Bergen homohaat richting Rob Jetten

17-05-2020 12:27 200 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het filmpje alleen zegt al genoeg:
https://mobile.twitter.com/RobJetten/st ... 5066091520

Hee goed dat hij dit doet. En heel goed dat hij de namen van de twitteraars erbij zet. Hoe haal je het in je hoofd om dit soort dingen naar iemand te sturen? Zo ontzettend tolerant die Nederlanders ...

(En nee, ik ben het niet eens met de politieke ideeen van Rob Jetten)
SweetFirefly schreef:
17-05-2020 13:34
Er zit een bepaald patroon in de berichten die Rob voorleest. Hint: in de topictitel wordt al iets daarover verklapt.
Doe niet zo raar, probeer je mij ergens op te pakken ofzo?
Vertel eens wat je werkelijk tegen mij wil zeggen.
Theamuts schreef:
17-05-2020 13:10
Iedere BN'er krijgt dergelijke rot berichten. Ik vind het goed dat Rob Jetten het in de openbaarheid brengt, dat zouden meer BN'ers moeten doen.
Heeft Anouk dat eerder niet ook al gedaan?


Volgens mij was SS toch een van de eerste die printscreens maakte en dit op haar profiel zette. Ben ook geen SS fan maar vond dit wel een goede actie. Echt dat gescheld met kanker dit en kanker dat, dr moet een piemel in....... :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Het moet echt eens klaar zijn met dat anonieme gescheld, goed dat hij ze openbaart. Hopelijk doet hij aangifte.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
17-05-2020 13:37
Volgens mij was SS toch een van de eerste die printscreens maakte en dit op haar profiel zette. Ben ook geen SS fan maar vond dit wel een goede actie. Echt dat gescheld met kanker dit en kanker dat, dr moet een piemel in....... :bonk:
Volgens mij maakt Wilders al jaren printscreens van de beledigingen, scheldpartijen en doodsbedreigingen die hij krijgt.
Alle reacties Link kopieren
34 jaar geleden verbaasde ik me al over mijn leraar Frans die hele colleges gaf over homohaat. Ik kon het toen al niet volgen en nu nog steeds niet.

We hadden een inwonende homo die op de bank sliep (door zijn vriend op straat gezet), we lagen als gezin (kinderen 14 en 9 jaar) op het homoveldje bij het strand vanwege de gezelligheid.

Behandel mensen als mensen, wat is daar zo moeilijk aan? Ik kan me moeilijk voorstellen dat dingen als uitdagende optochten door de grachten bijdragen aan tolerantie. Waarom steeds zo de nadruk op homoseksualiteit als zijnde iets bijzonders leggen?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
nessemeisje schreef:
17-05-2020 13:37
Het moet echt eens klaar zijn met dat anonieme gescheld, goed dat hij ze openbaart. Hopelijk doet hij aangifte.

Idd en (in dit geval) voor langere periode Twitter verbod. Gewoon accounts sluiten na melding van dit soort tweets.
Renee* schreef:
17-05-2020 13:37
Volgens mij was SS toch een van de eerste die printscreens maakte en dit op haar profiel zette. Ben ook geen SS fan maar vond dit wel een goede actie. Echt dat gescheld met kanker dit en kanker dat, dr moet een piemel in....... :bonk:
Eens.
Ik vind het supergoed dat dit in de openbaarheid wordt gebracht!
nessemeisje schreef:
17-05-2020 13:39
Volgens mij maakt Wilders al jaren printscreens van de beledigingen, scheldpartijen en doodsbedreigingen die hij krijgt.

Ja hij was idd een van de eerste. Ik heb geen Social media dus hou het niet zo goed bij. SS heb ik wel eens in een uitzending hier over horen vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
17-05-2020 13:36
Doe niet zo raar, probeer je mij ergens op te pakken ofzo?
Vertel eens wat je werkelijk tegen mij wil zeggen.
Ik wil jou helemaal niet ergens op pakken want het gaat niet om jou in dit topic. Ik wil je best uitleggen wat ik bedoel; Rob krijgt hele nare reacties waarin zijn geaardheid wordt aangehaald op een heel nare manier. Andere BN-ers krijgen ook nare berichten, maar een pak 'm beet, lilian Marijnisse of Jan Smit worden niet aangesproken op hun geaardheid. Dus dergelijke homohaat berichten krijgen zij amper of niet. En bovendien heeft het niets met hun functie te maken.
En nu ga ik terug naar het topic want ik vind dat belangrijker dan dit gekissebis.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
17-05-2020 13:40
Idd en (in dit geval) voor langere periode Twitter verbod. Gewoon accounts sluiten na melding van dit soort tweets.
Dan openen ze vast weer snel een nieuw account. Ik vind dat noemen van die namen wel goed. Sunny Bergman heeft ook wel eens van die types opgebeld. Vond ik ook wel een goeie actie.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
17-05-2020 13:39
Volgens mij maakt Wilders al jaren printscreens van de beledigingen, scheldpartijen en doodsbedreigingen die hij krijgt.
Wilders wordt natuurlijk ook al sinds 2004 bedreigd. Nog voordat er Twitter en FB waren. Die kreeg die achterlijke dingen waarschijnlijk nog per post of mail.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
17-05-2020 12:54
En dat laatste vraag ik me toch af. Hoe komt het anders in je op om dit soort termen tegen iemand te gebruiken? Je moet homo’s dan toch als een ‘speciaal soort’ zien. Lijkt mij.
Als je van jongs af aan dit meekrijgt dan is het voor jouw normen 'abnormaal'. We kennen toch allemaal wel de biblebelt waar men zich beroept op de bijbel en Sodom en Gomorra aanhaalt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
17-05-2020 13:43
Ik wil jou helemaal niet ergens op pakken want het gaat niet om jou in dit topic. Ik wil je best uitleggen wat ik bedoel; Rob krijgt hele nare reacties waarin zijn geaardheid wordt aangehaald op een heel nare manier. Andere BN-ers krijgen ook nare berichten, maar een pak 'm beet, lilian Marijnisse of Jan Smit worden niet aangesproken op hun geaardheid. Dus dergelijke homohaat berichten krijgen zij amper of niet. En bovendien heeft het niets met hun functie te maken.
En nu ga ik terug naar het topic want ik vind dat belangrijker dan dit gekissebis.
Waarom zou je dit niet breder trekken dan?
Het is toch een algemeen probleem voor BN'ers? Onze kroonprinses is bedreigd door een of andere 30- jarige gek. Ik vind dat dat soort berichten hier ook genoemd mogen worden en geschaard onder niet- acceptabel gedrag.
Bij Rob Jetten ging het "toevallig" over zijn geaardheid, maar het had net zo goed over wat anders kunnen gaan.
Ik vatte deze draad op als dat het meer om de berichten ging dan om homohaat in zijn algemeenheid. (Bij dat tweede zouden we het ook moeten hebben over de mishandelingen op straat e.d.)
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
17-05-2020 13:45
Dan openen ze vast weer snel een nieuw account. Ik vind dat noemen van die namen wel goed. Sunny Bergman heeft ook wel eens van die types opgebeld. Vond ik ook wel een goeie actie.
Geert Wilders zet zo'n 1x per maand geloof ik alle doodsbedreigingen op Twitter en doet dan aangifte.
Zou goed zijn als Rob Jetten dat ook zou doen want ik heb niet het idee dat dit van de laatste weken is en dat het na dit filmpje van Jetten stopt.
Maak het maar zichtbaar.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
bethweeter schreef:
17-05-2020 13:45
Dan openen ze vast weer snel een nieuw account. Ik vind dat noemen van die namen wel goed. Sunny Bergman heeft ook wel eens van die types opgebeld. Vond ik ook wel een goeie actie.

Zou, als ze een nieuw account openen, dat niet te achterhalen zijn via IP?

Nouja in ieder geval goed dat de namen worden genoemd. Ik zou toch neerkijken op een buurman/vrouw of een collega als ik ineens een bekende naam zie staan. In mijn ogen heb je je dan erg laten verlagen.
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
17-05-2020 13:51
Waarom zou je dit niet breder trekken dan?
Het is toch een algemeen probleem voor BN'ers? Onze kroonprinses is bedreigd door een of andere 30- jarige gek. Ik vind dat dat soort berichten hier ook genoemd mogen worden en geschaard onder niet- acceptabel gedrag.
Bij Rob Jetten ging het "toevallig" over zijn geaardheid, maar het had net zo goed over wat anders kunnen gaan.
Ik vatte deze draad op als dat het meer om de berichten ging dan om homohaat in zijn algemeenheid. (Bij dat tweede zouden we het ook moeten hebben over de mishandelingen op straat e.d.)
Nou..... Het is vandaag 17 mei, de Internationale dag tegen homofobie. Rob Jetten zet dit niet zonder reden juist vandaag op Social Media.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Maar uit dit topic begrijp ik nu dat Rob Jetten homo is?

Serieus, wat zou het mensen boeien?

Zijn politieke standpunten vind ik niks en hij ziet er uit als een lulletje rozewater, maar daar kan ik geen hetero- of homosexualiteit uit opmaken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
SweetFirefly schreef:
17-05-2020 13:58
Nou..... Het is vandaag 17 mei, de Internationale dag tegen homofobie. Rob Jetten zet dit niet zonder reden juist vandaag op Social Media.
Dan hoeft deze draad toch niet zou smal te worden gehouden? Mooi toch juist, als we het breder kunnen trekken?
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
17-05-2020 13:57
Zou, als ze een nieuw account openen, dat niet te achterhalen zijn via IP?

Nouja in ieder geval goed dat de namen worden genoemd. Ik zou toch neerkijken op een buurman/vrouw of een collega als ik ineens een bekende naam zie staan. In mijn ogen heb je je dan erg laten verlagen.
Dat soort gescheld doen mensen meestal niet onder hun eigen naam.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Snoesje666 schreef:
17-05-2020 13:58
Maar uit dit topic begrijp ik nu dat Rob Jetten homo is?

Serieus, wat zou het mensen boeien?

Zijn politieke standpunten vind ik niks en hij ziet er uit als een lulletje rozewater, maar daar kan ik geen hetero- of homosexualiteit uit opmaken.


Dit is wat ik ook van hem vind :rofl: . Een lulletje rozenwater idd.

Zie ineens Rob voor mij vanaf zijn Twitter account: snoesje666 'rob ik vind je een lulletje rozenwater...'

Toch wel bizar dat Pim Fortuyn die ook homo was en ik mij ineens afvraag of degenen die Rob nu aanvallen, dit ook bij Pim zouden gedaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
17-05-2020 14:21
Dit is wat ik ook van hem vind :rofl: . Een lulletje rozenwater idd.

Zie ineens Rob voor mij vanaf zijn Twitter account: snoesje666 'rob ik vind je een lulletje rozenwater...'

Toch wel bizar dat Pim Fortuyn die ook homo was en ik mij ineens afvraag of degenen die Rob nu aanvallen, dit ook bij Pim zouden gedaan hebben.
Dat denk ik niet,het gaat deze mensen denk ik nog niet eens echt om het homo zijn van Rob maar om zijn Eurofiele en klimaatideeën.
En wat is er dan makkelijker dan Rob op zijn geaardheid pakken.
Ik vind het ook een lulletje rozenwater maar dat vind ik van Jesse Klaver ook.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Inderdaad blijven noemen wie het zijn. Als "pisnicht" je enige argument is, dan is het triest met je gesteld.
Rosabella1 schreef:
17-05-2020 14:27
Dat denk ik niet,het gaat deze mensen denk ik nog niet eens echt om het homo zijn van Rob maar om zijn Eurofiele en klimaatideeën.
En wat is er dan makkelijker dan Rob op zijn geaardheid pakken.
Ik vind het ook een lulletje rozenwater maar dat vind ik van Jesse Klaver ook.

Triest als je als volwassen dit doet. Dit gedrag is van lagere school niveau, iemand pakken op persoonlijke kenmerken.

Ik heb net een aantal namen geprobeerd te achterhalen op Twitter maar een aantal accounts bestaat niet of zijn dubieus. En nu komen er andere beweringen nav een opmerking over ongelovige hond.

Nouja het zal allemaal wel. Wordt tijd dat dat hele Social mediagebeuren wat strenger aangepakt gaat worden. Je zal maar zo een hele bagger shit over je heen krijgen.
Rosabella1 schreef:
17-05-2020 14:27
Dat denk ik niet,het gaat deze mensen denk ik nog niet eens echt om het homo zijn van Rob maar om zijn Eurofiele en klimaatideeën.
En wat is er dan makkelijker dan Rob op zijn geaardheid pakken.
Ik vind het ook een lulletje rozenwater maar dat vind ik van Jesse Klaver ook.
natuurlijk gaat het om zijn homoseksualiteit, wat begrijp je niet aan de teksten die Jette leest? Homofobe rechtse mannetjes zijn dat. Van hetzelfde soort dat tegen vrouw zegt dat er een piemel in moet. Het is gewoon tuig van de richel.
Betty_Slocombe schreef:
17-05-2020 14:35
Inderdaad blijven noemen wie het zijn. Als "pisnicht" je enige argument is, dan is het triest met je gesteld.

Van sommigen denk ik zelfs wat knap dat jij het kan spellen, gezien de inhoud van je bericht had ik je toch een stuk lager ingeschat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven