee kregen en uit elkaar moest.
Er moeten 4 schroefjes in, maar ik snap er weinig van :$
(Het bureautje Maurice van Woonexpress, mocht iemand toevallig een gebruiksaanwijzing hebben, graag :$)

Gefeliciteerd Marquise!
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 07-05-2020 20:18
4.79% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven