Entertainment alle pijlers

The Bachelorette: Gaby Blaaser

14-05-2020 00:06 1333 berichten
20 mei gaat op Videoland The Bachelorette van start. Ga je dit kijken en wil je erover meekletsen? Weet je leuke nieuwtjes of sappige roddels? Type lekker mee. Ik ben fan van reality. Kijk erg uit na dit programma!
Afbeelding

Welke kandidaat lijkt jou het leukste? Wie zal Gaby’s hartje veroveren?
Link met de kandidaten.

https://lovereality.nl/deze-18-mannen-s ... helorette/

Ik vind Jordy leuk op eerste gezicht en op basis van de informatie. Lekker casual ook. Daarna Djago.
Het zal wel uitdraaien op een hoop speculaties en Gaby alleen door. Maar welke leuke man doet nou mee aan zo'n programma? Iemand die serieus denkt zo een vriendin te vinden niet lijkt mij.

En wat een lelijke vrouw ook. Wat mij betreft lijk ze me ook echt niet aardig, aanstelster.
Alle reacties Link kopieren
Geen enkele man is aantrekkelijk zo op het eerste gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn allemaal van die patsers, die mannen....zo zien ze eruit te minste. Maar goed ga zeker kijken (en afzeiken😉)
Alle reacties Link kopieren
En ze zijn bijna allemaal behoorlijk wat jaren jonger, ook jammer.
Jammer dat ik geen Videoland heb want ben gek op dit soort programma’s.
Honingbij_ schreef:
14-05-2020 07:17
En ze zijn bijna allemaal behoorlijk wat jaren jonger, ook jammer.
Ik vind de leeftijden van de mannen ook bijzonder. Op 1 na allemaal jonger, veel zelfs rond de 25. Die kun je wel in een pak (laten) steken, maar het blijven jongetjes. Helemaal niemand van 34-40.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken :) al lijkt mij die Amerikaanse versie wel lekker over de top ;-D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Tijger32 schreef:
14-05-2020 07:43
Ik vind de leeftijden van de mannen ook bijzonder. Op 1 na allemaal jonger, veel zelfs rond de 25. Die kun je wel in een pak (laten) steken, maar het blijven jongetjes. Helemaal niemand van 34-40.
Klopt. Beetje meer gevarieerd was leuk geweest, nu lijken die mannen vooral een beetje kopietjes van elkaar. Maar neem aan dat Gaby van tevoren moet aangeven waar ze op valt? Ik heb haar even moeten googlen hoor! Ik vind haar niet heel erg aantrekkelijk, zonde van die lippen, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Vroeger was ze imo een stuk knapper

Ik ga overigens sowieso kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk ik ga ook kijken, ben benieuwd! Ze lijkt me eigenlijk helemaal niet leuk. Maar ik ben gek op dit soort programma's, lekker hoofd leegmaken en afzeiken maar.

1 van de mannen ken ik via via. Had nooit verwacht dat hij aan zoiets mee zou doen, maar goed dat laat wel zien dat ik hem slechts vaag ken haha.
Alle reacties Link kopieren
Jippie ik ga ook kijken. Ik ben zeer benieuwd.
Hoop eigen bedrijven ook bij de deelnemers. Vaak net begonnen. Klinkt wel goed in de promo, dit zijn niet zomaar losers die hier mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Mmm... even gekeken maar die djago, joep en Chris wel knapperds...
En niet zulke gladjakkers lijkt mij.
We zullen zien!!!!
RocketScienceFiction schreef:
14-05-2020 06:31
Het zal wel uitdraaien op een hoop speculaties en Gaby alleen door. Maar welke leuke man doet nou mee aan zo'n programma? Iemand die serieus denkt zo een vriendin te vinden niet lijkt mij.

En wat een lelijke vrouw ook. Wat mij betreft lijk ze me ook echt niet aardig, aanstelster.
Lelijke vrouw? Kom nou. Ze is echt mijn type niet (vanwege haar uitstraling), maar lelijk?
Tijger32 schreef:
14-05-2020 07:43
Ik vind de leeftijden van de mannen ook bijzonder. Op 1 na allemaal jonger, veel zelfs rond de 25. Die kun je wel in een pak (laten) steken, maar het blijven jongetjes. Helemaal niemand van 34-40.
Waarschijnlijk waren er in die leeftijd geen mannen meer te vinden die gek genoeg zijn om mee te doen.
Er zit een Youandi bij.. ik dacht dat die naam een grapje was van de Luizenmoeder. Maar het bestaat dus echt... :woa:
Alle reacties Link kopieren
viamia schreef:
14-05-2020 08:27
Klopt. Beetje meer gevarieerd was leuk geweest, nu lijken die mannen vooral een beetje kopietjes van elkaar. Maar neem aan dat Gaby van tevoren moet aangeven waar ze op valt? Ik heb haar even moeten googlen hoor! Ik vind haar niet heel erg aantrekkelijk, zonde van die lippen, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Vroeger was ze imo een stuk knapper

Ik ga overigens sowieso kijken :)
Ik vind de foto's van vroeger ook veel mooier
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
14-05-2020 09:03
Er zit een Youandi bij.. ik dacht dat die naam een grapje was van de Luizenmoeder. Maar het bestaat dus echt... :woa:
Viel mij ook op :-D
Alle reacties Link kopieren
Nee bestaat, ik heb het ook al voor de luizenmoeder gezien, 20 jaar geleden al.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
14-05-2020 08:57
Waarschijnlijk waren er in die leeftijd geen mannen meer te vinden die gek genoeg zijn om mee te doen.
Deze jongetjes doen toch ook alleen maar mee voor de 15 minutes of fame. Net als in al dit soort programma's.
DS1971 schreef:
14-05-2020 08:56
Lelijke vrouw? Kom nou. Ze is echt mijn type niet (vanwege haar uitstraling), maar lelijk?

Fysiek verknipt is niet mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar enge mannen (vind haar ook eng trouwens) alleen die Jethro lijkt mij wel een aardige gast.
Alle reacties Link kopieren
Ze ziet er tegenwoordig uit als een opblaaspop. Maar ik ken de beste vrouw verder niet dus geen idee hoe haar karakter is.
Ik ga wel kijken als we tegen die tijd nog Videoland hebben.
RocketScienceFiction schreef:
14-05-2020 09:20
Fysiek verknipt is niet mijn smaak.
Dat snap ik. Het is ook niet mijn type, maar om haar dan meteen lelijk te noemen is ook wat overdreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven