Ik zoek een pen, wie helpt?

16-05-2020 19:07 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochter net in tranen, ze wil graag een pen om mee te kunnen tekenen op haar tablet. Ik had een pen gevonden, met zo'n soft touch balletje aan de ene kant en een penpunt (zonder inkt) aan de andere kant. Helaas was de penpunt alleen voor de show, haar tablet reageert er niet op en dat was nou net de bedoeling.

Ik zoek me al weken suf maar heb nog geen geschikte pen kunnen vinden. Wie heeft een goede tip?

Overigens een simpele tablet, Samsung dacht ik, of Aces
Volgens mij kan je deze gewoon bij de action kopen
Alle reacties Link kopieren
Pas vroeg een ouder iemand erom bij Primera of de boekhandel. Anders de tablet meenemen naar de winkel om te kijken of het werkt?
Ik begrijp het denk ik niet. Wil ze een scherp pennetje met een punt? Dus niet met zo’n balletje? Zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/ipad-active-st ... 8AEALw_wcB
Het beste kan je naar de winkel voor advies. Niet elke pen werkt met elk model.
Of even op de site kijken van het desbetreffende merk tablet.
Alle reacties Link kopieren
Erdo schreef:
16-05-2020 20:04
Het beste kan je naar de winkel voor advies. Niet elke pen werkt met elk model.

Dit. Dus zoek even op wat je nodig hebt en schaf dan de juiste aan.
Alle reacties Link kopieren
Zou gewoon eens op de website van het merk van de tablet kijken.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
16-05-2020 19:55
Ik begrijp het denk ik niet. Wil ze een scherp pennetje met een punt? Dus niet met zo’n balletje? Zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/ipad-active-st ... 8AEALw_wcB
Ja, zo één! Wel duur zeg
Alle reacties Link kopieren
Ah, ga inderdaad maar eens bij Asus kijken (dat merk heeft ze zie ik nu)
Hoezo is je dochter hierom in tranen?
Alle reacties Link kopieren
SimpeleZiel schreef:
16-05-2020 20:58
Hoezo is je dochter hierom in tranen?
Ik had een andere pen besteld, die had twee weken levertijd en bleek niet bruikbaar zoals ze gehoopt had en waar ze naar uitkeek. Dit soort situaties zijn lastig voor haar, daar zijn we al mee bezig, volgende week mag ze gelukkig weer naar de psycholoog (afspraak via de computer hebben we één keer gedaan maar dat werkte niet, dochter was niet voor de camera te krijgen en weigerde contact te leggen / iets te zeggen. Allemaal onderdeel van).

Maar goed, dat staat los van de pen-vraag ;-))
femke09 schreef:
16-05-2020 21:08
Ik had een andere pen besteld, die had twee weken levertijd en bleek niet bruikbaar zoals ze gehoopt had en waar ze naar uitkeek. Dit soort situaties zijn lastig voor haar, daar zijn we al mee bezig, volgende week mag ze gelukkig weer naar de psycholoog (afspraak via de computer hebben we één keer gedaan maar dat werkte niet, dochter was niet voor de camera te krijgen en weigerde contact te leggen / iets te zeggen. Allemaal onderdeel van).

Maar goed, dat staat los van de pen-vraag ;-))
Klopt, maar je begon je verhaal ermee dus dat triggerde mij.

Geen tips helaas, behalve misschien tot die tijd toch maar op papier tekenen? Tekent dat niet lekkerder?

Heb wel een linkje gevonden hoe je zelf als tijdelijke oplossing een stylus kunt maken: https://www.google.com/amp/s/nl.wikihow ... en%3famp=1
Leuk om te proberen als afleiding tot de goede pen er is?
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik nou typisch zo'n gadget die ik via Ali express zou bestellen. Simpel ding waar je je in NL rot naar kunt zoeken. Moet je wel wat geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
SimpeleZiel schreef:
16-05-2020 22:25
Klopt, maar je begon je verhaal ermee dus dat triggerde mij.

Geen tips helaas, behalve misschien tot die tijd toch maar op papier tekenen? Tekent dat niet lekkerder?

Heb wel een linkje gevonden hoe je zelf als tijdelijke oplossing een stylus kunt maken: https://www.google.com/amp/s/nl.wikihow ... en%3famp=1
Leuk om te proberen als afleiding tot de goede pen er is?
Wat een leuke link!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven