Wel liefde maar geen lust?

12-05-2020 14:49 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn al bijna 7 jaar samen en hebben een geweldige relatie. We vertrouwen elkaar, lachen samen en het is eigenlijk altijd leuk. Hij is de liefde van mijn leven.

Er is alleen 1 probleem. Ik voel me niet aangetrokken tot hem. Toen we bij elkaar kwamen was ik vrij jong (17) en wist ik eigenlijk weinig van sex af. Achteraf gezien was ik er toen waarschijnlijk nog niet klaar voor, maar het hoorde bij een relatie en ik was verliefd dus we deden het maar? Het eerste jaar van de relatie vond ik sex erg spannend en deed het eigenlijk altijd pijn. Ik snapte niet waarom het voor mij geen fijn gevoel geeft en snapte waarom iedereen sex zo geweldig vind? Later kwam ik erachter dat ik nooit echt geil genoeg was om sex te hebben en het daarom dus pijn deed.

Nu 6 jaar later hebben we van alles geprobeerd om het voor mij wel enjoyable te maken en pijn doet het gelukkig al lang niet meer. Maar ik kan ook niet zeggen dat ik ervan geniet. Ik heb er gewoon geen zin in met hem. We doen het vrijwel nooit. Als ik andere jongens ontmoet die met mij flirten merk ik dat ik daar wel spanning voel. Dit zet me aan het denken: waarom heb ik geen goede sex? Mijn vriend voelt zich wel heel aangetrokken tot mij en dit maakt het zo moeilijk. Ik hou van hem en wil hem niet kwijt. Maar ik moet weten wat goede sex is.

Iemand tips over deze onmogelijk situatie of zelf zoiets meegemaakt? Ik zit stuk..
Alle reacties Link kopieren
Maar je houd toch van hem? Is dat niet het belangrijkte?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 10 jaar een beste vriend zoals jij beschrijft, hij zou de perfecte schoonzoon zijn maar het is en blijft mijn beste vriend omdat ik er totaal niks sexueels voor/bij voel...! De wereld draait niet om sex maar iemand waar je niet opgewonden van wordt is gewoon een maatje :)

En ik hou ook van hem maar dat is (voor mij) niet genoeg!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
jillrose schreef:
12-05-2020 15:05
Maar je houd toch van hem? Is dat niet het belangrijkte?
Voor een relatie? Nee, vind ik niet. Als ik niet meer geil word van mijn kerel is het een vriend. En dan zou ik eerst gaan kijken of dat op te lossen is (Zit er iets in de weg?) of dat het gewoon op is.
Alle reacties Link kopieren
Heel lullig misschien maar als ik het zo lees lijkt het of je nooit verliefd bent geweest op hem. In ieder geval niet smoor....
Man o man. In de begin tijd van mijn relatie vlogen de vonken er van af. En de eerste jaren ook.

Dat je nu elke sproet kent na 7 jaar, snap ik. Maar je niet aangetrokken voelen en ook nooit echt gevoeld, is toch een alarmbel.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een relatie met je broer.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Mee stoppen, dit gaat frustreren
Even wachten, je krijgt zo advies van een grootgeschapen forummer over wat je moet doen (hem).
Alle reacties Link kopieren
Je moét weten wat goede seks is? Waarom?

Als je dit tot missie hebt gemaakt dan zijn er een paar opties, vreemdgaan, een keer neuken met een ander met toestemming of samen met je vriend een trio aangaan.

Garanties zijn er natuurlijk niet, het kan reuze tegenvallen dus of je daarna weet wat goede seks is, tja...

Weet je vriend hoe je je voelt? Wat vindt hij ervan dat jullie bijna nooit seks hebben?
...
Alle reacties Link kopieren
Nou als jij jezelf moet afvragen of je goede seks hebt???
Ook al ben je onervaren als je zo gek bent van elkaar dan hoeft iemand maar naar je te wijzen en vliegen de vonken er van af.

Je begint al te vonken als je met een ander flirt.

Ik kende iemand en die was gelukkig samen. 2 kids. Maar ze voelde geen aantrekkingskracht. Dus ze besloten een open relatie te doen.
Uiteindelijk belande ze, door die open relatie met een ander in bed, en ja hoor hartstikke smoor. Die had het zo door. Nu is ze gescheiden en met de ander. En met hem wil ze geen open relatie.
Je houdt van hem maar het is vriendschappelijke liefde en jarenlange gewenning aan iemand.
Krijg nog maar geen kinderen met hem.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
12-05-2020 15:42
Je moét weten wat goede seks is? Waarom?

Als je dit tot missie hebt gemaakt dan zijn er een paar opties, vreemdgaan, een keer neuken met een ander met toestemming of samen met je vriend een trio aangaan.

Garanties zijn er natuurlijk niet, het kan reuze tegenvallen dus of je daarna weet wat goede seks is, tja...

Weet je vriend hoe je je voelt? Wat vindt hij ervan dat jullie bijna nooit seks hebben?

Hij was mijn eerste en daarom vraag ik me zo af, is dit onze relatie of vind ik er inderdaad gewoon niet zo veel aan.
Mijn vriend en ik hebben het hierover gehad, ook over de opties die je noemt. Hij vind het jammer dat we het bijna nooit doen maar wilt me ook niet dwingen tot iets waar ik geen zin in heb. Hij heeft totaal geen behoefte aan sex met een ander maar staat wel open tot een soort break/ open relatie voor een bepaalde periode zodat we erachter kunnen komen hoe we verder moeten.
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
12-05-2020 15:49
Nou als jij jezelf moet afvragen of je goede seks hebt???
Ook al ben je onervaren als je zo gek bent van elkaar dan hoeft iemand maar naar je te wijzen en vliegen de vonken er van af.

Je begint al te vonken als je met een ander flirt.

Ik kende iemand en die was gelukkig samen. 2 kids. Maar ze voelde geen aantrekkingskracht. Dus ze besloten een open relatie te doen.
Uiteindelijk belande ze, door die open relatie met een ander in bed, en ja hoor hartstikke smoor. Die had het zo door. Nu is ze gescheiden en met de ander. En met hem wil ze geen open relatie.
Een open relatie is iets wat nu inderdaad de oplossing lijkt, maar grote kans dat die keuze het begin van het einde betekend zoals bij je vriendin. Thanks voor je reactie! Situaties zijn erg vergelijkbaar
Nou ja, je kunt natuurlijk aseksueel zijn. Maar aangezien je wel jeuk krijgt van anderen, is die kans klein.

Ik vind wel dat je het je vriend niet aan kan doen om on a break te gaan. Dat is aan het lijntje houden. Je neukt 'm al 7 jaar, als je nu niet geil van hem wordt, word je dat na een ritje met anderen ook niet.
jillrose schreef:
12-05-2020 15:05
Maar je houd toch van hem? Is dat niet het belangrijkte?
Nee. Je wil toch fysiek tot elkaar zijn aangetrokken. Dat je elkaar begeert.
febag schreef:
12-05-2020 15:35
Even wachten, je krijgt zo advies van een grootgeschapen forummer over wat je moet doen (hem).
Die is dan ook niet kieskeurig.
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
12-05-2020 16:00
Nou ja, je kunt natuurlijk aseksueel zijn. Maar aangezien je wel jeuk krijgt van anderen, is die kans klein.

Ik vind wel dat je het je vriend niet aan kan doen om on a break te gaan. Dat is aan het lijntje houden. Je neukt 'm al 7 jaar, als je nu niet geil van hem wordt, word je dat na een ritje met anderen ook niet.
Nee precies, een open relatie is ook niet iets waar hij 100% op zit te wachten. Wil hem niet onnodig pijn doen. Maar aan de andere kant is het misschien de enige optie om nog samen te kunnen blijven en hier over heen te komen?
Waarom wil je bij hem blijven als je je niet aangetrokken voelt tot hem? Wil je nu een jaartje andere visjes proberen en dan bij je oude, vertrouwde, niet geile goudvis terugkomen?

Ja, daar vind ik dan wel wat van.
Jade95 schreef:
12-05-2020 16:03
Nee precies, een open relatie is ook niet iets waar hij 100% op zit te wachten. Wil hem niet onnodig pijn doen. Maar aan de andere kant is het misschien de enige optie om nog samen te kunnen blijven en hier over heen te komen?
Een open relatie is gewoon de pleister er heeeeeel langzaam aftrekken.
Vooral als je zo jong bent en hij je eerste was, is dat niet de oplossing.
Jade95 schreef:
12-05-2020 15:57
Een open relatie is iets wat nu inderdaad de oplossing lijkt, maar grote kans dat die keuze het begin van het einde betekend
Is dat erg dan? Ja, op het moment dat je uit elkaar gaat wel. Maar als je daarna een relatie krijgt met een man die ook geweldig is en jou dagelijks helemaal stuktrekt, dan is het alleen maar winst.

Ook voor jouw vriend is het leuker als hij een vriendin heeft die helemaal wild van hem is. Ik zou het niet kunnen, een relatie met iemand die mij niet woest aantrekkelijk vindt.
DS1971 schreef:
12-05-2020 16:03
Die is dan ook niet kieskeurig.
Hij is veel maar zeker niet kieskeurig.
Alle reacties Link kopieren
Jade95 schreef:
12-05-2020 16:03
Nee precies, een open relatie is ook niet iets waar hij 100% op zit te wachten. Wil hem niet onnodig pijn doen. Maar aan de andere kant is het misschien de enige optie om nog samen te kunnen blijven en hier over heen te komen?
Dat gaat waarschijnlijk niet werken. Zal het begin van het einde zijn. Je ontmoet dan iemand bij wie je die chemie wel voelt en dan is het gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
12-05-2020 16:05
Een open relatie is gewoon de pleister er heeeeeel langzaam aftrekken.
Vooral als je zo jong bent en hij je eerste was, is dat niet de oplossing.
Ben ik het wel mee eens ja. Beter kun je gewoon eerlijk zijn naar elkaar en elkaar loslaten. Juist als je nog zo jong bent en er nog gen kinderen zijn...
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
12-05-2020 16:00
Nou ja, je kunt natuurlijk aseksueel zijn. Maar aangezien je wel jeuk krijgt van anderen, is die kans klein.

Ik vind wel dat je het je vriend niet aan kan doen om on a break te gaan. Dat is aan het lijntje houden. Je neukt 'm al 7 jaar, als je nu niet geil van hem wordt, word je dat na een ritje met anderen ook niet.
Misschien wat bot omschreven maar helemaal eens !!
Alle reacties Link kopieren
En wat jij mag mag hij ook hè? Trek je het als hij een meisje vindt waar hij waanzinnige seks mee heeft?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven