Twee enkeltjes of dagretour trein gezocht.

09-05-2020 21:13 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai. Ik zoek met spoed twee enkeltjes met de trein (die van de afgelopen kruidvat actie). Of een dagretour. Ik heb ze met spoed nodig voor morgen. Wie kan mij helpen?
Waarom kun je niet gewoon een retourtje kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ooit van google gehoord? Er zijn altijd aanbiedingen, makkelijk te vinden.
En anders koop je gewoon een kaartje?
Alle reacties Link kopieren
Gaat je niet lukken: [url] https://www.treinreiziger.nl/ns-haalt-g ... fline/[url]

De ns. Is tijdelijk gestopt met de goedkope kaartjes. Dat wordt de volle prijs betalen met de ov-chipkaart
Alle reacties Link kopieren
De trein is momenteel alleen voor degenen met essentiële beroepen die op hun werk moeten komen.
Met spoed nog wel.
Alle reacties Link kopieren
prinses30 schreef:
09-05-2020 22:06
De trein is momenteel alleen voor degenen met essentiële beroepen die op hun werk moeten komen.
Pepermint_Patty schreef:
09-05-2020 22:04
Gaat je niet lukken: [url] https://www.treinreiziger.nl/ns-haalt-g ... fline/[url]

De ns. Is tijdelijk gestopt met de goedkope kaartjes. Dat wordt de volle prijs betalen met de ov-chipkaart
Dat klopt. Maar de kaartjes zijn nog wel te verzilveren. Ook de verlopen kruidvat kaartjes geldig t/m 30 maart geloof ik.

Ik ga het gebruiken om mijn fiets in Nijmegen te halen. Dat is 120km verderop. Deze heb ik nodig voor als ik straks moet gaan werken. Anders loop ik mij een ons.

Dus als iemand ze nog voor mij heeft. Het gaat om twee enkeltjes van de kruidvat actie. Elke andere actie is ook goed mits nog niet verzilvererd :)

Ik kan betalen met ING of Paypal. Dus als je ook ING hebt kan het lekker snel.
anoniem_397889 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 22:14
14.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Petflesje schreef:
09-05-2020 22:10
Dat klopt. Maar de kaartjes zijn nog wel te verzilveren. Ook de velropen kruidvat kaartjes geldig t/m 30 maart geloof ik.

Ik ga het gebruiken om mijn fiets in Nijmegen te halen. Dat is 120km verderop. Deze heb ik nodig voor als ik straks moet gaan werken. Anders loop ik mij een ons.

Dus als iemand ze nog voor mij heeft. Het gaat om twee enkeltjes van de kruidvat actie. Elke andere actie is ook goed mits nog niet verzilvererd :)
Je mag momenteel geen fiets meenemen in de trein.
Alle reacties Link kopieren
prinses30 schreef:
09-05-2020 22:13
Je mag momenteel geen fiets meenemen in de trein.
Jawel dat mag wel. T/m as maandag.

Ik heb mijn onderzoek wel gedaan hoor. Dus als iemand alsjeblieft nog geldige kaartjes/e-tickets voor mij heeft zou ik hartstikke fijn vinden :)
Alle reacties Link kopieren
Petflesje schreef:
09-05-2020 22:15
Jawel dat mag wel. T/m as maandag.

Ik heb mijn onderzoek wel gedaan hoor. Dus als iemand alsjeblieft nog geldige kaartjes/e-tickets voor mij heeft zou ik hartstikke fijn vinden :)
Je hebt voor je fiets ook een kaartje nodig en ik zie online dat die tijdelijk niet te koop zijn.
En waarom koop je ook niet een retourtje voor jezelf ipv op het laatste moment een kortingskaartje erg en te halen?
Alle reacties Link kopieren
Petflesje schreef:
09-05-2020 22:15
Jawel dat mag wel. T/m as maandag.

Ik heb mijn onderzoek wel gedaan hoor. Dus als iemand alsjeblieft nog geldige kaartjes/e-tickets voor mij heeft zou ik hartstikke fijn vinden :)
Van de NS website:

Fiets mee in de trein
Met een Fietskaart Dal mag je jouw fiets doordeweeks meenemen tussen 9.00 -16.00 uur en tussen 18.30 - 6.30 uur. In het weekend, op feestdagen en in juli en augustus gelden die beperkingen niet.

Let op! Voor jouw en onze veiligheid is dit product tijdelijk niet verkrijgbaar.
Of je gaat gewoon op de fiets.
Ik heb er eentje die geldig is tot 13 april. De code heb ik via pb gestuurd.
Koop een goedkope fiets op MP , staan er zat. Scheelt een hoop gesjouw met een fiets in een trein.
Alle reacties Link kopieren
prinses30 schreef:
09-05-2020 22:19
Van de NS website:

Fiets mee in de trein
Met een Fietskaart Dal mag je jouw fiets doordeweeks meenemen tussen 9.00 -16.00 uur en tussen 18.30 - 6.30 uur. In het weekend, op feestdagen en in juli en augustus gelden die beperkingen niet.

Let op! Voor jouw en onze veiligheid is dit product tijdelijk niet verkrijgbaar.
Ik kan hem gewoon kopen via de app.

Iemand alsjeblieft. Hier zul je me heel erg mee helpen. En ik vergoed het natuurlijk. :)
Alle reacties Link kopieren
Een vouwfiets mag wel mee :). Ik vond dit ideaal met reizen, altijd een fiets bij de hand.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
09-05-2020 22:26
Koop een goedkope fiets op MP , staan er zat. Scheelt een hoop gesjouw met een fiets in een trein.
Ik heb gekeken in mijn buurt. Poe nog meer vragen mensen ;) ?

Alsjeblieft!
safrat schreef:
09-05-2020 22:24
Ik heb er eentje die geldig is tot 13 april. De code heb ik via pb gestuurd.
April?
Doe niet zo wanhopig zeg, koop gewoon een normaal kaartje morgen als het niet lukt. Wat een drama.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
09-05-2020 22:32
Een vouwfiets mag wel mee :). Ik vond dit ideaal met reizen, altijd een fiets bij de hand.
Ik heb er ook altijd eentje gewild maar de aanschaf ervan steeds uitgesteld.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
09-05-2020 22:34
April?
2022
gizzmo-returns schreef:
09-05-2020 22:34
April?
Ja dat schreef ze toch? Dat de verlopen kaartjes nog te verzilveren waren.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa. Het is gewoon gelukt!

Safrat heeft mij geholpen.
Echt heel fijn!

:)
Graag gedaan. :D
Alle reacties Link kopieren
Safrat heeft de code gratis aan mij gegeven. En wilde er niks voor. Dit wilde ik alleen nog even zeggen.
:jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven